Voice of Finland 2021 OFFICIAL
Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?
Kommentit (4229)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulen av:lle ainoastaan keskustelemaan Voicesta ja tähän kyllä jää koukkuun. Katson melkeinpä enemmän näitä kommentteja kuin televisiota.
Ilman av:tä tuskin edes katsoisin koko ohjelmaa.
Tuomarit hymistelee ylisanoja, täällä kerrotaan todelliset mielipiteet.
Jos joku tuomari uskaltaisi arvostella esiintyjiä niin siitähän tulisi hirveä p₩¥$amyrsky, tuomari ristiinnaulittaisiin somessa, sitten tiukkaa vihapostia tappouhkauksineen ja lopulta tuomarilta julkinen anteeksipyytäminen.
Mulla on ikävä Jone Nikulaa ja Ibi Lovea (Idols vuonna kivi ja sakset). Kunnon tylytystä.
Miksi kalle on vaihdettu viimeiseksi esiintyjäksi?
Elise-Julietten perhe on symppis!
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok tämä Iran esitys, mutta ei mikään sykähdyttävä. Laulella luikautti, siinäpä se.
Huomaa, että Vilkkimaa on valmentanut😅
Kaamee tää säännöt rakkaudelle
Parempi tämä Elisen esitys on kuin alkuperäinen, mutta ei kosketa minua.
Noniin, siitäpä sitten muille mallia miten laulukilpailuissa lauletaann.
Vierailija kirjoitti:
Milla ja Kalle jäävät mieleen. Persoonalliset äänet ja ovat taitavia. Tällaisia tarvitaan. Muut eivät erotu massasta. Mihin muuten katosi viime vuoden voittaja Juffi?
k
Eiköhän kaikki artistit ole nyt koronaan kadonneet.
Parempi kuin Anna Puun versio. Tässä on sellaista emotionaalista syvyyttä, että tekstikin tulee paremmin esille.
Millan ääni jäi bändin jalkoihin, mutta hän on aivan ihana ja erilainen! Mielestäni koskettava esitys. Hänellä on aikaa kehittyä. Enkä ainakaan itse laulaisi paremmin :D
Elisen olisi kannattanut tässä kisassa laulaa enemmän suomeksi ja muitakin kuin omanlaisiaan biisejä. Hänellä on iso, lähes hallitsematon ääni. Voi vielä kehittyä vaikka mihin, jos lähtee siihen määrätietoisesti.
En tykkää yhtään Elise-Julietista. Milla oli hyvä, samoin Ira!
Karsea! Gospel-versio. Vain enkelikuoro puuttui taustalta.
No hei tää Elisen lounge-versio on ihan makee.
Vähän toisella tasolla kuin Anna Puun esittämänä 🤭
Anna Puun biisi, zzz. Elise-Julietten versio kyllä parempi kuin alkuperäinen. Plus saksofoni oli ihana.
Redi on syöny liikaa kotipizzan pizzoja
Kyl tuo Elise on ainoa laulaja tässä porukassa. Ei tähtiainesta, mutta kelpo tusinalaulaja.
Onko Redrama kännissä/aineissa??
No niin nyt Elise. Jotain uutta?