***Helminauhojen perjantai-kuulumiset***
Huomenta vaan kaikille - kerrankin minä ehdin aloittaa tämän päivän. kyllä kestää aamusella kauan, kun lukee teidän kaikkia eilisillan viestejä. No kivaahan se vaan on (paitsi ehkä työnantajan mielestä).
Oletteko muut huomanneet, että olette entistä herkistyneempiä ja tunteekkaampia muita lapsianne kohtaan? Minusta tuntuu, että välillä sellainen huolenpidon ja rakkauden aalto vain humahtaa yli, kun katselen omaa 3 vuotiasta touhutätiämme, joka viimeksi eilen sai äidin itkemään, kun tuli illalla halaamaan ja sanoi: " Äiti, mä rakastan sua. Nähdään aamulla" . Ajattelin, että tässä se elämä nyt on. Tätä mä olen aina halunnut. Toki sen miehenkin ;) Mutta kieltämättä hän on vähän jäänyt paitsioon nyt kun tunteet pyörii tuon masun ympärillä, mutta onneksi ymmärtää ja tukee minua nyt paremmin kuin edellisessä odotuksessa.
No olipas tällasta herkkää vuodatusta tähän aamuun. Ja nyt yksi testaus päälle. Olen siis todella tampio näissä eli jos onnistuu, niin onpa ihme.
Muillekin [color=red]♥ -viikonloppua!
t.Kaksosnainen ja rv 11+6
Kommentit (25)
[b]Boldaus[/b] kun alkaa [ b ], niin loppuu [ / b ]. =)
Mukavaa perjantai-iltaa! Täällä kotosalla yksikseni möllötän, mies lähti risteilylle työporukan kanssa.. Töiden jälkeen hiukan siivoskelin ja valmistin kanarisottoa. Nam, mutta siitä tulikin herkkua ;) Hyvän ruuan pääteeksi en kuitenkaan pystynyt vastustamaan kiusausta mässäillä irtokarkkeja. Ja nyt on tosi äklö ja täysinäinen olo :/ Pitäisi kyllä tuota syöpöttelyä ja varsinkin herkuttelua rajata, mutta kun tuntuu ettei vaan yksinkertaisesti pysty. Kauheita mielitekoja makeaan, viikollakin piti hiukan ennen kioskin sulkeutumista mennä ostamaan turkinpippureita.. Onkohan tääkään ihan normaalia? Eräs tuttava sanoi, että makean himo tietää tyttövauvaa, joten oiskohan se sitä??
Tällä viikolla sit muuten kerroin työnantajalle raskaudestani, kun tuntui että tuo masu alkaa niin selvästi näkymään. Tänään myös iso osa työkavereista kuuli uutisen aamukahvilla, kun tuli puhetta ensi talvesta ja siitä miten paljon vaihtuvuutta työpaikalla tulee olemaan (äitiyslomia on muillakin edessä ym.) Moni työkaveri sanoi, että on katsellutkin, että taidan olla pieniin päin! Eivät vain olleet kehdanneet kysyä asiaa, jos kyseessä on kuitenkin loman aikana ahmitut makkarat ;)
Niin, tänään tuli sitten tasan 14 viikkoa täyteen, joten lujaa kyytiä etenpäin mennään! Housut kiristää vatsan kohdalta ja tuntuu että puseroiden sisälläkin on tavaraa huomattavasti enemmän kuin ennen :) Tiistaina on seuraava neuvolakäynti ja silloin näkee miten paljon noita kiloja on tullut lisää. Pikkusen jänskättää! Mites teillä muilla, joko kiloja ja vatsaa on tullut? Minulla lähtöpainoindeksi oli sen verran matala, että kiloja toki kuuluukin tulla nyt vähän runsaamin.
Viime ultrassa kaikki oli kunnossa ja toivottavasti nytkin sydänäänet ovat sellaiset kuin pitääkin..Tapaan tiistaina ekaa kertaa oman neuvolatätinikin, kun aiemmilla kerroilla on ollut sijainen.
Tällaisia kuulumisia perjantaille, mukavat viikonloput ja hyvää vointia muillekin odottelijoille!
Lumitähti77 rv 14
Äkkiseltään tulin laittamaan muutaman rivin...
Teillä kun oli ollut jutta ammateista. Olen koulutukseltani laskentatoimen tradenomi (eli kirjanpito on ominta alaani). Tällä hetkellä työskentelen vakkarihommissa katsastuskonttorilla. Olen toimistovirkailija, eli tehtäviini kuuluu katsastukseen tulevien rahastus ja omistajanvaihtojen tekeminen. Ja puhelimeen vastailu ja kahvin keitto... Työ on kivaa ja mikä tärkeintä, työporukka on tosi mukava.
Olo on tänään ollut ihan ok. Pahimmat ykäilyt taitavat olla jo unohdettu, ainakin toistaiseksi. Hammaslääkärissäkään ei löytynyt kuin yksi reikä. Sekin on kuulemma niin pieni, ettei sitä tarvitse paikata vielä. Riittää, että tulen sitten helmikuussa, kun jakaantuminen on tapahtunut.
Mutta nyt pitää kiirehtiä. Pitää ensin haukata jotain ja sitten mennä tutimaan. Keräämään voimia huomista varten.
Terkuin
Katri + masuasukki 13+1
Onpa ollu taas hulina päivä.. ei ole ehtinyt istua koneen edessä ollenkaan..
On siivottu ja järkkäilty paikkoja ja käyty kaupassa ym. ym.
[b]Pääsky77:[/b] Meillä on vihdoin tuo
maaginen
12 viikkoa täynnä!
Kippis sille! (tuoremehua lasissa)
Onneksi ei hetkeen ole ikäviä uutisia kukaan saanut..jospa nyt pysyis loput turvallisesti kyydissä!!
On kiva lukea teidän ultra-kuulumisia (vaikka pikkasen kade olenkin), kun olette nähneet pienen heiluttelevan kurkkijoille ja kuulleet kun pieni
[color=red]♥[/color] sykkii! *Snif* liikuttavaa*
Minä oon joskus käynyt kokkilinjan ammattikoulussa, mutta ei siitä mulle ammatiks kuitenkaan ollut..
Oon tehnyt kaikenlaisia hommia koulunkäyntiavustajasta siivoojaan ja tällähetkellä olen työtön.
Tammikuuhun asti tietysti voisi töitä tehdä jos jostain saisi, mutta nyt ei työmarkkinat jostain syystä kauheasti houkuttele..
Mulla alkoi närästys juuri nyt!..ärsyttävää..Huomenna taas aptekkiin ja renniet kehiin!
mammutti ja vili rv 12
Jos ei mulle ois todettu raskausdiabetes niin en ois käynyt yhtä usein naistenklinikalla eikä välttämättä ois huomattu että lapsi oli perätilassa koska se huomattiin kun piti vaan tutkia lapsen koko että pitääkö käynnistää...
Nani2 rv 13+1 (joka tyrannisoi listaa...)