Onko vaimosi paras seksikumppanisi mitä sinulla on?
Naitko vaimosi siksi, että hän on paras sinulla ollut seksikumppani? Vai muusta syystä? Rehellisesti? Onko vaimosi se, jonka kanssa olet harrastanut parasta seksiä?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
On ja myös ainoa M53
Surullista
Vaikea sanoa.
Siltä kannalta on paras, että hänen kanssaan seksi on aina ollut helppoa ja luontevaa,
mutta siltä kannalta taas ei, että sitä on hänen kanssaan määrällisesti melko vähän.
On. Toki on myös ainoa niin ykköstilan saa aika helposti :)
Tietenkin on. Paneminen paranee mitä enemmän sitä harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna taitaa olla huonoin; pääosin passiivinen lahna ja seksiä pari kertaa vuodessa.
Miksi menitte sitten naimisiin???
Vaimoni kanssa seksi on kaikkinensa parasta, mitä olen kokenut. Tietysti jotkin yksittäiset jutut ovat olleet parempia joidenkin muiden kanssa. Mutta kokonaisuutena kirkkaasti parasta. Onneksi seksiä saa niin paljon kuin haluaa ja se on monipuolista.
On paras enkä usko että parempaa seksiä voi ikinä kukaan tarjota. Siksi en oo ikinä pettänyt tai himoinnut muuta naisia. Vaimo on pyöristynyt vuosien varrella, mutta seksi on muuttunut koko ajan rohkeammaksi ja hän on koko ajan himokas ja haluaa seksiä. Välillä olen ns hätää kärsimässä kun ei jaksaisi enää. Esim toissailtana pantiin saunassa ja sitten vielä 3 tuntia makkarissa. Minä raukka sain vain kerran vaikka hyvältä tuntui, mutta vaimo sai ehkä 7 kertaa. M40
Vierailija kirjoitti:
On paras enkä usko että parempaa seksiä voi ikinä kukaan tarjota. Siksi en oo ikinä pettänyt tai himoinnut muuta naisia. Vaimo on pyöristynyt vuosien varrella, mutta seksi on muuttunut koko ajan rohkeammaksi ja hän on koko ajan himokas ja haluaa seksiä. Välillä olen ns hätää kärsimässä kun ei jaksaisi enää. Esim toissailtana pantiin saunassa ja sitten vielä 3 tuntia makkarissa. Minä raukka sain vain kerran vaikka hyvältä tuntui, mutta vaimo sai ehkä 7 kertaa. M40
Pidä linjas, ole mies!
Todellakin on. En edes tajunnut eksien kanssa mistä jäin paitsi, en vaihtaisi häntä mihinkään.
On.
Olemme olleet vaimoni kanssa naimisissa yli 30 v. ja hän on ainoa seksikumppani, joka minulla on ollut.
Sepelvaltimotautini on kyllä vaikuttanut siihen, että seksin harrastamisesta on tullut hieman haastavaa.
Ylivoimaisesti paras. Ja olin jo kolmikymppinen tavatessamme joten jonkun verran oli kokemustakin. En toki häntä vaimokseni pyytänyt tästä syystä mutta on se ollut iso plussa.
Helposti parhain. Alle kolmekymppisenä hänet tapasin ja kiihkeää on ollut, näin lähes kahden kymmenen aviovuoden jälkeen kiihko jatkuu ja toiseen en haluaisi vaihtaa.
Ei valitettavasti ole, eikä pääse edes top-3.
Ihmisenä ja kumppanina kuitenkin paras mahdollinen. Seksikin on ihan ok, silloin kun sitä on. En kyllä vaihtaisi pelkän paremman seksin vuoksi, enkä muutenkaan.
M55
Rehellisesti sanottuna taitaa olla huonoin; pääosin passiivinen lahna ja seksiä pari kertaa vuodessa.