Voice of Finland 2021 OFFICIAL
Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?
Kommentit (4229)
Vierailija kirjoitti:
Ei tämän ohjelman tarkoitus selvittää kuka on paras, vaan viihdyttää minua viikonloppuisin pitkän ja pimeän talven yli. Kaikki alkukarsinnoissakin on tosi hyviä laulajia. Siksi tätä on kiva seurata.
Just näin. Idols oli kiva kun siinä oli aivan karmeita esityksiä, Voicessa ei nyt ihan kamalia esiintyjiä edes nähdä.
Kyl Elise on mun voittajana tästä nelikosta. Pidän kyllä myös Millan omintakeisesta tyylistä, Suomen Björk.
Ira oli tänään hyvä, eipä ollut kolmen nuotin biisejä! Molemmat vedot oli onnistuneita.
Samoin Milla onnistui, varsinkin eka kappale oli h-i-e-n-o!
Lähinnä melko ksipäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Negatiivista porukkaa täällä.
Realistista porukkaa täällä.
Friikit tai muuten säälittävät suomessa kaikki yleisöäänet voittavat. Siksi niistä voittajista ei koskaan kuullakaan. Keskimääräinen kansalainen kun ei ymmärrä musiikista hölkäsen pöläystä, valitettavasti.
parvivaiheessa oli hyvä taso, mut finaali on pannukakku - paitsi Kalle.
Kalle ei ehtinyt vuorollaan kun lukee viimeisiä vinkkejä av. lta. Tukka auki vai kiinni, balladi vai rockimpi, kurkusta vai vatsanpohjasta?
Kalle luikauttaa mitä viimeisenä? Carmen? Aida?
Juhan pitäis käydä puntilla että sais lihasta
Kysynpä vaan kirjoitti:
Miksei Axelia näkynyt muisteloissa
Tai Axl Smithiä, kaikkein tunnetuin Voice-tähti kautta aikojen.
Vierailija kirjoitti:
Kyl Elise on mun voittajana tästä nelikosta. Pidän kyllä myös Millan omintakeisesta tyylistä, Suomen Björk.
Björn ennemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Tinnillä pöydällä vain neljä perhepizzaa ja kaksi normikokoista. Riittääkö lähetyksen loppuun?
Täysin asiatonta piilo***tuilua. Häpeä!
Sarah Brightmanin coverista cover. Ei Queenista.
Kalle kuulostaa hyvältä nyt kun vetää Queenia!
On tuolla niin järkyttävän UPEA ääni.
Realistista porukkaa täällä.