Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei tajuta että koronatestiä vältetään kun se on niin inhottava?

Vierailija
22.01.2021 |

Itse pelkään testiä enemmän kuin koronaa, onneksi ei ole ollut oireita. Jos testi olis toisenlainen voisin mennä vaikka joka päivä.

Kommentit (186)

Vierailija
181/186 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole onneksi joutunut käymään, mutta ihan mielenkiinnosta, onko teillä testissä käyneillä kenelläkään taustalla murtunutta nenää? Mulla on pariinkin otteeseen napsahtanut tuohon ja ilma ei ehkä kulje ihan normaalisti enää, niin mietin tuon näytteenoton onnistumista ylipäänsä. Toki se tikku on kapea, mutta kuinka taipuisa se mahtaa olla? :D

Vierailija
182/186 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole onneksi joutunut käymään, mutta ihan mielenkiinnosta, onko teillä testissä käyneillä kenelläkään taustalla murtunutta nenää? Mulla on pariinkin otteeseen napsahtanut tuohon ja ilma ei ehkä kulje ihan normaalisti enää, niin mietin tuon näytteenoton onnistumista ylipäänsä. Toki se tikku on kapea, mutta kuinka taipuisa se mahtaa olla? :D

On taipuisa. Puolisolla murtunut pesäpallossa nenä ja ei kuulemma tuntunut yhtään pahalle. Itsellä ei mitään vikaa tietääkseni nenässä ja sattui näytteenotto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/186 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testi kestää 5 sekuntia. Jos nenä ei ole totaalisen tukossa tai nenän rakenne aivan persiillään, testissä ei ole mitään kamalaa.

Tuntuu kuin menisi vettä nenään, eli epämiellyttävä toki. Itselläni ei vuotanut edes verta, vaikka tätä pelkäsin eniten. Saan herkästi nenäverenvuotoja.

No tämä ei minua lohduta yhtään, tajuatko miten pitkä aika on 5 sekuntia tässä tapauksessa.

Sekään ei helpota että televisiossa on näytetty useissa uutis-ym ohjelmissa kun testiä otetaan, puikkoa survotaan nenään ties miten ja on näytetty ihan lähikuviakin ihmisistä joilla on hirveä ilme kun tämä tapahtuu.

Miksi sellasia pitää vielä näyttää, tota toimenpidettä pelätään ilmankin ihan tarpeeksi.

Ihme että sain teinini käymään viime vuonna testissä,  itse en pysty menemään.

t. ei-ap

Käyn mieluummin siinä papa-koetta seuraavassa limakalvotutkimuksessa, joka tehdään ilman puudutusta ja hammaslääkärissä. Ei tulisi mitään minun nenästä otettavasta koronatestistä, kun muutenkin tulee verta melkein joka kerta niistäessä.

En matkustele vaan viihdyn kotona, eikä ole työmatkoja vaan enimmäkseen kaikki etänä.

Vierailija
184/186 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sitä ei oteta takapuolesta niin kuin kiinassa.

Minä valitsisin mieluummin tämän tavan. Tuskin olisi yhtä kivulias.

Vierailija
185/186 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menisit feikki testiin typerys.

Vierailija
186/186 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa koko ketjua kahlata jos joku muu on sanonut tämän jo, mutta ei kai ne tuota testaustapaa ilkeyttään ole keksineet, vaan helpoimman ja parhaimman. Sitä paitsi tuo voi olla monille paljon miellyttävämpää kuin vaikka nieluviljely, esim minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme