Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuten hyvä mies, mutta syö pelkkiä ns. lasten ruokia

Vierailija
23.01.2021 |

Mikään erikoisempi tai mausteinen ei kelpaa.

Aamiaiseksi syö suklaamuroja, jacky makupaloja tai nalle-puuroa sokerilla. Päivällä ja illalla nakkeja, ranskalaisia, spagettia. Näihin lisää runsaasti ketsuppia ja sekoittaa sellaiseksi mössöksi.

En pysty kuvittelemaan että kävisimme jossain ulkona syömässä, koska närppisi kaikki "pahat" osat lautasen reunalle tai paperiin. Näitä ovat siis kaikki vihannekset ja kala, sienet, oliivit, juustot, muut kastikkeet paitsi tomaattipohjaiset...

Olisiko teille turn-off?

Kommentit (928)

Vierailija
341/928 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on pienestä kiinni :D

Ei mikään ihme että sanotaaan kuinka huipussa nykynaisten vaatimukset ovat!

Jos mies on fyysisesti kunnossa eikä ole lihava, niin mitä hiton väliä hänen ruokamieltymyksillään on?

Ei istu täydellisen prinssin mielikuvituskuvaan?

Joo-o, jatkakaa vaan kissojenne kanssa

No tässä on kerrottu aika monta syytä. Et voi käydä kunnon ravintoloissa, et voi kokata yhdessä, et voi syödä samaa ruokaa, et voi matkustaa, et voi viettää aikaa ystävien kanssa kokaten. Ja yleensä tuollainen nirsous korreloi muidenkin rajoitteiden kanssa. Mitä mieltä yhdessäolossa olisi, jos toinen makaisi vain sohvalla tai kävisi lätkämatseissa?

Eihän noista pidä paikkaansa kuin tuo, että et voi syödä samaa ruokaa. Ihan hyvin voi käydä ravintoloissta (jos nyt puhutaan niistä perusravintoloista, eikä fine diningistä), voi kokata yhdessä ja ystävienkin kanssa ja voi matkustaa. No matkustaa ei kannata kovin eksoottisiin maihin, mutta niistäkin löytyy yleensä vaikka se mäkkäri tai edes leipää ja hedelmiä. 

Ja yhdessäolovertaus on omituinen. Miten lätkämatseissa käyminen poikkeaa esimerkiksi siitä, että pelaisi itse jääkiekkoa tai kävisi salilla tai pelaamassa tennistä tai tekee vaikka vuorotyötä? Onko hyvän miehen vaatimus, että hän viettää kaiken vapaa-ajan kotona kokkailemassa eksoottisia ruokia tai käy fine dining -ravintoloissa? 

No mitenkähän onnistuisi esimerkiksi rapujuhlat tai muut vastaavat, jos ainoa ruokavaihtoehto olisi nakit ja ranut? Ja ravintolavalikoima olisi aika kapea.. Samoin matkoilla olisi hieman outoa, jos mies kävisi ensin syömässä hampurilaiset ja sitten istuisi syömättä pari tuntia minun nauttiessa illallista? Ja tosiaan aika kapeaksi kävisi kohteet, jos mäkki pitäisi aina löytyä. Onneksi oma puoliso ja ystäväpiiri ja vielä työihmiset ovat ihmisiä, jotka kykenevät syömään erilaisia ruokia ilman rajoituksia.

Niin just! :D Rapujuhliahan on tosi usein ja ihan jokaisella. Itse en ole elämässäni ollut koskaan rapujuhlissa enkä ole sellaista mahdollisuutta koskaan tajunnut edes pelätä. Jos joku minut sellaisille kutsuisi, voisin kieltäytyä sen kerran kutsusta ja mennä sitten istumaan iltaa joskus toiste. 

