Mikä auto sinulla on?
Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?
Kommentit (2446)
Vierailija kirjoitti:
Ford Kuga. Ihana!
Kuga se on ???
Hyundai Ioniq, plug in - hybridi vm 2020.
Tykkään! Range on 60km ja sillä ajan töihin, kauppaan, kotiin, lapsen harrastukseen ja kotiin. Yön lataa edullisella sähköllä. Tankkaan kerran kuussa.
Lada Niva vm 1978.
Pientä remppaa aina välillä.
Saksalainen iso premium. Ihana ajaa
Vierailija kirjoitti:
Tesla Model3 Performance. Sillä ehtii.
Mitä nopeammin ehtii, sitä äkimmin akku hyytyy
Polkuauto, se vihreä vaihtoehto
Hyihuihai i20, vuodelta 2011. Vaihtaisin uuteen, jos saatavilla olisi manuaalivaihteisto ja bensakone. Niitä ei enää taida olla uutena saatavilla. Vai onko? Jos joku tietää, kertokoon.
Mulla on kArvahattu-Mersu ja Toytota Corolla.
Ja miksi 2, pitkä juttu.
Mies ajaa mun Toyotalla.
Corolla farkku, 2006, 190 000km
Opel Combo CDTI pakettiauto vm. 2014 pitkä malli. Autoon mahtuu sen verran tavaraa mukaan kun tarvitsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ford Kuga. Ihana!
Kuga se on ???
Nykynuoriso sanoisi tietenkin Ford Kegä.
Vierailija kirjoitti:
Parempi toyota eli lexus.
Onko huollot samaa hintaa kuin toyotoissa koska niissähän käytetään samoja osia,moottoreita yms.
Nissan note 1,2 2014, alle 100 000 ajettu.
Kiva kapunkiauto, oon ajanut itse sillä noin 50 000 km. Erikoismalli ja hyvät varusteet plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyundai Ioniq, plug in - hybridi vm 2020.
Tykkään! Range on 60km ja sillä ajan töihin, kauppaan, kotiin, lapsen harrastukseen ja kotiin. Yön lataa edullisella sähköllä. Tankkaan kerran kuussa.
Meillä on tästä hybrid 2019. Hyvä perusauto mutta sähköauto on jo tilauksessa, saadaan se joskus ensi vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Hyihuihai i20, vuodelta 2011. Vaihtaisin uuteen, jos saatavilla olisi manuaalivaihteisto ja bensakone. Niitä ei enää taida olla uutena saatavilla. Vai onko? Jos joku tietää, kertokoon.
Miksi haluat ostaa manuaalivaihteisen auton?
draband 0,9 2-tahtinen , syä 15 litrua satosella öljynsekasta penssiiniä
ID.4 ja Tesla
Ajan mielummin tuolla ID.4:lla. Helppo ajaa ja tasaisesti kulkee.
2021 ford kuga.