Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voice of Finland 2021 OFFICIAL

Vierailija
22.01.2021 |

Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?

Kommentit (4229)

Vierailija
1541/4229 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitys viimeiseen pudotukseen on varmaan se syy, että voittajan loppupeleissä kuuluu olla suomalainen. Saahan nämä kaikki laulajat näkyvyyttä tässä ohjelmassa. Ei se voittokaan ole kaikki kaikessa.

Vierailija
1542/4229 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida tulla tämän vuoden voittajaa Sipen ja Tonin joukkueesta.

Liputan Nissen puolesta kovasti. Sergei oli kuin operettisankari meikkeineen ja eleineen. Naiset oli vähän outoja mutta siksi varmaan pääsivätkin jatkoon. Artistin kuuluu kai erottua...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/4229 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Milla kimittäjä ? kirjoitti:

En voi YMMÄRTÄÄ miksi tuo Milla kimittäjä valittiin jatkoon ja vielä ykköstuolille.

Aivan käsittämätöntä. Teen työtä musiikin parissa ja nyt kyllä täytyy ihmetellä omaa ymmärtämystäni.... sillä en ymmärtänyt tätä ollenkaan.

"teen työtä musiikin parissa" = siivoan musiikkiopistoa

Ihan musiikkia opetan. Taitaa olla sävelkorva tukossa, kun ei tuo kimittäjä oikein iskenyt.

Minustakin raiskas tänään mun erään lempibiisin. Siitä puuttui kaikki se taika, mikä siinä biisissä oli mun varhaislapsuudessa.

Mutta ymmärrän mitä noi musamiehet ajaa takaa: jotain uutta. Millan eka esitys oli hyvällä tapaa erikoinen, kokeellinen ja yllättävä. Nämä jälkimmäiset ovat olleet mahalaskuja.

Mutta nauratti kyllä Apiksen jatsitakuu.

Vierailija
1544/4229 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siret kympin tyttö otti hieman raskaasti. Tottakai Pyhimys tuli ja pelasti neiti täydellisyyden.

Mitähän Pyhimys vaatii Viron tytöltä vastapalkkioksi pelastamisesta?

Vierailija
1545/4229 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tään viimisen naisen ei olis kuulunut päästä jatkoon. Kauheaa huutamista.

Vierailija
1546/4229 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redraman kommentit oli tänään lähinnä omia ajatuksiani.

Vierailija
1547/4229 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tään viimisen naisen ei olis kuulunut päästä jatkoon. Kauheaa huutamista.

Kulkee kyllä hyvin vaarallisella rajalla. Välillä lipsahtaa pelkän karjumisen puolelle. Mutta sitähän se on joillain hevihemmoillakin, ja hyvin pärjäävät.

Vierailija
1548/4229 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siret kympin tyttö otti hieman raskaasti. Tottakai Pyhimys tuli ja pelasti neiti täydellisyyden.

Hyi.

Vierailija
1549/4229 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin alusta alkaen siitä Sheilasta, joka lauloi espanjaksi alussa. Kappalevalinta ei ehkä ollut paras mutta ääni todella hyvä.

Vierailija
1550/4229 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon Jennyn veto oli ylivoimaisesti huonoin tämän kauden esityksistä, ehkä jopa koko ohjelman historiassa.

Vierailija
1551/4229 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei voi kyllä ymmärtää Sergein tippumista tässä kohdassa. Eritoten kun ottaa huomioon, että jatkoon meni tämä Highway to Hellin laulaja, jonka nimen nyt jo ehdin unohtaakin. Oliko tässä nyt tarkoitushakuisuutta, että on pakko ottaa 2 naista, kun oli jo noin monta miestä siellä? En ymmärrä laulukisassa mitään sukupuolikiintiöitä. Mun mielestä parhaat pitää aina valita muutenkin aina sukupuoleen katsomatta. Itse olisin valinnut Nissen, Jocken, Sergein ja Sheilan. Ei se Millakaan huono ollut, makuasioita. Mutta se viimeinen biisi oli vaan kyllä huono verrattuna kaikkiin muihin.

Vierailija
1552/4229 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla on helmi.💎

Vierailija
1553/4229 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siret muistuttaa Sisarvaimojen Robynia

Vierailija
1554/4229 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipen ja Tonin energia on tainnut mennä noiden käsimerkkien viuhtomiseen eivätkä kuuntele itse laulantaa. Hävettää, että olen joskus pitänyt tuollaisista tollukoista.

Vierailija
1555/4229 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhimyksen joukossa Milla kyllä paras ,mutta mites kävi kun Siret pääsi  sinne.Itse olen pitännyt Millaa hyvänä laulajana.

Vierailija
1556/4229 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen taisi päästä jatkoon ammattinsa takia? Olemme tietenkin kaikki kiitollisia hoitoalalle, mutta itse esitys oli aivan karmea.

Vierailija
1557/4229 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä mikä siinä Jocken laulannassa vetosi. Laulu jo laulunakin oli valmiiksi aika poorink.

Vierailija
1558/4229 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijät on liki 50 ja ojentelee käsiään uskollisen ennustettavasti. Jotenkin... heh.

Vierailija
1559/4229 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenny raiskas nyt ton biisin. Apua!

Sheila oli paljon parempi!!! 3 genreä osas vetää ohjelman aikana!

Vierailija
1560/4229 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko esim. ilmaisekai laulamista ja ilman nimeä? Vai tarkoitatko jotain tuhmaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä