Voice of Finland 2021 OFFICIAL
Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?
Kommentit (4229)
Sergei. Paras esiintyjä, yksi koko The Voice of Finlandin historian parhaita esiintyjiä - ja varsinkin Tonin ja Sipen tiimissä. Olin ihan varma heti Ääni ratkaisee vaiheesta alkaen, että tulee voittamaan kisan. Kerrankin hyvä laulaja voittaa, josta tullaan olemaan ylpeitä. Mutta ei. Pääsi 4. (!!) sijalle, olin varma että pääsisi 1. Ja sitten vielä tippui. En voi käsittää. Huonoin ratkaisu koko kisan aikana, olen todella pettynyt ja surullinen että tippui.
Sergei Shaikhulin parhaita esiintyjiä koko Maailmassa, Suomessa, Tvoffissa... Harmi että tippui, olisi ansainnut voittaa.
Miksi taas kävi niin, että Sergei, jolla oli mahtava ääni, pudotettiin ja tylsät tavikset pääsivät jatkoon? Mikä Sergeissä pelotti Sipeä ja Tonia?
Siis ihan oikeasti, olin varma jo kaksintaisteluista alkaen että Milla ei pääse jatkoon - pääsi, ihme kyllä, tänään kun näin että hän vuorossa tiesin ettei varmasti voi ottaa jatkoon. Mutta kyllähän Sipe Santapukki ”1. sija”??? Siis ihan oikeasti oliko se jossain psykoosissa kun teki tämän päätöksen. Olin ihan järkyttynyt. Ei yhtään esiintyjä-ainesta vaatteidensa, olemuksensa tai laulujenkaan perusteella, ei vaan tule menestymään. Silti muka jatkossa kisaamassa Suomen parhaasta äänestä. Siis oikeasti huonoin ratkaisu koskaan. Ja vieläpä hyviä laulajia joutui tippumaan HÄNEN takia. Joka oli ihan outo, kaikella tavalla
pelkäsivät sisällään heräävän jotakin
Pääasia, ettei tarttis nähdä liveissä sitä virolaista. Kauhee parku, kun putosi kisasta. Taitaa nyt ottaa tämän liian vakavasti. Toivon, että PyhiMikon Milla voittaa virolaisen muikkelin.
Jennyn esityksestä tuli mieleen vaikea synnytys.
En olekaan aiemmin kiinnittänyt paljon huomiota Maija Vilkkumaan puhevikaan, mutta sehän on todella kammottava!
Vierailija kirjoitti:
Milla on helmi.💎
Totta. Helmi on helmisimpukan synnyttämä helmiäispallo. Helmiäispallot eivät osaa laulaa.
Siis Juha tapion kommentti siitä, että sen Jennyn (? vika esiintyjä kuitenkin) esitys näytti urheiluesitykseltä ei edes kuulostanut kehulta. Näytettiin takaumana sitä esitystä ja siltähän se vähän näytti tosiaan. Ei lauluesityksen kuuluisi olla hikinen karjuntaveto vaan koskettava kaunis esitys. Jos Juha oikeasti tarkoitti kierrellen tätä ovelasti sanoa, hyvä! Mutta ei kehulta kuulostanut
Jenny ja Milla ehdottomasti koko kisan huonoimpia laulajia. Molemmat sellaisia, että 9 esiintyjää tulisi keikalle, molemmilla outo olemus, ja oudot vaatteet. Ei tule mieleen esiintyjä kunmastakaan. Niin outoa ja väärin, että pääsivät jatkoon.
Ymmärtäisin kaikki muut jatkoon mutta että nuo 2 naista... Ei todellakaan... Siis ei vaan mene ymmärrykseen. Ja luulin vielä että Toni&sipe paras tiimi, mutta tekee ihan vääriä ratkaisuja!
Sergein olisi pitänyt voittaa koko kisa ja maailma.
Onko Tinni vähän maistellu? Takahuoneessa sönkkää hitaasti.
Niin pettynyt toniin ja sipeen! Sergei jatkoon
Eikö pyhimys kaapannut sergeitö? sergei oli paras. Teki kyllä ison mokan jos ei kaapannut
Kammottavaa, miten tuo Tinni yrittää pokata takahuoneessa noita mieslaulajia. NApakympissähän se oli niin ylimielinen kuin olla ja voi. Kunpa takahuoneen juontajaksi olisi palkattu Kottonen, siinä on sentään jotain lämpöä ihmisenä, toisin kuin tuossa Tinnissä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö pyhimys kaapannut sergeitö? sergei oli paras. Teki kyllä ison mokan jos ei kaapannut
Pyhimys halus kokeilla miltä virolainen misu tuntuu.
Milla hirvittävä!