Koulukiusaaja yläasteelta vastailee hetken kysymyksiinne!
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Ketä sä kiusasit?
Nynnyjä, läskejä, kilpailijoita etc. Oikeastaan kaikkia, paitsi omia kavereita.
Kaduttaako?
Jos joku kiusaamasi henkilö päättäisi kostaa, kokisitko ansaitsevasi sen?
Vierailija kirjoitti:
Kaduttaako?
Jos joku kiusaamasi henkilö päättäisi kostaa, kokisitko ansaitsevasi sen?
Ei kaduta, koska menneille ei voi mitään. Tehty mikä tehty.
En koe, että ansaitsisin kostoa.
Onko sinulla narsistinen persoonallisuushäiriö?
No mites lukiossa? Vieläkö kiusasit?
Mitä mieltä olet siitä, että ainoa ajatus mikä mulle tuli, kun kuulin kiusaajani kuolleen auto-onnettomuudessa oli se, että toivottavasti oli kivulias kuolema?
Oletko ajatellut, että olet voinut tuhota kiusaamiesi ihmisten elämän ja he saattavat kärsiä traumoista lopun ikäänsä? Kaduttaako yhtään? Voisitko jotenkin yrittää hyvittää tekojasi?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla narsistinen persoonallisuushäiriö?
Ei ole todettu.
pelkäätkö avata ikkunoitasi ja seuraat arasti nykyään läheneviä varjoja?
Vierailija kirjoitti:
Menin amikseen, kiusasin sielläkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet siitä, että ainoa ajatus mikä mulle tuli, kun kuulin kiusaajani kuolleen auto-onnettomuudessa oli se, että toivottavasti oli kivulias kuolema?
Eipä rehellisesti sanottuna aiheuta mitään mietteitä.
Mitä teit yläasteen jälkeen (koulu, ura, parisuhde, perhe)? Kiusasitko, entä kiusaatko vielä?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut, että olet voinut tuhota kiusaamiesi ihmisten elämän ja he saattavat kärsiä traumoista lopun ikäänsä? Kaduttaako yhtään? Voisitko jotenkin yrittää hyvittää tekojasi?
En ole ajatellut tällaisia enkä kadu. Tehty mikä tehty.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teit yläasteen jälkeen (koulu, ura, parisuhde, perhe)? Kiusasitko, entä kiusaatko vielä?
Amikseen, sitten kaksi lasta, en kiusaa enää (amiksessa kiusasin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin amikseen, kiusasin sielläkin.
No niin mä vähän ajattelinkin.
Vituttaaks et sun kiusaamat nynnyt ja läskit meni lukioon ja korkeakouluihin ja sai opiskella ja viettää opiskelijaelämää ja tekee nyt mielenkiintoisia sisäduuneja pari-kolme kertaa paremmalla palkalla mitä sä saat sun amisduuneista?
Huonoja kysymyksiä, olisitte voineet kysellä vähän kauniimmin. Minun osaltani oli tässä. Nähdään.. luuserit!
ap.
Harvoinpa narsistinen persoonallisuushäiriö todetaan mutta tunnekylmyys ja se etteivät pahat tekosi herätä katumusta tai mitään tunteita, voi viitata narsistiseen persoonallisuushäiriöön.
Ketä sä kiusasit?