Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile tuntemasi mies, jolle riittää naisia jonoksi asti

Vierailija
22.01.2021 |

Aloitan.
Herra P: Ulkonäkö keskiverto (jollei allekin), lyhyt (alle 170) mutta osaa puhua. Huumorintajuinen, rento, iloinen ja puhuu kokoajan. Naisia jonoksi asti.
Herra A: Lyhyt (alle 170) mutta skrode. Komeat kasvot, kalju. Rento, puhuu paljon ja aina tekemässä jotain. Hankkiutuu helposti vaikeuksiin mutta on mestari selviämään niistä puhumalla. Jän nä mies. Naisia ei tarvi etsiä, parhaimmillaan kolme leidiä kierroksessa yhtäaikaa.

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 190cm, lihaksikas, timmi, tumma ja komea. Flirtti, itsevarma, rikas ja hyvässä aggressiivisessa työssä. Tykkää naisista ja he hänestä.

Vierailija
42/90 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herra a: noin 190 cm pitkä. Hoikka. Pitkähköt hiukset. Aina sänkinaama. Jykevä leuka. Yliopistossa. Tavallista isompi jorma.

Herra b: noin 175 cm pitkä. Hoikka. Isot silmät. Ei partaa eikä sänkeä. Yliopistossa. Tavallista isompi jorma.

Herra c: noin 180 cm pitkä. Hoikka. Yliopistossa. Ei partaa eikä sänkeä. Soittaa bassoa muutamassa aika nimettömässä bändissä.

Kaikilla on ollut aina aivan kauheana naisia. Naispuoliset kaverini ovat kehuneet, että herra a on hauska ja jumalaisen komea kasvoistaan. Herra b:n parhaina puolina on mainittu levollisuus, kiehtovat silmät ja älyttömän pieni takamus. Herra c on kuulemma älyttömän hauska ja takamus herkullinen.  Herrojen a ja b varustus on tullut esille naisten juttujen perusteella.

Ja koska herrat ovat kyntäneet kymmeniä naisia, kaikilla on tätä nykyä älyttömän kova itsevarmuus niin baarissa kuin arkisissa tilanteissa. Kaikilla ikää n. 25 v. Kellistävät enimmäkseen yliopistonaisia.

Kuulostaa ihan vitseiltä :D mutta hyvä heille (y)

Vaan ovat ihan todellisia miehiä. Oleellistahan on pyöriä samanhenkisissä kuvioissa. Eivät taatusti kelpaisi ekonomeille eivätkä myöskään useimmille duunareillekaan. Kyntävät siis itsensä kaltaisia semitaiteellisia opiskelijanaisia.

Yksi herroista on ollut koulukiusattu ja löytänyt kuulemma itsevarmuutensa muutettuaan uudelle paikkakunnalle opiskelemaan. Yksi saa silloin tällöin köniinsa yöelämässä. Eivät he kersku minulle menekillään, mutta seurailen sivusta. Ja tosiaan kuuntelen, mitä naiset sanailevat kännipäissään minulle/avokilleni.

Itselläni on ollut vain kolme naista ja elän avoliitossa. Sitä en tiedä, miten herrojen flaksin käy myöhemmin, kun siirtyvät täysipainoisesti työelämään. Kahdesta tulee opettaja ja yksi on apurahatutkija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- 45 v 167 cm pitkä, kuivikkaan laiha ja kaljuuntuva työkaveri. Tämä hurmaa naisia hillityllä charmilla, tyylikkyydellä ja puhetaidoillaan. Sellaista hiljaista itsevarmuutta ja pokkaa löytyy.

Tämmöisillä lyhyillä kuivan kesän oravilla on usein myös iso "maila" aikuisten pelejä varten, joten sitäkin kautta pokkaa löytyy luonnollisesti.

Tietävät, että heillä on lahja naisille.

Vierailija
44/90 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarma vittuilija. Puhui aina ummet lammet mitä sylki suuhun toi. Rahankäyttö oli leväperäistä. lakimies. Aina sai pesää ja oli monta naista yhtäaikaa kierrossa. Teki useamman lapsen eri naisille. Ei koskaan mennyt naimisiin. Meni jossain vaiheessa vararikkoon. Ongelmia viinan kanssa.

Vierailija
45/90 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisesti vaan ammattiasema ja tulotaso korreloi ERITTÄIN VAHVASTI naaraisiin vetoavuuden kanssa omassa keski-ikäisten tuttavapiirissäni. Naisten puheet "sisäisen kauneuden" tärkeydestä ovat kyllä osoittautuneet aivan höpön löpöksi jo vuosia sitten. :D

Vierailija
46/90 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella mukava ja semikomea, osaa jutella kivasti naisten kanssa, noin 175 cm ent. jalkapalloilija, positiivinen ja iloinen luonne, ammatiltaan kokki ja vähän sellainen herkän oloinen. Kiva mies, mutta ei mun tyyppiä. 

Vierailija
47/90 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supliikki, iloinen, karismaattinen, komea, hyvä vartalo, älykäs, varakas, hyvä akateeminen tutkinto.

tässä oli kuvattuna 2 tuntemaani naistennielijää samassa. Toisen kanssa naimisissa.

Vierailija
48/90 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 190cm, lihaksikas, timmi, tumma ja komea. Flirtti, itsevarma, rikas ja hyvässä aggressiivisessa työssä. Tykkää naisista ja he hänestä.

Portsari?

Vierailija
49/90 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herra M. Lyhyehkö, en tiedä pituuttaan, mutta minua ehkä puoli päätä/noin pään pidempi ja olen 159cm. Kaljuuntuva entinen pitkätukka, nyt on siili, partaa hieman. Hieman omintakeinen pukeutumistyyli. Harrastaa mm. videopelejä. Vähän massua, mutta myös habaa. ADHD diagnoosi. Todella iloinen ja valloittava persoona. Hyvä huumorintaju, empaattinen, auttaa kaikkia parhaansa mukaan (on mm. lähtenyt auttamaan minua keskellä yötä kun oli hätä), todella hyvä moraali.

Aluksi en pitänyt hänestä koska ADHD, mutta kun annoin hälle kofeiinia niin rauhoittui ja voitiin puhua paremmin. Sitten ystävystyttiin ja nykyään on minulle kuin veli.

Ei ole koskaan kauaa sinkkuna ja varattunakin koitetaan pokata. Jopa lesbotuttuni harmitteli kun on mies. :D Nyt onkin ollut jo vuosikausia yhdessä erään naisen kanssa, jonka kanssa olen myös kaveria.

Kuvailit juuri minun pomoni. On juuri tuollainen, vaikka tarvittaessa piinkova liikemies. Kelpaisi kyllä vaikka onkin aika kova menemään, ehkä liian kova minun makuuni. Mutta kyllä naiset tykkää.

Vierailija
50/90 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän vain yhden. Muut on pitkissä parisuhteissa tai ikisinkkuja.

Tää yksi laihdutti ehkä 8 vuotta sitten 30 kiloa ja treenasi kuuman kropan. Muutti Tampereelta Iisalmeen. Tinderissä poimii naisia kuin sieniä metästä syksyllä Kuopiosta asti.

Savossa nyt naiset melkein pyytävät päästä antamaan ja ei oo väliä ulkonäöllä tai millään muullakaan, kunhan on muna.

Tässä ratkaisu palsta ul eille. Tulkaa Pohjois-Savoon. 🤔

Vierailija
51/90 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä n 170 cm, hoikka, vähän

haltijan näköinen. Muusikonrenttuimago. Lapsia ties kuin monen kanssa, en tiedä millä maksaa elatuksen kun on ihan perusduunissa.

Miellyttävä ääni kyllä, ja sympaattinen persoona. Itselle vaikea hahmottaa miten aina flaksaa, mutta mun kaveritkin kuolaa perään.

Vierailija
52/90 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallisesti vaan ammattiasema ja tulotaso korreloi ERITTÄIN VAHVASTI naaraisiin vetoavuuden kanssa omassa keski-ikäisten tuttavapiirissäni. Naisten puheet "sisäisen kauneuden" tärkeydestä ovat kyllä osoittautuneet aivan höpön löpöksi jo vuosia sitten. :D

No tää mun mainitsema Iisalmelainen on töissä Valiolla, mikä lie meijeristi. Ei siis mikään supertienaaja. Ei loista ammattiasemalla eikä tuloilla.

Vierailija
53/90 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Portsari?

Rahoitusalalla johtoasemassa.

Vierailija
54/90 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hra a) varakas. Hra b)valtaa asemaa. Hra c) iso penis.

Nämä ei päde, jos mies on mulkkutyyppi. Hyvillä sosiaalisilla taidoilla mies saa melkein kenet vaan.

Kaunis ajatus, mutta käytännössä kaasuvalotusta. Ulkonäkö (ulkonäköön kuuluu myös ikä) ratkaisee sen saako jalkaa oven väliin. On erittäin vapauttavaa myöntää itselleen, että geneettinen ulkonäkö ei yksinkertaisesti riitä eikä loputtomiin kaivella vikoja itsestään ja siinä samalla nostaa naisia yhä korkeammalle jalustalle oman ihmisyyden tuomariksi. 

Vierailija
55/90 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on noin 185cm, normaalivartaloinen. Omaa erittäin hyvät puhelahjat, ottaa keskusteluissa kaikki huomioon, ei puhu pahaa (luulisin), tervehtii keskustelukumppania sanomalla tervehdyksen lisäksi tämän etunimen. Korkeakoulutettu, monialayrittäjä. Kiinnostunut kaikenlaisista asioista. Osaa myös kuunnella. Upeat kasvonpiirteet. Muistuttaa julkisuudenhenkilöistä näyttelijä jaakko kiljusta.

Kun hänet on kerran tavannut, ei tarvitse ihmetellä, miksi naiset käyvät kuumana häneen.

Vierailija
56/90 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ei päde, jos mies on mulkkutyyppi. Hyvillä sosiaalisilla taidoilla mies saa melkein kenet vaan.

