Mikä auto sinulla on?
Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?
Kommentit (2446)
Volvo V70 vm 2001. Luottopeli vaan kestää.
Vuoden 2010 Volvo s60, mittarissa yli nyt 300 000 km, ostaessani oli 35 000 km.
Ei mitään muuta vikaa, kuin Italialainen autosähkö. Autoon on vaihdettu ajotietokone sekä ABS-ohjausyksikkö.
Toisaalta, oli minulla joskus Fiat, missä EI ollut sähkövikoja...
Kia Stinger, bensa. Ei voi moittia.
Toyota Corolla verso. Toimii, ei mitään ongelmia. Toisaalta sehän on toyota, joten ei yllätys.
Corolla verso 1.8 1ZZ-FE moottorilla. Ikiliikkuja.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään muuta vikaa, kuin Italialainen autosähkö. Autoon on vaihdettu ajotietokone sekä ABS-ohjausyksikkö.
Vuoden 2010 Volvo S60 sähköissä ei ole mitään Italiaan viittaavaa.
Sähkökomponentit ovat Boschin, Valeon ja Siemensin tuotteita, eli saksalaisia valmistajia. Tosin nekin valmistetaan nykyään 80% kolmansissa maissa olevissa tehtaissa.
Mazda 3, 10 v vanha, vasta ostin, tykkään kuin pöljä puurosta. Olen ollut ilman autoa n. 16-17 v. Toivon turvallisia kilometrejä ja pitkää kestoa.
Tutuille terkut!
😂
Kia Niro, automaatti Hybridi, eli ei tarvitse ladata. Runsas kaksi vuotta ollut, vähän yli 60t ajettu, olen erittäin tyytyväinen.
6 vuotta vanha Tesla model S, auto on huippu mutta valitettavasti useita kertoja vuodessa joku tekee ilkivaltaa, naarmuttaa ovia, sotkee ikkunoita, kerran oli koiran paska heitetty etulasiin jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden 2010 Volvo S60 sähköissä ei ole mitään Italiaan viittaavaa.
Sähkökomponentit ovat Boschin, Valeon ja Siemensin tuotteita, eli saksalaisia valmistajia. Tosin nekin valmistetaan nykyään 80% kolmansissa maissa olevissa tehtaissa.
Et ole sitten aikaisemmin kuullut termiä "italialainen autosähkö"?
Se ei tarkoita, että autossa olisi Italialainen elektroniikka, vaan että on koko ajan jotain sähkövikaa.
Toki alkuperäinen käyttö on viitannut Italian seisojiin.
Fiat Punto 99sx. Huippu auto huippuvarustein. FIRE-moottori kehrää kuin uusi.
Vaihteisto toimii kuin ajatus. Ei juuri mitään vikoja. Sillon tällöin kun tarkistaa öljyt niin auto vaan pelaa. On tilaa ja metalliväri kiiltää. Paras auto mitä ikinä mulla ollu.
Mersu S560e , hiono peli.
Ja ihan oma on, ei rahoitusyhtiön.
Vierailija kirjoitti:
6 vuotta vanha Tesla model S, auto on huippu mutta valitettavasti useita kertoja vuodessa joku tekee ilkivaltaa, naarmuttaa ovia, sotkee ikkunoita, kerran oli koiran paska heitetty etulasiin jne.
Jossain itähelsingissäkö asut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain itähelsingissäkö asut?
En kun keskikokoisessa kaupungissa Itä-Suomessa.
Polkupyörä. Ei ole autoon ollut varaa 20+ vuoteen.