Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vaimosi paras seksikumppanisi mitä sinulla on?

Vierailija
22.01.2021 |

Naitko vaimosi siksi, että hän on paras sinulla ollut seksikumppani? Vai muusta syystä? Rehellisesti? Onko vaimosi se, jonka kanssa olet harrastanut parasta seksiä?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna taitaa olla huonoin; pääosin passiivinen lahna ja seksiä pari kertaa vuodessa.

Vierailija
22/36 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ja myös ainoa M53

Surullista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa.

Siltä kannalta on paras, että hänen kanssaan seksi on aina ollut helppoa ja luontevaa,

mutta siltä kannalta taas ei, että sitä on hänen kanssaan määrällisesti melko vähän.

Vierailija
24/36 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Toki on myös ainoa niin ykköstilan saa aika helposti :)

Vierailija
25/36 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on. Paneminen paranee mitä enemmän sitä harrastaa.

Vierailija
26/36 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti sanottuna taitaa olla huonoin; pääosin passiivinen lahna ja seksiä pari kertaa vuodessa.

Miksi menitte sitten naimisiin???

Vierailija
27/36 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni kanssa seksi on kaikkinensa parasta, mitä olen kokenut. Tietysti jotkin yksittäiset jutut ovat olleet parempia joidenkin muiden kanssa. Mutta kokonaisuutena kirkkaasti parasta. Onneksi seksiä saa niin paljon kuin haluaa ja se on monipuolista.

Vierailija
28/36 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paras enkä usko että parempaa seksiä voi ikinä kukaan tarjota. Siksi en oo ikinä pettänyt tai himoinnut muuta naisia. Vaimo on pyöristynyt vuosien varrella, mutta seksi on muuttunut koko ajan rohkeammaksi ja hän on koko ajan himokas ja haluaa seksiä. Välillä olen ns hätää kärsimässä kun ei jaksaisi enää. Esim toissailtana pantiin saunassa ja sitten vielä 3 tuntia makkarissa. Minä raukka sain vain kerran vaikka hyvältä tuntui, mutta vaimo sai ehkä 7 kertaa. M40

Vierailija
29/36 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paras enkä usko että parempaa seksiä voi ikinä kukaan tarjota. Siksi en oo ikinä pettänyt tai himoinnut muuta naisia. Vaimo on pyöristynyt vuosien varrella, mutta seksi on muuttunut koko ajan rohkeammaksi ja hän on koko ajan himokas ja haluaa seksiä. Välillä olen ns hätää kärsimässä kun ei jaksaisi enää. Esim toissailtana pantiin saunassa ja sitten vielä 3 tuntia makkarissa. Minä raukka sain vain kerran vaikka hyvältä tuntui, mutta vaimo sai ehkä 7 kertaa. M40

Pidä linjas, ole mies!

Vierailija
30/36 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on. En edes tajunnut eksien kanssa mistä jäin paitsi, en vaihtaisi häntä mihinkään.

Vierailija
31/36 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Olemme olleet vaimoni kanssa naimisissa yli 30 v. ja hän on ainoa seksikumppani, joka minulla on ollut.

Sepelvaltimotautini on kyllä vaikuttanut siihen, että seksin harrastamisesta on tullut hieman haastavaa.

Vierailija
32/36 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivoimaisesti paras. Ja olin jo kolmikymppinen tavatessamme joten jonkun verran oli kokemustakin. En toki häntä vaimokseni pyytänyt tästä syystä mutta on se ollut iso plussa.

Vierailija
33/36 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti parhain. Alle kolmekymppisenä hänet tapasin ja kiihkeää on ollut, näin lähes kahden kymmenen aviovuoden jälkeen kiihko jatkuu ja toiseen en haluaisi vaihtaa.

Vierailija
34/36 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valitettavasti ole, eikä pääse edes top-3.

Ihmisenä ja kumppanina kuitenkin paras mahdollinen. Seksikin on ihan ok, silloin kun sitä on. En kyllä vaihtaisi pelkän paremman seksin vuoksi, enkä muutenkaan.

M55

Vierailija
35/36 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei

Vierailija
36/36 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä ainoa, ihan jees.