Mikä auto sinulla on?
Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?
Kommentit (2446)
MinttuS kirjoitti:
Tesla model 3. Miehellä Tesla model S. Erittäin tyytyväisiä ollaan 😊
Hyvä jos tykkäätte. Mun parilla tutulla Tesla ja olen myös itse kokeillut mutta ei oikein ole mun mieleen. En myöskään pidä ulkonäöstä enkä sisutuksesta. Itse ajan 100 000€ Mersulla diesel eikä ole sähköauto enkä tule ostamaan sähköautoa
Volkswagen Golf vm 2008. Vielä menee vuoden pari näillä ajoilla. Varaa meillä olisi ostaa uusi laatuauto heti käteisellä, mutta järkevämpää on ollut sijoittaa sekä käyttää rahaa muuhun kuin autoon.
Seat Ibiza Fr, 2010. Ostin viime syksynä.
Hirveä öljysyöppö! Vaihtoon!
Peugeot 308sw, melkein- karvalakkimalli. Tykkään. Kuluttaa vähän ja valtavasti tilaa ja mukava ajella. Alkaa olemaan 200t mittarissa, jos jotain on korjattu niin määräakaishuollossa. Huollot olleet järkevän hintaisia paitsi ne isot joissa hihna vaihdetaan.
Mullapa on auto kauko-idästä, 3,5 litrainen diesel. Ei jätä tielle. Vääntöä riittää, eikä kulutus ole lainkaan paha, kun on maantieajossa. Kaupungin jatkuvat nopeudenvaihdokset toko nostavat kulutusta.
2016 rs6 milltek, ympärivuotisessa käytössä.
Volkswagen A6, 3 litrainen diesel. Ajettu reilusti alle 330000 km. Ihan kiva ajaa, mutta vähän turhan kallis ylläpitää.
Tummanviheä Jaguar vm 2020. <3
Peugeot 407 vm 2004, kilometrejä alle 150t. Hyvin käy ja kukkuu, kuten sanotaan. Pääsee ihan hyvin paikasta a paikkaan b. Joskus vähän nikottelee, mutta niin teen joskus minäkin, joten pärjätään ihan hyvin yhdessä.
Nyt kun olen ollut 1,5 kotona etätöissä, niin en olisi tarvinnutkaan mitään "hienompaa" tuohon pihaan toimettomana seisoskelemaan.
Riittävän kotoisa, että voi surutta viskata multasäkit tai hevosenpaskasäkit plus muut piharojut takakonttiin.
Ei jää jalkoihin ja kiireisimmät saa mennä ohi, en ole kilparadalla muutenkaan.
Tänään käytiin leimalla ja meni heittämällä läpi.
Volvo 240 GL vm. 85, Lada 1200 L vm. 82, Mazdaspeed 6 vm. 07, BMW 325 iX vm. 85. Näitä kierrätellään käytössä ja seisonnassa niin, että käytössä ja seisonnassa on yhtäaikaa yksi neliveto ja yksi takaveto. Seisonnassa olevia hitsataan...
Audi A4 2.8l Quattro automaatti vm. 1998. Tosi hyvä, en vaihtaisi.
Plymouthin vanha poliisiauto mallia Majorette. Menee kätevästi taskuun ja kulkee mukana minne vaan. Sillä mennään, pii paa pii paa.
Kerran minulla oli puinen polkuauto. Valitettavasti se on jo lahonnut.
Meille tuli ihan vahingossa toistakymmentä vuotta vanha Audi A5 coupe...diesel. Ikinä ei oltu koko merkkiä ajateltu - mutta kiva auto on ollut tähän asti. Luotettavampi, kuin viimeisimmät kokeilut.
Hiton ruma vielä koska väri on metallin harmaa mutta takapuskuri on paljon vaaleampi harmaa. Edellisen omistajan toimesta. Helppohan se olisi maalata itse mutta ei se mua haittaa. En sitä puskuria näe kun ajan :)