Ravintovalikoima edelleenkään ei olisi kapea, kun useimmista ravintoloista saa ne ranut. Ja sama matkoilla. Ja eikö se ole neuvottelukysymys, onko sinulla yhtään sen suurempaa oikeutta päästä syömään juuri siihen ainoaan ravintolaan, jossa niitä ranuja ei saa. Miksi toisen pitäisi joustaa, jos sinäkään et jousta. Kyllä tässä ketjussa näkyy olevan paljon kapeampia ravintolavaatimuksia kuin esim omilla lapsillani, jotka poikkeuksetta haluavat ranuja, pizzaa tai pastaa. En ole koskaan kokenut ongelmaksi löytää myös itselleni jotain syömäkelpoista sellaisista ravintoloista, joihin lapseni toivovat. Jos sinulle muka kelpaa kaikki ruoat, miksi yhtäkkiä olisikin ongelma, jos menisitte sellaiseen ravintolaan, missä on jotain syötävää sille nirsollekin? Niinpä. 

Rapujuhlat tai vastaavat eli tilaisuudet, joissa syödään yhdessä. Ja ainakin meilläpäin rapujuhlat on ihan normaali perinne.

Ja niitä ranuja nyt ei vaan saa joka paikassa, Katso esim. tuo kuu kuun tai kuun lista. Ja ravintola nyt yleensä katsotaan suositusten mukaan ja paikan päällä valitaan ruoat, jos ei ole yhtä menua. Se, ettet sinä koe nirsoutta ongelmaksi tai ole koskaan ollut rapujuhlissa, ei tarkoita, ettei kukaan muu sitä kokisi. Itse en noin nirson miehen kanssa haluaisi asua, mutta onneksi joku muu haluaa.

mitenkäs teidän piireissänne sitten suhtaudutaan äyriäisallergiseen, jos rapujen syöminen on teidän ystävyydessänne niin tärkeää? 

Edelleen, siellä Kuukuun listalla on se muusi ja lihapullat. Ja edelleen, on satoja ja tuhansia ihan hyviä ravintoloita, joista saa ne ranut, joten kenenkään maailman ei pitäisi kaatua, jos joskus tällaiseenkin tavisravintolaan joutuu. 

Ja tuossa jo pariinkin kertaan sanoin, että tässähän puhuttiin, pystyykö ap:n mies syömään normaalissa ravintolassa. Missään ei käsittääkseni kysytty, pystyykö hän elämään samanlaista elämää jonkun supernirson fine dining -harrastajan kanssa. 

Mikä saa sinut kuvittelemaan, että ravintolan lihapullat kelpaisivat ruokanirsoilijalle? Niissähän voi olla sisällä vaikka mitä sipulia ja mausteita, lisäksi kastike on outoa ja annokseen epäilemättä kuuluu myös jotain rehuja ja ehkä jopa hilloa. Toki monessa paikassa voi varmastikin tilata listan ulkopuolelta pelkät ranskalaiset suolalla, mutta suurimmassa osassa ravintoloita ei niihin ole edes ketsuppia seuraksi tarjota, ja koko ravintolakäynnin idea hieman kärsii kun ukko ensin katsoo vierestä alkupalan tai syö palan patonkia salaattipöydästä, sitten mättää niitä ranujansa pääruoan ajan, ja jälkkäriksi tilaa lastenlistalta pallon vaniljajäätelöä. Ja tämä jossain täysin perustason ravintolassa, ei edes missään sen hienommassa.

Eiköhän ravintolasta löydy ketsuppia, jos ranujakin löytyy. Ei kukaan syö ranuja ilman ketsuppia ja/tai srirachaa.

Sriracha ei kyllä sovi ranskalaisiin lainkaan.

Vierailija
342/928 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä helevettiin tuommoinen mies.

Vielä ehkä jaksat katsella viikon, kuukauden tai ehkä jopa vuodenkin, mutta et enää sen jälkeen.

Parempi heivata mahdollisimman aikaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/928 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että syö Pilttiä.

Onhan hän päässyt Pilttivaiheesta about 8 v. eteenpäin. Vanukkaisiin, ranuihin ja nakkeihin.

Vierailija
344/928 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni taas ei haittaisi millään lailla, mikäli muuten on ns. Täyspäinen ihminen. Hittoako se mulle kuuluu tai on pois, mitä toinen tykkää syödä.

Hiilihydraattinarkki.  Eikös hiilihydraatit rauhoita, siitäkö tulee se muu mukavuus?   Käytöstapoja vaan puuttuu.

Vierailija
345/928 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko niin käynyt että närpsii huonoja osia pois? Ehkä viilaan pilkkua mutta kiinnitin huomiota tuohon sanamuotoon "närppisi", eli et tiedä närppiikö ravintolassa vaan spekuloit. Saa olla kyllä hyvin nirso tapaus jos tosiaan ei listalta löydä yhtään annosta josta sitten ei päätyisi poistelemaan osia.

Mun oma ruokavalio kuulostaa yhtä lapselliselta ja rajoittuneelta kuin mitä miehelläsi on mutta pystyn kyllä halutessani syömään monipuolisemminkin ja "aikuismaisemmin". Se taas ettei pidä mausteista on Suomessa melko yleistä.

Vierailija
346/928 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapullia kirjoitti:

Jos Ap on vielä paikalla, oletko kokeillut "piilottaa" miehen inhoamia ruokapartikkeleita?

Että, jos lihapullat/jauhelihapihvit kelpaavat, voisit sekoittaa sen taikinamassan sekaan esim oliiveja niin, että makueroa ei huomaa, mutta mies tulee kuitenkin tyytyväisenä syömään useamman.

Ja kun aikaa on kulunut esim puolivuotta, voit paljastaa totuuden jolloin jää vain kaksi vaihtoehtoa

1. Jos mies yökkii "hyyii" kuten lapsi = jätä se

2. Tai sitten se on vain pettynyt sinuun tullessaan huijatuksi, mutta ainakin olet yrittänyt

..Ei se AP ala mitään piilotteleen!. Kyse oli kun "miehensä" on vauvasuu, ja vetelee suklaakiisseleitä ja ranuja, nakkeja yms lasten sapuskoja, niin hän sitä ihmettelee. Kyse oli voisiko muut katella kyseistä toimintaa kumppaniltaan. Kieltämättä se on hieman lässyä miehen vetää tällaista lastenruokaa. Otan osaa.

Vierailija
347/928 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen mies osaa, voi ja saa kyllä päättää ihan itse mitä syö ja siihen ei ole asiallista puuttua, tai arvostella. Syököön naiset ihan itse niitä "hienoja" ruokia jos kerran haluavat, antaa muiden syödä mitä he haluavat.

Miehet eivät ole mitään lapsia joilla pitäisi maistattaa kaikenlaista. Mies on täysivaltainen aikuinen ihminen ja päättää itse mitä syö.

Vierailija
348/928 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle olisi turn-off, jos nainen ulisisi ja valittaisi jostain noin typerästä.

Käytännössä kaikki ihmiset, jotka puuttuu toisten syömisiin tyyliin "yhyy kaikkea pitää syödä/maistaa! eikö lapsena opetettu!" on itsekkäitä, rasittavia nipottajia.

Ei se ruoka ole läheskään kaikille mikään elämys tai elämän edes top 100 asia, vaan asia jota syödään että pysyy hengissä. 

Itsekin syön perusruokia, toki en nyt pelkästään "lastenruokia", enkä tykkää yhtään mistään uusien elämysten jutuista. Nämä on lähinnä ahdistavia, koska haluan tietää aina mitä syön, eli tuoteselosteet aineksista. Niinpä miksi kiduttaisin itseäni ravaamassa jossain hienosteluravintoloissa, kun asia ei kiinnosta?

Itse inhoan yli kaiken kaikkia hapanmaitotuotteita, eli en syö tai ole ikinä syönyt mitään missä on vaikkapa juustoa. 

En puutu siihen mitä muut syö, joten odotan vain samaa vastapuolelta. 

Lisäksi jos ihmiselle on joidenkin ihme ruoka-aineiden syönti joku pakkomielle, niin onhan se nyt ikävämpi juttu. Siis jos vaikka joku ei halua syödä juustoa, kalaa, lihaa tai muuta vastaavaa, niin jäähän siinä silti satoja eri ruokia mitä voi viritellä.

Mutta ei, prinsessojen pitää ulista siitä heidän mielijutustaan, koska eihän nyt muilla saa olla omaa makua.

