Muuten hyvä mies, mutta syö pelkkiä ns. lasten ruokia
Mikään erikoisempi tai mausteinen ei kelpaa.
Aamiaiseksi syö suklaamuroja, jacky makupaloja tai nalle-puuroa sokerilla. Päivällä ja illalla nakkeja, ranskalaisia, spagettia. Näihin lisää runsaasti ketsuppia ja sekoittaa sellaiseksi mössöksi.
En pysty kuvittelemaan että kävisimme jossain ulkona syömässä, koska närppisi kaikki "pahat" osat lautasen reunalle tai paperiin. Näitä ovat siis kaikki vihannekset ja kala, sienet, oliivit, juustot, muut kastikkeet paitsi tomaattipohjaiset...
Olisiko teille turn-off?
Kommentit (928)
Vierailija kirjoitti:
Itseäni taas ei haittaisi millään lailla, mikäli muuten on ns. Täyspäinen ihminen. Hittoako se mulle kuuluu tai on pois, mitä toinen tykkää syödä.
Ai, mun elämään ainakin vaikuttaa sekin, miten terve tai sairas kumppanini on. Noilla eväillä saa itsensä paskaan kuntoon ennen nelikymppisiä.
Tunnen pari ihmistä joilla on lapsuuden traumoja liittyen ruoka-aineisiin ja allergisiin reaktioihin. Vanhemmat ottaneet näiden jälkeen linjan että "kunhan tuo suostuu syömään jotakin henkensä pitimiksi" ja tämä on johtanut hyvin kapeaan ja lapselliseen ruokavalioon.
Ihanaa, AP varmastikin ostelee miehelleen kaappia täyteen vanukkaita.
Tuollaisen miehen ylläpito tulee aika halvaksi, raneja ja nakkeja ja spagua. Ei myöskään vaadi huippukokin taitoja. Kelpaisi mulle. Ei kiinnosta muutenkaan mitä kukaan syö. Ruoka on vaan energiaa, jolla meidän keho käy.
Jos hylkäät muuten kelpoisen kumppanin ruokavalion takia, niin kertoo enemmän sinusta kuin kumppanista.
Mulla muuten hyvä mies, mutta järjen vastaiset ajoittaiset filosofoinnit tai ohjeifen anto lievällä aggressiivisuudella höystettynä, jossa sekä itse asia, että ajoitus on täysin pielessä. Mutta onneksi vain ajoittain ja yleensä alkoholin vaikutuksen alaisena joten enpä enää välitä, kun voi pitää syyntakeettomana.
Melkein pääsi huutonauru, kun tämän luki. Vielä ruokajuomaksi muumilimsaa ja välipalaksi tikkari
Itse voisin hyvinkin testata ladyn luonnetta ja reaktioita tuollaisessa tilanteessa. Oikea lady ei nimittäin ylenkatsoisi toisen syömisiä millään tavalla.