Voice of Finland 2021 OFFICIAL
Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?
Kommentit (4229)
HVL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl Elise on mun voittajana tästä nelikosta. Pidän kyllä myös Millan omintakeisesta tyylistä, Suomen Björk.
Björk on taitava. Milla ei. Ei se pelkkä erikoisuus riitä.
Kehtaatteko väittää ettei Kalle koskettanut? Kylmät väreet ja kyyneleet. Todellakin voittaja minun silmissäni.
Ja nyt seuraa Juha Tapio ylisanoja Kallelle.
Vierailija kirjoitti:
Tämä klassinen laulutapa kyllä latistaa ihan kaiken.
Hieman on niinku kahleissa ääni, ei pääse valloilleen.
I touch my tears with my lips👅
Miettikääpä kuinka Adam Lambert vetää tämän biisin.
Pakko mennä kuuntelemaan youtubeen nyt heti.
Elisabeth on hyvä laulaja!! Biisivalinta heikko
Liian paljon palopuheita, kalle oli kyl hyvä
Eihän tästä Kallesta voi sanoa kuin positiivista
Ei ole totta! Kalle Virtanen kiristeli Queenininkin biisin perseelleen! Miten VOI olla noin kehno laulaja??
Ehkä nuo tuomarit kuuntelevat jotain eri esityksiä, ylistystä tuntuu riittävän.
Ai tuon takia tää oli viimeinen. Eli viimeinen esiintyjä polttaa lavan läksiäisiksi :)
Ihan hyvä esitys ja parempi kuin odotin. Ehkä tuo laulutyyli vaan tökkii kun nää takertuu kynsin ja hampain siihen sävelen täydellisyyteen vaikka ei aivan 100% tarvitsisi.
Vierailija kirjoitti:
Kehtaatteko väittää ettei Kalle koskettanut? Kylmät väreet ja kyyneleet. Todellakin voittaja minun silmissäni.
Puisevaa.
Vierailija kirjoitti:
Juhan pitäis käydä puntilla että sais lihasta
Juhalle tekis hyvää pikkasen epäterveellistä massaa. Muuten edessä on peruskoulun kuiva jumppamaikka kohtalo edessä ja eläkkeellä vaan kuivettuu entisestään. Te tiedätte lajin.
Brian M kirjoitti:
Queenia ei kannata laulaa kukaan muu kuin Freddie... kukaan ei pysty hänen äänialaansa..
Näinhän se menee. Näin Queen-fanina olen erittäin kriittinen kun joku muu esittää Queenin kappaleita. No Adam Lambertin olen viimein hyväksynyt ja olin katsomassa keikkaa Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Kehtaan todellakin. Alkuperäisessä Freddie Mercuryn ääni oli jotain täysin muuta. Avoin, vahva, herkkä, sävykäs, lämmin. Se koskettaa. Tämän tyypin äänessä ei ollut mitään noista.
Hyvin laulaa Kalle ja karismaa on, mutta genre on liian ahdas menestykseen :/