Mistä tiedät, ettei oma hengityksesi haise?
Monihan valittaa lähinnä muiden hengityksen hajuista, mutta vaikka itselläkin haisisi, sitä ei itse haista
Mistä siis voit tietää, ettei myös oma hengityksesi haise muiden nenään?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että haisee. Siksi käytän ksylitolipurkkaa ja -pastilleja jatkuvasti.
Hankkiudu eroon fluorihammastahnasta - se on myrkky, joka on melkein yhtä toksiinista kuin arsenikki ja saa hengityksen haisemaan kuolemalta.
Kun alat käyttää fluoritonta hammastahnaa, hengityksesi ei haise koskaan ja hampaasi ovat valkoisemmat, puhtaammat ja vahvemmat kuin milloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usemmiten paha haju suussa johtuu tulehtuneista ikenistä. Jos väliharjaa käyttäessä ikenistä vuotaa verta niin todennäköisesti myös väliharjaan jää hajua, joka johtuu juuri ientulehduksesta. Haistamalla käyttämääsi väliharjaa erikseen jokaisen hammasvälin puhdistuksen jälkeen on myös hyvä indikaattori siitä, miltä se oma hengitys haisee. Jokainen väli kannattaa siis testata erikseen koska parodontiitti voi muhia vain joissain hammasväleissä, mutta aiheuttaa silti hajua hengitykseen.
Suomalaiset ovat huonoja hoitamaan suuhygieniaansa. Pelkkä hampaiden harjaus ei riitä, vaan väliharjaa tulee käyttää päivittäin. Parodontiitti voi pahimmillaan johtaa aivovaurioon ja hampaiden irtoamiseen. Se pahanhajuinen hengityskään tuskin lisää menekkiä rakkausrintamalla.Kaikilla ei mahdu tuo toitottamasi väliharja hampaiden väliin, lanka varmaankin.
Komppaan lanka ja säännöllinen suuhygienisti.
Sekä fluoriton hammastahna.
Vierailija kirjoitti:
Minulla puolison hengitys haisee ja jos sanon asiasta hänelle niin loukkaantuu.
Lopputuloksena en jaksa enää sanoa ja menen pois/kauemmas jos hän tulee viereen pussailu tms. mielessä.
Miten tuollaisen herkkönahkaisen saa tekemään jotain nielulleen?
Meillä sama tilanne jo ollut useamman vuoden. Olen sanonut asiasta monta kertaa. Haju on vaihteleva ja paha ja jää ilmaan pidemmäksi aikaa. Tuntuu tulevan nielusta ja suusta. :( Puoliso putsaa suutaan mutta ei mene lääkäriin. Läheisyys on loppunut.
Vierailija kirjoitti:
☠
Muistakaa fluori on myrkyllistä - käyttäkää fluoritonta hammastahnaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
☠
Muistakaa fluori on myrkyllistä - käyttäkää fluoritonta hammastahnaa.
Miksi levität valheellista tietoa?
Lopettakaa hampaiden huoltaminen kokonaan. Mitä enemmän hoidat sitä enemmän ongelmia syntyy. Kun keholle antaa mahdollisuuden se kyllä puhdistaa itse itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa hampaiden huoltaminen kokonaan. Mitä enemmän hoidat sitä enemmän ongelmia syntyy. Kun keholle antaa mahdollisuuden se kyllä puhdistaa itse itsensä.
Näin valitettavan moni tekee kauppakäynnillä ja uimahallien altaissa kamala rasvan hapan lemu ja hengityksen haju lähtee joistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin valitettavan moni tekee kauppakäynnillä ja uimahallien altaissa kamala rasvan hapan lemu ja hengityksen haju lähtee joistakin.
Omaan hajuun tottuu
Paljon muovijätettä tulee niinstä lankaimista
Vierailija kirjoitti:
Paljon muovijätettä tulee niinstä lankaimista
Käytän yhtä ja samaa noin viikon. Kun miettii pakkausmateriaalin määrää yleisesti ja sen puolittaista turhuutta, hammaslankainjäte on merkityksetön juttu.
Kyllä tuo henki jonkin verran haisee. Kesäisin tippuu kärpäsiä lennosta ja naapurin koira ulisee aika usein. On tästä kuitenkin rahallista hyötyä. Lähialueen kaupat ja kuppilat maksaa ihan käteistä etten käy niissä. Se ole kuin puhelinsoitto niin kauppias ihan ite käy tuomassa mitä pyydän. Jättää ne oven taakse ja poistuu hyvin nopeesti.
Komppaan lanka ja säännöllinen suuhygienisti.