Voice of Finland 2021 OFFICIAL
Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?
Kommentit (4229)
Nyt oli harvinaisen hyvä koutsipuhe (Redrama).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyi, s-vikaisia laulajia ohjemla täynnä.
Puhumattakaan tuomareista. Pahimmat lespaajat Redrama ja Maija Vilkkumaa
Palstapositiivihan se siellä taas kommentoi.
Kyllä oli ennen eri meininki! Nyt on väsynyttä ja keskinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Redramalla on menopause, itkuinen vaihe meneillään.
Redille viimeinen VOF. Ei jatka enää seuraaville kausille joten siksi on herkistynyt.
Hyvä kertaus siitä, miten moni voittaja on jäänyt unholaan.
Tinnillä pöydällä vain neljä perhepizzaa ja kaksi normikokoista. Riittääkö lähetyksen loppuun?
Vierailija kirjoitti:
Saisivat ottaa tähtivalmentajiksi vaikkapa Röyhkän, Putron, Martti Syrjän tai vaikkapa Paperi T:n tai Jenni Vartiaisen? Kaikkihan ei tuonne lähde.
Papru T♥️⚘🌷🌼🌻
Ei kovin moni noista voittajista muistunut mieleen edes tosta klipistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä rakastan Millaa, kun tietää kuinka harmaat tylsimykset mäkättää tämänkin esityksen jälkeen. Milla ei tosiaan ole tylsä. Visionääri, oli esityksistä mitä mieltä tahansa.
Mä kuuntelen monenlaista musiikkia enkä todellakaan vain harmaata massaa tai itse ole harmaata massaa. Milla on silti mun mielestä todella huono. Se, että ei pidä Millasta ei tarkoita sitä, että ei ymmärrä erilaisuutta ja olisi itse harmaata massaa. Huvittavaa kun Millan fanit eivät hyväksy eriäviä mielipiteitä. Miksi kaikki pitäisi olla harmaata massaa ja pitää Millasta?
Liikaa lätinää sullakin. Sisältö unohtui.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kalle on vaihdettu viimeiseksi esiintyjäksi?
käänteinen järjestys, voittaja vikana.
Oi onpa Voicessa ollut hyviä laulajia mukana, en muistanutkaan. Harmi että monet ovat jääneet täysin unholaan (näytettiin siis äsken kooste eri vuosilta).
Elisen voisi ensi vuonna laittaa edustaa Suomea Euroviisuihin.
Negatiivista porukkaa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä rakastan Millaa, kun tietää kuinka harmaat tylsimykset mäkättää tämänkin esityksen jälkeen. Milla ei tosiaan ole tylsä. Visionääri, oli esityksistä mitä mieltä tahansa.
Mä kuuntelen monenlaista musiikkia enkä todellakaan vain harmaata massaa tai itse ole harmaata massaa. Milla on silti mun mielestä todella huono. Se, että ei pidä Millasta ei tarkoita sitä, että ei ymmärrä erilaisuutta ja olisi itse harmaata massaa. Huvittavaa kun Millan fanit eivät hyväksy eriäviä mielipiteitä. Miksi kaikki pitäisi olla harmaata massaa ja pitää Millasta?
Liikaa lätinää sullakin. Sisältö unohtui.
Sä vain kiukkuat kun kaikki ei tykkää Millasta. :D Sori, mutta Milla ei ole hyvä ja toivottavasti tulee viimeiseksi noista jäljellä olevista. Olisi saanut tippua jo paljon aiemmin ja muita parempia tilalle.
Ei tämän ohjelman tarkoitus selvittää kuka on paras, vaan viihdyttää minua viikonloppuisin pitkän ja pimeän talven yli. Kaikki alkukarsinnoissakin on tosi hyviä laulajia. Siksi tätä on kiva seurata.
Miksei Axelia näkynyt muisteloissa
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kertaus siitä, miten moni voittaja on jäänyt unholaan.
Kaikki voittajat ovat jääneet unholaan.
Mulla ei ole oikein jäänyt kilpailijoista mieleen kuin Railo ja se ujo komea kotkalainen(?), Roope Kakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kalle on vaihdettu viimeiseksi esiintyjäksi?
käänteinen järjestys, voittaja vikana.
On se hyvä että jännitys säilyy, tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kottonen paksuna?
Eikö sillä oo aika pieni lapsi?
8.6.20 syntyi, niin kyllhän nyt jo vois olla viimesillään.
Saisivat ottaa tähtivalmentajiksi vaikkapa Röyhkän, Putron, Martti Syrjän tai vaikkapa Paperi T:n tai Jenni Vartiaisen? Kaikkihan ei tuonne lähde.