Kuvaile tuntemasi mies, jolle riittää naisia jonoksi asti
Aloitan.
Herra P: Ulkonäkö keskiverto (jollei allekin), lyhyt (alle 170) mutta osaa puhua. Huumorintajuinen, rento, iloinen ja puhuu kokoajan. Naisia jonoksi asti.
Herra A: Lyhyt (alle 170) mutta skrode. Komeat kasvot, kalju. Rento, puhuu paljon ja aina tekemässä jotain. Hankkiutuu helposti vaikeuksiin mutta on mestari selviämään niistä puhumalla. Jän nä mies. Naisia ei tarvi etsiä, parhaimmillaan kolme leidiä kierroksessa yhtäaikaa.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vttua? Kyllä kai tollaset mukavat ja tervepäiset k-ääpiötKIN pääsee helposti parisuhteeseen keskinkertaisten tavisnaisten kanssa, mutta ei niillä oikeasti mitään "jonoa" ottajista ole.
Voi juku mikä katkero. Happamia, sanoi kettu.
Katkera? Kerroin vaan totuuden. Luuletko, etten vähintään keskinkertaisena naisena tollasta lyhyttä ja paksua miestä olisi itselleni saanut?
Ulkonäkökö sulla on nyt ainoa mittari?
Vierailija kirjoitti:
Tunnen useita. Kaikki ulkonäöltään hyvinkin erilaisia, lyhyitä, pitkiä, laihoja, pyöreitä. Kukaan ei ole mitenkään silmiinpistävän komea. Mutta kaikkia yhdistää yksi asia: karisma ja hyvät puhelahjat.
Eli turha itkeä, että ei saa naisia, kun ulkonäkö ei muka riitä.
just näin, kuin mun mies = huumoria, karismaa, itsevarmuutta & huoh
No yks tietämäni on koko elämänsä kaatanut naisia kuin heinää (minut mukaanlukien). On kasvoistaan komea/söpö, vartaloltaan miehekäs, ei mikään lihaskimppu, vähän roteva mutta hyvällä tapaa. Luonteeltaan sellainen rento, nauravainen höpöttelijä, hyvä puhumaan, vaikka jutut yleensä onkin sisällöltään tyhmiä, se esitystapa on hauska. Ei ota itseään vakavasti.
Todella flirtti, rakastaa naisia, ihan kaikkia naisia ja näyttää sen estottomasti ja ujostelematta. Tulee helposti lähelle, halailee ja pussailee. Laittelee viestejä joissa kutsuu kultaseksi ja mussukaksi jo varsin varhain.
Lyhyt on. Alkoholisoitunut, sössinyt raha-asiansa, vanhemmuutensa, kaksi avioliittoaan/monta suhdettaan, rikosrekisterikin löytyy. Pettänyt joka ikistä akkaansa. Maine kiirii mutta kummasti aina löytyy heti uus nainen. No, kyllä minuakin hänestä etukäteen varotettiin, mutta sai pääni niin pyörälle että kaikuivat varoitukset kuuroille korville, mikä minä olen siitä näitä uusiakaan moittimaan. :D
Vierailija kirjoitti:
No yks tietämäni on koko elämänsä kaatanut naisia kuin heinää (minut mukaanlukien). On kasvoistaan komea/söpö, vartaloltaan miehekäs, ei mikään lihaskimppu, vähän roteva mutta hyvällä tapaa. Luonteeltaan sellainen rento, nauravainen höpöttelijä, hyvä puhumaan, vaikka jutut yleensä onkin sisällöltään tyhmiä, se esitystapa on hauska. Ei ota itseään vakavasti.
Todella flirtti, rakastaa naisia, ihan kaikkia naisia ja näyttää sen estottomasti ja ujostelematta. Tulee helposti lähelle, halailee ja pussailee. Laittelee viestejä joissa kutsuu kultaseksi ja mussukaksi jo varsin varhain.
Lyhyt on. Alkoholisoitunut, sössinyt raha-asiansa, vanhemmuutensa, kaksi avioliittoaan/monta suhdettaan, rikosrekisterikin löytyy. Pettänyt joka ikistä akkaansa. Maine kiirii mutta kummasti aina löytyy heti uus nainen. No, kyllä minuakin hänestä etukäteen varotettiin, mutta sai pääni niin pyörälle että kaikuivat varoitukset kuuroille korville, mikä minä olen siitä näitä uusiakaan moittimaan. :D
Ei kaikki naisetkaan ole helppoja. Ainoastaan helpot ovat.
Niinkuin Väinö Linna kuvaili "naistenmies" Rahikaista: Loputtomasti tyhjää mälväävä suu.
Meneehän se tarpeeksi monelle läpi, eikä kerrallaan tartte kuin yhden.
Monet naiset kun kuvittelee jatkuvasti puhuvan ja katkeamatonta huomiota vaativan miehen "välittävän".
Totta, varakas, valtaa, iso m lkku. Itsevarma, tulee juttelee, nauraa, ottaa tilanteen ja kenet vaan. Näitä on nähty. Ja naisia on joita ottaa, osa saman moisia. Eli ihan sama onko joku jo naimisissa, tuttu tai kaveri.Ei haittaa kun vaan päästään pa nee . Tähän tarvitaan kaks saman moista. Ehkä eniten yllättää naisten röyhkeys. Tarjotaan pl ua kun hyötyä tiedossa, ei haittaa et tunnetaan perhe.
Vierailija kirjoitti:
Perus renttu. Silti monia naisia ei tunnu kiinnostavan varoitukset. Ja koska niin moni muukin on tehnyt saman "virheen", niin ei se oma virhekään tunnut ollenkaan pahalta, vaan antaa mennä.
Väkivaltainen alkoholisti, rahaton, äiti siivoaa ja antaa rahaa, asuu karmeassa läävässä koiran kanssa ja jostain mulle selittämättömästä syystä tuolla riittää vientiä. Aina on joku nainen kierroksessa,eikä ne kaikki ole mitään elämäntapaintiaaneja, vaan ihan tavallisia työssäkäyviä naisiakin sillä on välillä. Ulkonäkökään ei ole mikään erikoinen, ruokkoamaton parta ja pitkät hiukset. En voi ymmärtää.
Ei meisselin koko ole mikään salaisuus useinkaan. Omissa esimerkeissäni toinen tapaus on kaveripiirissä hyvinkin tunnettu jättimäisestä lemmenvasarastaan ja toinen naureskelee ihan suoraan, kuinka lerssi on vai 13 cm eikä mällikään lennä komeassa kaaressa niin kuin leffoissa vaan ainoastaan "ilmestyy".