200g suklaalevy (fazer), syökö joku tuollaisen suklaalevyn yhdellä kerralla?
En pysty kuin korkeintaan 2 riviä syömään yhdellä kertaa ja sitten tökkää.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
2 levyä menee helposti kerralla, etenkin sitä "punaista" vaaleaa maitosuklaata.
Se punainen vaalea on ällön pliisua suklaata, jotenkin mautonta, aivan kuin rasvaa söisi.
Pystyisin varmaan... ainakin puolikas menis helposti. En vain syö niin paljon oikeastaan ikinä.
Rivi, kaksi kyllä menee useamman kerran viikossa
Helposti syön koko levyn, mutta jotain muuta kuin Fazeria.
Vierailija kirjoitti:
Tuletko kylläiseksi vai alkaako makea ällöttää? Minä pystyn kevyesti syömään 200 g mitä hyvänsä makeista, vaikka en muuten ole isoruokainen.
Molemmat. Jopa jätskiä otan vahingossa liikaa kerralla. Sipsien kanssa myös sama juttu, lopulta on liian suolaista ja melkeinpä sattuu ikeniin.
Vierailija kirjoitti:
No ei ihme, että lihavuus jyllää Suomessa. Ranskassa ottavat muutaman max 3 konvehtia kerrallaan, ainakin koulutetuissa piireissä.
Kivempi vetää kunnon ähkyt harvoin, kuin jatkuvasti mutustella makeaa.
Kaipaan niitä 50 gramman levyjä mitä aikoinaan oli.
pläski kirjoitti:
Kaipaan niitä 50 gramman levyjä mitä aikoinaan oli.
Patukkatarjonta on tosi hyvä, sieltä vaan valitsemaan mieleistä, ovat tuota 50g luokkaa. Syön 200g levystä monta päivää, siinä riittää syömistä.
Helposti, useampikin mutta nyt olen tiukalla budjetilla ja levyä pitää säästellä, jotta siitä riittää herkkua pidempään. (Säästän rahaa suurempaa kasvihuonetta varten)
Vierailija kirjoitti:
En syö. Otan 2-4 palaa päivässä ja se riittää. Ei edes tee mieli enempää. Siskoni olen nähnyt kyllä syövän melkein koko levyn ihan vaan shoppailureissulla. Tarjosi minulle kerran ja otin sen pari palaa! En ymmärrä kun aikuisetkin pitää karkkipäiviä ja vetää puolikkaan säkin irtokarkkeja yhdeltä istumalta. Mä varmaan oksentaisin. Kyllä mä 10 pystyn syömään, mutta sitten tulee semmonen äklö olo. Silti mä syön karkkia joka päivä, mutta vähän.
Eli sinä syöt vähän joka päivä ja toinen syö kerralla paljon. Lopputulos viikon päästä sama, yhtä paljon olette syöneet viikon aikana. Minua taas oksettaisi puputtaa joka päivä karkkia, joka päivä olisi sokerikooma. Karkkipäivätyylillä se on vain kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
No ei ihme, että lihavuus jyllää Suomessa. Ranskassa ottavat muutaman max 3 konvehtia kerrallaan, ainakin koulutetuissa piireissä.
Vai että oikein koulutetuissa piireissä?? :D Tarkoitatko ehkä korkeakoulutetuissa piireissä vai vielä paremmissa? Kiva että suomalainen maalaistyttökin on päässyt oikein Ranskan ylimystön seurapiireihin, vähän parempaa väkeä katsos. Kuitenkin av:lla ihan suomeksi kirjoittelee :D
syön helposti, yleensä menee sellainen mareaboun 300 gramman iso oreo suklaalevy.
ja olen 64kg\170cm
En pysty, suklaasta tulee jano. 3 riviä maksimi.
Jätän kauppaan, koska kaikki herkut, jotka kotiin kannan, menee heti. Normipaino.
Söin joskus kokeeksi kuukauden ajan kolme tuollaista päivässä enkä mitään muuta. Siinä se meni kuin muukin ruoka, paino nousi massakaudelle sopivat noin 200g viikossa.
En pysty suklaalevyä kerralla syömään, max 3 riviä, tulee liuan ällö olo.
Mutta pussillinen Dumple-karkkia kyllä menee kerralla, mikään muu ei.
Siksi en osta niitä kotiin kuin harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Kauppaan jää. Se ei ole vegaaninen.
Hanki elämä tai lopeta trollaaminen.
Vierailija kirjoitti:
En pysty. Makea on hyvää mutta sitä on hyvä osaa säädöstellä.
Siis: ...on hyvä osata säännöstellä. Ja kirjoittaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuletko kylläiseksi vai alkaako makea ällöttää? Minä pystyn kevyesti syömään 200 g mitä hyvänsä makeista, vaikka en muuten ole isoruokainen.
Jälkiruokana kahvi ja vähän suklaata maistuu hyvälle. En napostele juuri koskaan aterioiden välillä.
Te jotka levyn syötte kerralla niin korvaatteko sillä aterian vai jäkiruokanako menee koko levy? -ap
Joskus korvaan aterian, joskus menee jälkkärinä