Voice of Finland 2021 OFFICIAL
Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?
Kommentit (4229)
Vierailija kirjoitti:
Ei taida tulla tämän vuoden voittajaa Sipen ja Tonin joukkueesta.
Liputan Nissen puolesta kovasti. Sergei oli kuin operettisankari meikkeineen ja eleineen. Naiset oli vähän outoja mutta siksi varmaan pääsivätkin jatkoon. Artistin kuuluu kai erottua...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Milla kimittäjä ? kirjoitti:
En voi YMMÄRTÄÄ miksi tuo Milla kimittäjä valittiin jatkoon ja vielä ykköstuolille.
Aivan käsittämätöntä. Teen työtä musiikin parissa ja nyt kyllä täytyy ihmetellä omaa ymmärtämystäni.... sillä en ymmärtänyt tätä ollenkaan."teen työtä musiikin parissa" = siivoan musiikkiopistoa
Ihan musiikkia opetan. Taitaa olla sävelkorva tukossa, kun ei tuo kimittäjä oikein iskenyt.
Minustakin raiskas tänään mun erään lempibiisin. Siitä puuttui kaikki se taika, mikä siinä biisissä oli mun varhaislapsuudessa.
Mutta ymmärrän mitä noi musamiehet ajaa takaa: jotain uutta. Millan eka esitys oli hyvällä tapaa erikoinen, kokeellinen ja yllättävä. Nämä jälkimmäiset ovat olleet mahalaskuja.
Mutta nauratti kyllä Apiksen jatsitakuu.
Vierailija kirjoitti:
Siret kympin tyttö otti hieman raskaasti. Tottakai Pyhimys tuli ja pelasti neiti täydellisyyden.
Mitähän Pyhimys vaatii Viron tytöltä vastapalkkioksi pelastamisesta?
Tään viimisen naisen ei olis kuulunut päästä jatkoon. Kauheaa huutamista.
Redraman kommentit oli tänään lähinnä omia ajatuksiani.
Vierailija kirjoitti:
Tään viimisen naisen ei olis kuulunut päästä jatkoon. Kauheaa huutamista.
Kulkee kyllä hyvin vaarallisella rajalla. Välillä lipsahtaa pelkän karjumisen puolelle. Mutta sitähän se on joillain hevihemmoillakin, ja hyvin pärjäävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siret kympin tyttö otti hieman raskaasti. Tottakai Pyhimys tuli ja pelasti neiti täydellisyyden.
Hyi.
Mä tykkäsin alusta alkaen siitä Sheilasta, joka lauloi espanjaksi alussa. Kappalevalinta ei ehkä ollut paras mutta ääni todella hyvä.
Tuon Jennyn veto oli ylivoimaisesti huonoin tämän kauden esityksistä, ehkä jopa koko ohjelman historiassa.
Nyt ei voi kyllä ymmärtää Sergein tippumista tässä kohdassa. Eritoten kun ottaa huomioon, että jatkoon meni tämä Highway to Hellin laulaja, jonka nimen nyt jo ehdin unohtaakin. Oliko tässä nyt tarkoitushakuisuutta, että on pakko ottaa 2 naista, kun oli jo noin monta miestä siellä? En ymmärrä laulukisassa mitään sukupuolikiintiöitä. Mun mielestä parhaat pitää aina valita muutenkin aina sukupuoleen katsomatta. Itse olisin valinnut Nissen, Jocken, Sergein ja Sheilan. Ei se Millakaan huono ollut, makuasioita. Mutta se viimeinen biisi oli vaan kyllä huono verrattuna kaikkiin muihin.
Siret muistuttaa Sisarvaimojen Robynia
Sipen ja Tonin energia on tainnut mennä noiden käsimerkkien viuhtomiseen eivätkä kuuntele itse laulantaa. Hävettää, että olen joskus pitänyt tuollaisista tollukoista.
Pyhimyksen joukossa Milla kyllä paras ,mutta mites kävi kun Siret pääsi sinne.Itse olen pitännyt Millaa hyvänä laulajana.
Viimeinen taisi päästä jatkoon ammattinsa takia? Olemme tietenkin kaikki kiitollisia hoitoalalle, mutta itse esitys oli aivan karmea.
Mä en ymmärrä mikä siinä Jocken laulannassa vetosi. Laulu jo laulunakin oli valmiiksi aika poorink.
Äijät on liki 50 ja ojentelee käsiään uskollisen ennustettavasti. Jotenkin... heh.
Jenny raiskas nyt ton biisin. Apua!
Sheila oli paljon parempi!!! 3 genreä osas vetää ohjelman aikana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko esim. ilmaisekai laulamista ja ilman nimeä? Vai tarkoitatko jotain tuhmaa?
Selitys viimeiseen pudotukseen on varmaan se syy, että voittajan loppupeleissä kuuluu olla suomalainen. Saahan nämä kaikki laulajat näkyvyyttä tässä ohjelmassa. Ei se voittokaan ole kaikki kaikessa.