Kaunis ajatus, mutta käytännössä kaasuvalotusta. Ulkonäkö (ulkonäköön kuuluu myös ikä) ratkaisee sen saako jalkaa oven väliin. On erittäin vapauttavaa myöntää itselleen, että geneettinen ulkonäkö ei yksinkertaisesti riitä eikä loputtomiin kaivella vikoja itsestään ja siinä samalla nostaa naisia yhä korkeammalle jalustalle oman ihmisyyden tuomariksi. 

Ei ratkaise tilanteissa joissa nainen ehtii jo tottua sinuun. Eli joo, ei ehkä toimi baaritiskillä, mutta työkohtaamisissa yms missä vähän tutustutaan niin toimii. Olen itse parikymppisenä ihastunut (mutta siis en tietenkään kertonut tälle koska olimme molemmat varattuja) vajaa 160cm kaljuuntuvaan nelikymppiseen silmälasipäineen möhömahaiseen mieheen (olen 170cm itse) koska tämä oli aivan uskomaton tyyppi; huikean hauska, luotettava, älykäs, itsevarma ja kohtelias. Enkä ollut ainoa, hänellä olikin kaunis ja mukava vaimo.

Vierailija
57/90 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuinen, älykäs, erittäin hyvä puhumaan, loistavat sosiaaliset taidot, itsevarma, komeat kasvot, lihaksikas ja urheilullisen näköinen. Tuollainen on yksi tuntemani mies, kaikki naiset ovat lääpällään. Hän on naimisissa, mutta siinä sivussa pyörittää melkoista haaremia. Ainoa vika hänessä on se että pettää jatkuvasti puolisoaan.

Vierailija
58/90 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ratkaise tilanteissa joissa nainen ehtii jo tottua sinuun. Eli joo, ei ehkä toimi baaritiskillä, mutta työkohtaamisissa yms missä vähän tutustutaan niin toimii. Olen itse parikymppisenä ihastunut (mutta siis en tietenkään kertonut tälle koska olimme molemmat varattuja) vajaa 160cm kaljuuntuvaan nelikymppiseen silmälasipäineen möhömahaiseen mieheen (olen 170cm itse) koska tämä oli aivan uskomaton tyyppi; huikean hauska, luotettava, älykäs, itsevarma ja kohtelias. Enkä ollut ainoa, hänellä olikin kaunis ja mukava vaimo.

Hyvät sosiaaliset taidot on ihan eri asia kuin huikean hauska, älykäs ja itsevarma. 

Itsevarmoja ovat ihmiset, jotka ovat ulkonäkönsä, perhetaustansa tai erikoistaitojensa takia saaneet hyvää kohtelua mieluiten jo lapsesta asti. Itsevarma voi kuitenkin olla lähinnä asioissa, joissa on syytä olla itsevarma. Erittäin isokokoinen lapsi voi olla itsevarma kiusaajana, mutta ei telinevoimistelun tunnilla. 

Älykkyys on geneettistä eikä siihen voi vaikuttaa.

Ja huikea hauskuus on asia, johon useimmat eivät vain pysty; jos kaikki olisivat Jim Carreyjä, Jim Carrey ei olisi enää mitään. Naiset kyllä nauravat sellaisten miesten jutuille, joiden ulkonäkö miellyttää heitä. 

Eli "hyvät sosiaaliset taidot" ovat vain perusvaatimus, jota odotetaan miehiltä. Niillä ei voi erottua. 

Vierailija
59/90 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumorintajuinen, älykäs, erittäin hyvä puhumaan, loistavat sosiaaliset taidot, itsevarma, komeat kasvot, lihaksikas ja urheilullisen näköinen. Tuollainen on yksi tuntemani mies, kaikki naiset ovat lääpällään. Hän on naimisissa, mutta siinä sivussa pyörittää melkoista haaremia. Ainoa vika hänessä on se että pettää jatkuvasti puolisoaan.

Niin montakohan kieltä tämä mies puhuu ja osaako hän kohdata esim.ihmisen, jonka lapsi on juuri jäänyt rekan alle? 

Komeus voi aiheuttaa tunteen siitä, että joku on "hyvä puhumaan" seksuaalisessa mielessä. 

Vierailija
60/90 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

178 cm, 68 kg. Tummat hiukset ja parta. Järjettömän komeat kasvot. Kroppa kuosissa. Hyvä leikkaus hiuksissa. Aina trendikkäät vaatteet.

Olen käynyt hänen kanssaan viihteellä ja hän kirjaimellisesti tilaa itselleen juoman ja jää tiskille nojailemaan. Sitten alkaa show. Toinen toistaan kauniimmat naiset alkavat pitää silmäpeliä, keimailla, ostavat hänelle juomia, pyytävät tanssimaan, hipelöivät, tyrkyttävät numeroa, vinkuvat yöksi mukaan. Hän voi vain valita kauneimman.

En tiedä uskoisinko mutta kun olen itse nähnyt. Köyhä hännon kuin kirkonrotta ja kämppä aina kaaoksessa (2cm pölyä nurkissa ja kaikki vaatteet lattialla) mutta tämä ei ketään näytä haittaavan. Jokainen nainen haluaa nähdä uudestaan.