Voice of Finland 2021 OFFICIAL
Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?
Kommentit (4229)
Karmee tää Kallen Queen veto. Että tänkin biisin pystyy pilaa :(
Kylmät väreet saa Kalle aikaan.
Tämä klassinen laulutapa kyllä latistaa ihan kaiken.
No onhan tuo Kalle joku ooppera/klassinen laulaja, kun täällä on sitä epäilty. Ei vedä vertoja kuitenkaan Freddie Mercurylle, vaikka tämä veto parempi kuin eka.
Vierailija kirjoitti:
Kyl Elise on mun voittajana tästä nelikosta. Pidän kyllä myös Millan omintakeisesta tyylistä, Suomen Björk.
Björk on myös kuraa.
Vierailija kirjoitti:
bei-jonsse
Voihan kylmä vitura sun kanssais. Tiedämme mitä odottaa seuraavalla putouskaudella. Oisit nyt kerrankin ollu hiljaa. Ush!
Nyt kyllä osui Kalle ihon alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kertaus siitä, miten moni voittaja on jäänyt unholaan.
Kaikki voittajat ovat jääneet unholaan.
Mulla ei ole oikein jäänyt kilpailijoista mieleen kuin Railo ja se ujo komea kotkalainen(?), Roope Kakko.
Krista ja Saara eivät voittaneet, mutta vielä ovat mukana kuvioissa.
Jotenkin tämä Kallen esitys ei nyt tuonut hänen parhaita puoliaan esille.
Nyt on Kallelta paras vetonsa. Löytyy jo sävyjäkin. Ainoastaan hetkittäinnen kireys häiritsee, mutta vähemmän kuin edellisissä biiseissään.
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo Kalle joku ooppera/klassinen laulaja, kun täällä on sitä epäilty. Ei vedä vertoja kuitenkaan Freddie Mercurylle, vaikka tämä veto parempi kuin eka.
Freddielle on vaikea pärjätä. <3
Voi hyvää päivää tätä Kallen vetoa!!! <3 <3 <3
Queenia ei kannata laulaa kukaan muu kuin Freddie... kukaan ei pysty hänen äänialaansa..
Vierailija kirjoitti:
Kyl Elise on mun voittajana tästä nelikosta. Pidän kyllä myös Millan omintakeisesta tyylistä, Suomen Björk.
Björk on taitava. Milla ei. Ei se pelkkä erikoisuus riitä.
Kalle on taitava ja ammattitason laulaja mutta en voi sille mitään että kuulen äänensävyssä Germitin.
Tulipa ikävä Freddietä.