Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suunnittelen 30 v juhlia

Vierailija
15.11.2023 |

Olen vuokrannut tilan ja kutsun ainakin omat sukulaiset ja tietysti ystävät. Kuuluuko minun kutsua miehen puolen sukulaisia? Siis anoppi ja miehen sisarukset? Tätä itse eniten pohdin, mikä on oikea etiketti vai onko sellaista? Mies sanoo, että teet miten itse tykkäät

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä itse haluaa 

Vierailija
2/11 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä itse haluaa 

Tämä. Kutsut vain ja ainoastaan sinulle läheiset ja tärkeät ihmiset. Ne ovat sinun juhlasi ja sinä päätät. Sinun ei tarvitse myöskään selitellä valintojasi ollenkaan kenellekään koskaan vaikka joku niistä kyselisikin. Olet aikuinen ihminen ja päätät itse, jos se ei jollekin kelpaa, niin voi voi, se on hönen ongelmansa, ei sinun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tietenkään kutsu miestä tai ketään hänen sukulaisiaan vaan pidät kunnolla hauskaa ja irrottelet ilman mitään riippakiviä! 

Vierailija
4/11 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et tietenkään kutsu miestä tai ketään hänen sukulaisiaan vaan pidät kunnolla hauskaa ja irrottelet ilman mitään riippakiviä! 

Joillekin miehen sukulaiset voi myös olla läheisiä. Itselläni Miehen sisko on läheinen 

Vierailija
5/11 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kutsua tai olla kutsumatta. Voit myös kutsua pelkästään miehen vanhemmat tai sisaruksen tai vaikka serkun, ei tarvitse kutsua kaikkia. Itse en varmaan kutsuisi ketään mieheni puolelta, mutta emme olekaan erityisen läheisiä.

Vierailija
6/11 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän itse pian 40. En ole suunnitellut, enkä aio järjestää mitään juhlia tai erikoisohjelmaa. Ilmeisesti en juhli tätä nyt mitenkään. En jaksa järjestää mitään, ei ole rahaa, eikä oikein ole ketään, joita haluaisin kutsuakaan. Olen melkein jo unohtanut koko lähestyvän merkkipäiväni.

Vierailija
7/11 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytän itse pian 40. En ole suunnitellut, enkä aio järjestää mitään juhlia tai erikoisohjelmaa. Ilmeisesti en juhli tätä nyt mitenkään. En jaksa järjestää mitään, ei ole rahaa, eikä oikein ole ketään, joita haluaisin kutsuakaan. Olen melkein jo unohtanut koko lähestyvän merkkipäiväni.

Kiitos tuikitärkeästä tiedosta.

Vierailija
8/11 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekin on ihan ok! Ei tarvitse. 

Vierailija
9/11 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit valita haluatko pitää etiketin mukaiset vai hauskat juhlat. 

Vierailija
10/11 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu myös anopin sisarukset, niin saat isot sukujuhlat. 30-vuotissyntymäpäivät?!? Kuka sellaisia järjestää, ja vielä kyselee etikettiä.

Vierailija
11/11 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsu myös anopin sisarukset, niin saat isot sukujuhlat. 30-vuotissyntymäpäivät?!? Kuka sellaisia järjestää, ja vielä kyselee etikettiä.

Monikin. Olen ollut monissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä