200g suklaalevy (fazer), syökö joku tuollaisen suklaalevyn yhdellä kerralla?
En pysty kuin korkeintaan 2 riviä syömään yhdellä kertaa ja sitten tökkää.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa mitään kummallista, paljon enemmän ihmetyttää miten jotkut vetää yhdeltä istumalta ison sipsipussillisen yksinään...
Helposti menee, sama kuin söisi ison pussillisen ranuja. Makea vaan aiheuttaa aina oksettavan olon, jo 100g irtokarkkeja riittää. Liekkö joku alkava diabetes vai mikä, no sama se.
Menee yleensä kerralla tai ainakin 3/4. Nyt olen tosin yrittänyt jättää suklaan vähemmälle. Syksyllä pimeiden aikaan alkaa suklaanhimo ja jatkuu koko talven. Tänä talvena joulu mukaan lukien on mennyt ehkä kaksi levyä ja n. 5- 10 suklaapatukkaa.
Kyllä minä ennen söin, Maraboun pähkinäsuklaa oli suurinta herkkuani. Nyt olen diabeetikko!
En syö, maksimissaan puolikkaan levyn kerralla.
Se ei todellakaan tarkoita, etten siihen pystyisi. Pystyisin, helposti, ja haluaisin ehdottomasti vetää sen kokonaan ja saman tien.
Mutta itsekuri. Pakko pitää joku roti siinä syöpöttelyssä jos haluaa pysyä normaalipainossa... Ainakin minä lipsahtaisin ihan huomaamatta ylipainoon jos antaisin itseni syödä rajattomasti.
Eihän tuossa mitään kummallista, paljon enemmän ihmetyttää miten jotkut vetää yhdeltä istumalta ison sipsipussillisen yksinään...