Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

200g suklaalevy (fazer), syökö joku tuollaisen suklaalevyn yhdellä kerralla?

Vierailija
23.01.2021 |

En pysty kuin korkeintaan 2 riviä syömään yhdellä kertaa ja sitten tökkää.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa mitään kummallista, paljon enemmän ihmetyttää miten jotkut vetää yhdeltä istumalta ison sipsipussillisen yksinään...

Vierailija
62/68 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa mitään kummallista, paljon enemmän ihmetyttää miten jotkut vetää yhdeltä istumalta ison sipsipussillisen yksinään...

Helposti menee, sama kuin söisi ison pussillisen ranuja. Makea vaan aiheuttaa aina oksettavan olon, jo 100g irtokarkkeja riittää. Liekkö joku alkava diabetes vai mikä, no sama se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee yleensä kerralla tai ainakin 3/4. Nyt olen tosin yrittänyt jättää suklaan vähemmälle. Syksyllä pimeiden aikaan alkaa suklaanhimo ja jatkuu koko talven. Tänä talvena joulu mukaan lukien on mennyt ehkä kaksi levyä ja n. 5- 10 suklaapatukkaa.

Vierailija
64/68 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
65/68 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ennen söin, Maraboun pähkinäsuklaa oli suurinta herkkuani. Nyt olen diabeetikko!

Vierailija
66/68 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menee vaikka 2x200 g.

Vierailija
67/68 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
68/68 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö, maksimissaan puolikkaan levyn kerralla.

Se ei todellakaan tarkoita, etten siihen pystyisi. Pystyisin, helposti, ja haluaisin ehdottomasti vetää sen kokonaan ja saman tien.

Mutta itsekuri. Pakko pitää joku roti siinä syöpöttelyssä jos haluaa pysyä normaalipainossa... Ainakin minä lipsahtaisin ihan huomaamatta ylipainoon jos antaisin itseni syödä rajattomasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi