Mikä auto sinulla on?
Kommentit (2446)
Edelleenkin ..Lada Farmari tätä auto merkkiä kysyttiin Jo keväällä .
Eikä mun kohdalla ole muuttunut Se on Lada Festival.
Audi A3, Suomen olosuhteissa hyvä valinta, helppo ajaa talvella, pieni kulutus, suosittelen!
Mercedes Benz 300D automaatti 1990. Ajettu 760 tuhatta. Toimii kuin unelma, itse olen ajanut tällä 350 tuhatta 12 vuodessa. Paremmat kyydit kuin uusissa, eikä mitään tietokonevikoja.
Vw Caravelle -98 2.4d syncro 515000km ajettuna ollut viimeiset 6 vuotta perheemme käyttöautona. Olemme olleet tyytyväisiä. Ei se mikään raketti ole ja kuluttaakin reilusti, mutta kaikki mahtuu hyvin kyytiin ja toimii luotettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Mercedes Benz 300D automaatti 1990. Ajettu 760 tuhatta. Toimii kuin unelma, itse olen ajanut tällä 350 tuhatta 12 vuodessa. Paremmat kyydit kuin uusissa, eikä mitään tietokonevikoja.
Et ole kyllä uusissa sitten käynytkään. Kaikki on uusissa tähtitieteellisesti paremmin... ihan kaikki.
VW Passat Variant 1.8 bensa 2017
Tykkään. Mukava ja hiljainen, kulkee vähällä bensalla ja lisäksi pienet ego-päästöt...
Eikä ole ollut mitään vikoja, nyt 114 tkm.
Aston Martin DBS Superleggera. Ostin juuri ennen koronaa, sai odotella aika pitkään tallissa ennen kuin pääsin kunnolla kokeilemaan. En ole katunut.
Se on komea. Sisältäkin arvokas, kelpaa kuljettaa kavereita. Minkä värinen?
Vierailija kirjoitti:
Bentley Bentayga hypridi vm 2020
Se on komea. Sisältäkin arvokas, kelpaa kuljettaa kavereita. Minkä värinen?
Vierailija kirjoitti:
MB C 200. Vm 2009. Mulle tullut 2010. Kun lähdin Vehon pihasta tiesin heti, tää on mun auto. Ei mitään varsinaista vikaa. Normi juttuja, akku, renkaat, huollot, vahaukset. I love it.
Kestää tunnetusti kilometrejä. Eikös jotain mersuja löydy Istanbulista taksikäytössä, >300tkm ajettuna…
MB C 200. Vm 2009. Mulle tullut 2010. Kun lähdin Vehon pihasta tiesin heti, tää on mun auto. Ei mitään varsinaista vikaa. Normi juttuja, akku, renkaat, huollot, vahaukset. I love it.