Aihetta sivuten on todella vastemielistä jos naiset listaa pelkästään "tykkään syödä" tai "syön varmaan enemmän kun sä" johonkin deittipalveluun, tulee vaan fiilis että siinäpä on tyhjäpää, kun ainut asia jonka haluaa kertoa itsestään on se, että tykkää ahmia ruokaa kuin porsas. 

Eli jos mies/nainen on muuten "täydellinen", mutta syö eri tavalla, niin kyllä se vika on täysin teissä eikä vastapuolessa, jos ette kykene ymmärtämään erilaisuutta.

"kaikkea pitää maistaa" on alistava ja typerä perinne, jolla kiusataan lapsia ja aikuisia syömään jotain mitä ei halua.

Niin kuin ei varsinkaan aikuisena saisi päättää mitä syö, vai menettekö tuputtamaan vegaaneille pihviä jne? Sama kai se on miksi ei jotain tiettyä halua syödä?

Vierailija
349/928 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on pienestä kiinni :D

Ei mikään ihme että sanotaaan kuinka huipussa nykynaisten vaatimukset ovat!

Jos mies on fyysisesti kunnossa eikä ole lihava, niin mitä hiton väliä hänen ruokamieltymyksillään on?

Ei istu täydellisen prinssin mielikuvituskuvaan?

Joo-o, jatkakaa vaan kissojenne kanssa

No tässä on kerrottu aika monta syytä. Et voi käydä kunnon ravintoloissa, et voi kokata yhdessä, et voi syödä samaa ruokaa, et voi matkustaa, et voi viettää aikaa ystävien kanssa kokaten. Ja yleensä tuollainen nirsous korreloi muidenkin rajoitteiden kanssa. Mitä mieltä yhdessäolossa olisi, jos toinen makaisi vain sohvalla tai kävisi lätkämatseissa?

Eihän noista pidä paikkaansa kuin tuo, että et voi syödä samaa ruokaa. Ihan hyvin voi käydä ravintoloissta (jos nyt puhutaan niistä perusravintoloista, eikä fine diningistä), voi kokata yhdessä ja ystävienkin kanssa ja voi matkustaa. No matkustaa ei kannata kovin eksoottisiin maihin, mutta niistäkin löytyy yleensä vaikka se mäkkäri tai edes leipää ja hedelmiä. 

Ja yhdessäolovertaus on omituinen. Miten lätkämatseissa käyminen poikkeaa esimerkiksi siitä, että pelaisi itse jääkiekkoa tai kävisi salilla tai pelaamassa tennistä tai tekee vaikka vuorotyötä? Onko hyvän miehen vaatimus, että hän viettää kaiken vapaa-ajan kotona kokkailemassa eksoottisia ruokia tai käy fine dining -ravintoloissa? 

No mitenkähän onnistuisi esimerkiksi rapujuhlat tai muut vastaavat, jos ainoa ruokavaihtoehto olisi nakit ja ranut? Ja ravintolavalikoima olisi aika kapea.. Samoin matkoilla olisi hieman outoa, jos mies kävisi ensin syömässä hampurilaiset ja sitten istuisi syömättä pari tuntia minun nauttiessa illallista? Ja tosiaan aika kapeaksi kävisi kohteet, jos mäkki pitäisi aina löytyä. Onneksi oma puoliso ja ystäväpiiri ja vielä työihmiset ovat ihmisiä, jotka kykenevät syömään erilaisia ruokia ilman rajoituksia.

Niin just! :D Rapujuhliahan on tosi usein ja ihan jokaisella. Itse en ole elämässäni ollut koskaan rapujuhlissa enkä ole sellaista mahdollisuutta koskaan tajunnut edes pelätä. Jos joku minut sellaisille kutsuisi, voisin kieltäytyä sen kerran kutsusta ja mennä sitten istumaan iltaa joskus toiste. 

