Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auto sinulla on?

Vierailija
21.01.2021 |

Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?

Kommentit (2446)

Vierailija
941/2446 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha Volvo 1988

Toimii !

2019 kesällä kävin sillä välimerellä asti:)

Vierailija
942/2446 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bensa liian kallista.Kuka ostaa auton?Toyota Corolla 1.6 sol 4d.My 2005.174000 km.Katsastus 10/2021.

Mitä tarjotaan?

Käteisellä heti 650€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/2446 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko uusi Mersu, katolla Taksi Helsinki- kyltti ja ratin takana valkoinen, suomea puhuva kuljettaja. 

Vierailija
944/2446 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renault Megane vuodelta 2000. Halpa pitää ja ajaa. Järkevästi hoidettuna paljon luotettavampi, kuin ranskalaisten maine antaa olettaa. Aikoinaan oman luokkansa Euro NCAP voittaja turvallisuudessa ( ok, edistystä lienee tapahtunut...)

Auto on maksettu viikon tilistä ja minun kilometrelläni voin ajella sillä ainakin 5-10 vuotta lisää. Tosin vaihtelun takia varmastikin vaihdan pikemmin. Ehkä.

Vierailija
945/2446 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autoksi voi kutsua vain Bemareita.

Muut on ajokkeja.

Kaikki munkit ei aja bemarilla, mutta kaikki bemaristit on mulkku ja.

Naisille tiedoksi: bemaristi viisi kertaa todennäköisemmin psykopaatti kuin autoilijat keskimäärin.

Mielenkiintoista. Edellinen automme oli Peugeot ja sitä edellinen Seat. Kelpo autoja nekin. Nyt tuli sitten BMW kun halvalla saatiin. Muutuinko vasta silloin psykopaatiksi mulkuksi vai olenko ollut sitä huomaamattani koko ajan.

Nämä mielikuvat on vaan niin tyhmiä. Kyllästyin niihin jo edellisten autojen aikana ja nyt BMW:n kanssa homma on lähtenyt ihan lapasesta. Montakohan kertaa olen kuullut kommentteja BMW. kuskien liikennekäyttäytymisestä. En identifioidu mihinkään merkkiin, auto on minulle vain kasa peltiä jolla toki mielelläni ajan ja jonka haluan pitää kunnossa.

Itse asiassa, kyllästyin jo silloin kun rupesin ajamaan pyörällä työmatkoja, jengi avautui aina pyöräilijöiden liikennekäyttäytymisestä. Tiedän, mutta en voi ottaa vastuuta heidän puolestaan.

Vierailija
946/2446 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mercedes benz A140 vm. 2000. Muuten ihan käypä peli, vaan tilanpuute välillä vaivaa. Ei tällä ihan huonekaluja ja kodinkoneita kuskata.

Vierailija
947/2446 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bugatti Veyron.

Tosin on seisonnassa ja kuljen julkisilla.

Minäpä olen kulkenut Bugateilla jo pari talvea. Välillä seison pysäkillä odottelemassa jotain julkista.

Vierailija
948/2446 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköauto tai kaksikin, merkki on Scalextric

Vierailija
949/2446 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saappeja löytyypi puolitusinaa ja varaosia loppu elämäksi mulle ja lasten lapsillekkii.

Vierailija
950/2446 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan kolme autoa, saksalaisen, italialaisen ja japanilaisen. Autoista kaksi on poikieni käytössä. Itse ajan halvalla japanilaisella purkilla, sillä auto on minulle vain väline liikkua paikasta toiseen.

Nainen olen.

Vierailija
951/2446 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä useampi auto.

Volvot yli edustettuna.

Hyvä keskihintainen auto.

Emme ole ajaneet vanhoilla volvoilla, eli ei vikoja.

Helpottaa arkea, kun on toimiva auto alla

Vierailija
952/2446 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opel Crossland automaatti vm. 2020. Ihan just sopiva mulle, joka kortin saanu vasta kuukausi sitten. Helppo ajettava 😄

Vierailija
953/2446 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ford Taunuksella ajelen kesät talvet, paras auto. Tienaan ihan hyvin mutta en ole kiinnostunut uudemmista autoista. Taunuksella ajan niin kauan kun saa bensaa.

