Mikä auto sinulla on?
Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?
Kommentit (2446)
w124. 3.0d.aivan mahtava ajettava edelleen 700tkm ajettuna.
Ei täällä mammoilla ole mitään autoja, yhtenä päivänä viikossa on perunoita ja kastiketta ilman lihaa että saavat ladattua kuukauden bussikortin, tai sitten sekin tulee harkinnanvaraisena.
Vierailija kirjoitti:
-66 malli Wartburg. Laitoin ajokuntoon, kun se jotenkin ärsyttää vihreitä.
On aina ekologista ajaa auto loppuun vaikka sitten uudet olisivatkin saasteettomia. Etenkin kun et todennäköisesti aja ihan valtavan paljon. -66 taisi vielä olla se vanha ja aika nätti, usein kaksivärinen korimalli joka tuli ennen "saippualaatikkoa"?
Mersu E300 ja Toyota pruis plus
Volvo V60 vuosimallia 2015 ja D4 moottorilla. Ei voi kun kehua.
Tesla 3 Performance ja olen ollut tyytyväinen. Ei ikinä enää fossiiliautoa käyttikseksi
Honda FR-V eli penkit 3+3.
Kun lapset 1v, 2v ja 6v, niin tuon auton istuinjärjestys on täysin ylivoimainen. Lyhyet matkat vanhin istuu helpoten edessä tarkkailemassa liikennettä ja kaksi muuta takana reunapaikoilla.
Pitemmille reissulle sitten joutuu tunkemaan kaikki takapenkille turvaistuimiin.
Renault megane mk2 2006, 1.6 bensa koneella sedan mallia. Mittarissa 250t km ja on ollut minulla jo 15 vuotta, perus huolloilla selvitty ja kuluvien osien vaihdoilla. Edelleen hyvät ajo ominaisuudet vaikka kohta 20 vuotta vanha kosla, ruosteita ei sitten missään :) moni haukkuu Renaultia mutta oma kokemus on ollut hyvä ja auto on luotettava ja ihmeen mukava ajaa. Renaultin 1.6 bensa kone on osoittautunut hyväksi!
Mis mun auto?T: Shiffe haudantakaa :)
Volvo V60 D5 AWD 2016
Kiva auto varsinkin talvella, mutta ei mikään taloudellinen.
14 volvo ollut vuodesta -80 eteen päin. Nyt xc 40 4wd recarge. Range riittää ajoihin hyvin. Aja millä ajat mutta volvolla loput.
Vierailija kirjoitti:
Tesla 3 Performance ja olen ollut tyytyväinen. Ei ikinä enää fossiiliautoa käyttikseksi
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
ID.4 ja Tesla
Ajan mielummin tuolla ID.4:lla. Helppo ajaa ja tasaisesti kulkee.
Aivan kauheita autoja molemmat.
Volvo v70, laadukas ja tilava.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Tesla Y performance. Mukavan sporttista kyytiä ja suorituskykyäkin löytyy. Ei tästä enää polttikseen vaihda, ei ehkä edes muuhun sähköautomerkkiin.
Koeajoin i4 sähköbemaria, hieno se oli mutta tuntui vanhanaikaiselta kun piti napista käynnistää ja vaihdekeppiä vääntää. Ja kaasuun reagointi oli kulmikasta Teslaan verrattuna.
BMW 535 ja BMW z3, neliveto talveksi ja katoton kesäksi.