Ravintovalikoima edelleenkään ei olisi kapea, kun useimmista ravintoloista saa ne ranut. Ja sama matkoilla. Ja eikö se ole neuvottelukysymys, onko sinulla yhtään sen suurempaa oikeutta päästä syömään juuri siihen ainoaan ravintolaan, jossa niitä ranuja ei saa. Miksi toisen pitäisi joustaa, jos sinäkään et jousta. Kyllä tässä ketjussa näkyy olevan paljon kapeampia ravintolavaatimuksia kuin esim omilla lapsillani, jotka poikkeuksetta haluavat ranuja, pizzaa tai pastaa. En ole koskaan kokenut ongelmaksi löytää myös itselleni jotain syömäkelpoista sellaisista ravintoloista, joihin lapseni toivovat. Jos sinulle muka kelpaa kaikki ruoat, miksi yhtäkkiä olisikin ongelma, jos menisitte sellaiseen ravintolaan, missä on jotain syötävää sille nirsollekin? Niinpä. 

Rapujuhlat tai vastaavat eli tilaisuudet, joissa syödään yhdessä. Ja ainakin meilläpäin rapujuhlat on ihan normaali perinne.

Ja niitä ranuja nyt ei vaan saa joka paikassa, Katso esim. tuo kuu kuun tai kuun lista. Ja ravintola nyt yleensä katsotaan suositusten mukaan ja paikan päällä valitaan ruoat, jos ei ole yhtä menua. Se, ettet sinä koe nirsoutta ongelmaksi tai ole koskaan ollut rapujuhlissa, ei tarkoita, ettei kukaan muu sitä kokisi. Itse en noin nirson miehen kanssa haluaisi asua, mutta onneksi joku muu haluaa.

mitenkäs teidän piireissänne sitten suhtaudutaan äyriäisallergiseen, jos rapujen syöminen on teidän ystävyydessänne niin tärkeää? 

Edelleen, siellä Kuukuun listalla on se muusi ja lihapullat. Ja edelleen, on satoja ja tuhansia ihan hyviä ravintoloita, joista saa ne ranut, joten kenenkään maailman ei pitäisi kaatua, jos joskus tällaiseenkin tavisravintolaan joutuu. 

Ja tuossa jo pariinkin kertaan sanoin, että tässähän puhuttiin, pystyykö ap:n mies syömään normaalissa ravintolassa. Missään ei käsittääkseni kysytty, pystyykö hän elämään samanlaista elämää jonkun supernirson fine dining -harrastajan kanssa. 

Mikä saa sinut kuvittelemaan, että ravintolan lihapullat kelpaisivat ruokanirsoilijalle? Niissähän voi olla sisällä vaikka mitä sipulia ja mausteita, lisäksi kastike on outoa ja annokseen epäilemättä kuuluu myös jotain rehuja ja ehkä jopa hilloa. Toki monessa paikassa voi varmastikin tilata listan ulkopuolelta pelkät ranskalaiset suolalla, mutta suurimmassa osassa ravintoloita ei niihin ole edes ketsuppia seuraksi tarjota, ja koko ravintolakäynnin idea hieman kärsii kun ukko ensin katsoo vierestä alkupalan tai syö palan patonkia salaattipöydästä, sitten mättää niitä ranujansa pääruoan ajan, ja jälkkäriksi tilaa lastenlistalta pallon vaniljajäätelöä. Ja tämä jossain täysin perustason ravintolassa, ei edes missään sen hienommassa.

Eiköhän ravintolasta löydy ketsuppia, jos ranujakin löytyy. Ei kukaan syö ranuja ilman ketsuppia ja/tai srirachaa.

Kyllä syö. Tiedän miehen joka ei syö ketsuppia, eikä chilisooseja. Ei majoneesia, maustekurkkuja, ei sinappia jne. Eli hampurilaispaikassakin pitää saada pelkkä kuiva sämpylä ja pihvi.

Vierailija
350/928 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Janne Kataja ei ole dieetillä. Miksi ihmeessä hän istuu Meze Pointin pimeimmässä nurkassa ja näykkii salaattia, kun tarjolla olisi lounaspöydällinen itäisen Välimeren herkkuja?

“Olen ruokarajoitteinen. En syö mitään muuta kuin jauhelihaa. Tuolla on lihapullia, mutta ne ovat pötkylöitä. En voi syödä pötkylän mallisia lihapullia.”"

https://www.city.fi/ilmiot/janne+kataja/2502

Vierailija
351/928 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S*atanan akat ei voi antaa miehen edes syödä mitä haluaa, huhhuh pistää vihaksi

Ei kukaan ole kieltänyt, mutta ei minun tarvitsee viettää aikaani tuollaisen kanssa. Jokainen voi valita ruokansa ja seuransa itse. Onneksi. 

Vierailija
352/928 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenteista näkee hyvin, että naiset haluaa muokata miestä mieleisekseen. Mitä vi tun väliä sillä on mitä sun puoliso syö. Sä voit silti syödä itse mitä haluat. Ulos, jos haluaa mennä syömään, niin se on järjestely kysymys.

Vierailija
353/928 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mukavaa matkustaa yksin kun korona häipyy!

Vierailija
354/928 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä syön kuutena päivä viikossa lähinnä kanaa, riisiä, puuroa, wokkivihanneksia, raijuustoa, rahkaa, heraa, oliiviöljyä, voita ja hedelmiä. Eli teen omat ruokani ja muija omansa, ei ongelmaa.

Jos joku alkaisi neuvomaan tai päättämään mitä minun "pitää" syödä, niin saisi suksia saman tien vattuun. Tällä tavalla myös ap:n miehen tulee toimia.

Raijuustoo ja roteiinii napaan niin että raikuu. Ookko kehonrakentaja?

Vierailija
355/928 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Janne Kataja ei ole dieetillä. Miksi ihmeessä hän istuu Meze Pointin pimeimmässä nurkassa ja näykkii salaattia, kun tarjolla olisi lounaspöydällinen itäisen Välimeren herkkuja?

“Olen ruokarajoitteinen. En syö mitään muuta kuin jauhelihaa. Tuolla on lihapullia, mutta ne ovat pötkylöitä. En voi syödä pötkylän mallisia lihapullia.”"

https://www.city.fi/ilmiot/janne+kataja/2502

Ilmankos on niin paksu mies. Joskus katselin jenkkiläistä hääohjelmasarjaa, jossa morsiamet vierailivat toistensa häissä ja arvostelivat ne pisteillä.

Aina tiesi sen, että jos joku morsiamista oli lihava niin se on sitten myös ruokapöydässä nirso. Ja niin tapahtui aina :D

Vierailija
356/928 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos henkilö on muuten normaali ja osaa hoitaa asiansa kuten aikuiset tekevät, samantekevää mulle. Eihän se minulta ole pois jos mies syö rajoitteisesti. Mikä pakko puolisoiden on syödä samoja ruokia?

Vierailija
357/928 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen mies syö suklaamuroja, pelkästään toi on sellainen turn off, etten pääsis yli....

Meillä ei syödä muroja, sokerijugurtteja eikä juoda sokerimehuja....sokeri on pahin myrkky kaikista ja koska jokainen haluaa joskus herkutella niin turha vetää joka päivä ja jo yhdellä aamiaisella koko viikon sokerit...

Vierailija
358/928 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella iso turn-off. Kysymys ei ole edes siitä ruoasta varsinaisesti, vaan siitä, millaisen kuvan tuollainen ihmisestä minulle antaa. Olen hedonisti ja nautin hyvästä ruoasta, juomasta, seksistä, matkustelusta, seikkailuista, uusista asioista... Ja miehekkäistä, fiksuista ja hyvät käytöstavat omaavista miehistä. En voisi kuvitellakaan, että minulla olisi mitään yhteistä jonkun kanssa, joka syö vain ranuja ja nakkeja ja vanukasta ilman mitään järkevää syytä. Se nyt vaan on jotenkin niin yksitoikkoista ja lapsellista.

Vierailija
359/928 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan, ainoat kasvikset mitä syö on kurkku ja tomaatti?

Kasviksia ovat myös peruna, porkkana, sipulit, hedelmät ja marjat.

https://kasvikset.fi/kasvitieto/kasvisten-maarittely/

Hän syö luultavasti keitettyjä perunoita, porkkanalaatikkoa, sipuleita paistetun jauhelihan kanssa, mansikoita, banaaneja ja erilaisia tuoremehuja.

Vierailija
360/928 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se sun vika on?