Mikä auto sinulla on?
Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?
Kommentit (2446)
No, parempi se kuin Stratus. Itselläni oli sellainen ennen nykyistä autoa. Siinä oli sen verran vikoja että sai uudeksi nimekseen Murheenkryyni.
Ford Focus vm. 2006, ostettu käytettynä 2010.
Vierailija kirjoitti:
Corolla verso 1.8 bensa/etanoli. Ollut luotettava, ei vikoja.
Toyota Verso S eli mukava ja kätevä pikkuverso. Vm 2011. Ei vikoja. Ihmeen tilava, monet nojatuolit ja pöytäryhmät roudattu. Seuraavaksi Lappiin, n 3000 km mittariin lisää.
Vierailija kirjoitti:
Corolla verso 1.8 bensa/etanoli. Ollut luotettava, ei vikoja.
Toyota Verso S eli mukava ja kätevä pikkuverso. Vm 2011. Ei vikoja. Ihmeen tilava, monet nojatuolit ja pöytäryhmät roudattu. Seuraavaksi Lappiin, n 3000 km mittariin lisää.
Seat tarraco fr vm 2021 ja kyllä olen ollut tyytyväinen
Citroen C1, Citroen CX 20 TRE, Citroen Ami Super Break
VW Golf vm.-95. Bensa. Ajettu ~ 503tkm. Hyvin on pelannut ja ei ole hitsailtu mitään, eikä käytetty korjaamoilla.
Kia Sportage, oikein hyvä meille.
1960 luvulla jouluna saatu ja puusta valmistettu kuorma-auto. Mallia en tiedä.
Riippuu siitä, mikä siinä taksi- kyltin alla on
Auto 1: neljäpaikkainen bensa-auto
Auto 2: 7-paikkainen diesel-auto
Olen ollut kohtuu tyytyväinen.
DS 7 , tykkään luksuksesta ja mukavasta alustasta joka säätää jousituksen tien pinnan mukaan. Kamera seuraa tietä edessä ja säätää jousituksen jokaiseen tilanteeseen sopivaksi
Itselläni toyota yaris hyprid. vaimolla lexus GS450h.
Tällä hetkellä 1995 vuosimallin amerikkalainen, todennäköisesti vaihdan vanhempaan ja isommalla moottorilla varustettuun koska niitä saa niin edullisesti ja omalla ajomäärällä on täysin merkityksetöntä vaikka bensaa palaisi litra joka kilometrillä.
Renault clio ja toyota yaris löytyy. Hyviä ollu molemmat.
Pari uutta pienehköä auto olen ostanut, mutta ei siinä duunarin palkoilla ole kyllä mitään järkeä, hulluna joutuu painamaan ylitöitä, että saa rahat kasaan edes tällaisiin pieniin autoihin uutena. Ei tule mulle kyllä enää yhtään uutta autoa, ajelen tällä 2016 ostamallani autolla niin pitkään kuin kohtuudella kestää, tai bensiinikäyttöisen auton käyttökustannukset pysyvät kohtuullisena.
Tai eihän ne enää kohtuullisia kyllä ole olleet enää pitkään aikaan valtion autovihamielisen politiikan vuoksi.
Sitten en tiedä mitä tulee seuraavaksi, vai tuleeko mitään.