Vierailija
954/2446 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Volvot yli edustettuna.

Vanhemmat 100, 200 ja 700 sarjan volvot olivat luotettavia autoja. Uudemmat volvot ei ole kunnon volvoja,  melkein yhtä huonoja kun italialaiset ja ranskalaiset romut.

Vierailija
955/2446 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Volvot yli edustettuna.

Vanhemmat 100, 200 ja 700 sarjan volvot olivat luotettavia autoja. Uudemmat volvot ei ole kunnon volvoja,  melkein yhtä huonoja kun italialaiset ja ranskalaiset romut.

Eräs Volvon omistaja sanoi kerran, että Amazon oli viimeinen oikea Volvo.

Vierailija
956/2446 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

To  Hilux  v-2018.  Aina ei ole tiet aurattu talvella.

Vierailija
957/2446 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyota Camry vm. 97.  Ehkä se maailman luotettavin auto? Katsastustilastoissa suomessa ikäluokkansa paras.

Bensa toki maistuu, mutta ei nyt niin hirveästi tuu kilsoja.

Vierailija
958/2446 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaguar XF, johon olen erittäin tyytyväinen. 

Oikea asenne.

Meillä myös XF, jota kutsumme Hopeanuoleksi. Vaikkei olekaan Mersun kilpuri.

Ikää on 12vuotta, kilsoja 170 tkm. Muut mitat 3:n litran tuplaturbo diesel, väri silver ja mustat nahat sisällä.

Täälläkin on esitetty ajatuksia, että 12 vuotta vanha auto on paalauskunnossa. Väärin.

Jos ostaa alunperin kunnon tavaraa, ruostesuojaa ja teettää asianmukaiset huollot osaavalla mekaanikolla ja pitää muutenkin huolta auton sisä- ja ulkopuolesta, niin Hopeanuoli pysyy hienossa kunnossa.

Ensimmäinen uutena ostettu auto oli Kuplavolkkari vm. 73. Siihen muodostui jonkinlainen tunneside.

Tämä Jaguar XF on se toinen auto, joka johon olemme syvästi kiintyneet.

Toivottavasti meillä on edessä vielä monia antoisia yhteisiä vuosia.

Vierailija
959/2446 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Volkswagen Golf Variant 2019. Perus käyttöauto ihmiselle joka haluaa että kaikki toimii selkeästi ja ennalta-arvattavasti eikä tarvitse autoa egon jatkeeksi. Omaan käyttöön erittäin hyvä, joku muu pitää kuolettavan tylsänä valintana.

Golf on todella mukava ja todella tilava ollakseen tuollainen kombisäästöpossu. Erinomainen ajettava, hyvä vääntävä kone.

Miinuksena TSi:n ja DSG:n kestävyysongelmat joihin tosin voi itsekin vaikuttaa.

On huvittavaa, että Golfia hehkutetaan maasta taivaisiin (taatusti hyvä auto, ei siinä mitään), mutta sen periaatteessa sähköversiota uudella alustalla taas mollataan. Kateuskaan ei selitä, koska DSG:llä se Golf on melkein saman hintainen.

Golf on monelle tuttu, sähköautona melko harvalle. En hausu sähköautoa, mutta golfia melkein kehuisin. Huvittaa noi kateusjutut, kateellinen jostain Golfista joita sentään löytyy käytettynäkin aika halvalla? Vai sähköautoista, hienoja ovat mutta eivät sovellu kaikille, riippuu latauspaikasta ja käyttötarpeesta. Sähköautot myös varmaan kehittyvät vielä pitkään, ja niiden valmistaminen ja huoltaminen pitäisi olla halvempaa kuin bensa-autojen. Niin että nykyinen hinnoittelu on vähän sellaista kermankuorintaa, Halpenevat varmasti vielä.

Vierailija
960/2446 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

FIAT 500, vm. 2010

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi