Mikä auto sinulla on?
Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?
Kommentit (2446)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein iskareita ja jousia menee, mulla vielä Volvon alkuperäiset käyttöönotto10/98. 280 000km.
-97 Carina 740 000km. Etuiskarit vaihdettu n.600 000km kohdalla. nivelet alkuperäiset jarrupaloja vaihdeltu ja etulevyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mini Cooper
Pikku söpöläistä ei koskaan poliisi pysäytä, edellisen auton kanssa pysäyteltiin alvariinsa kun oli musta ja vähän pahis näköä.
Seuraava 429 on näköjään myös sinun kirjoittamasi. Poliisi ei pysäytä autoja pahisnäön vuoksi ellei kuski näytä pahikselta. Mistä olet keksinyt että autosi näytti pahikselta? Suomessa pahiksen näköisiä autoja on rekisterissä noin 100.
Eikä sinulla ole mitään z3m:aa. Jos olisit sellaisen rattiin päässyt, et olisi enää täällä kirjoittelemassa.
429 on kyllä eri kirjoittajan, eli minun. Mini cooperit ei kiinnosta. Sattumoisin kirjoittelin täällä, koska bctf on välillä niin tylsä.
btcf
Pridepoikienkerho
Lehmät ei tiedä mikä on btcf 😂😂
Håmåkerhohan se on.
Ihania kunditapaamisia. 🌈
Saab 9000 CS 2.3 Turbo 1992
Saab 900 S 2.0 2D Hatchback Turbo 1996
Saab 9-5 Sport Sedan 2.3 Turbo 2008
Pontiac Grand Ville 4D HT ( V8/kW 7.45) 1972
Vuorotellen liikenteessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AatunKrokotiili kirjoitti:
Dodge RAM Laramie 5,7 HEMI 2019
Kuorma-autoksi rekisteröity joka kiihtyy 0-100 nopeammin kuin RS Octavia. Nopeudenrajoitin on sen verran hidas että tuo onnistuu. Paras autoni ikinä.
Amerikkalainen insinööri on saanut puristettua 5,7 litran tilavuudesta huikeat 395 hevosvoimaa. Saksalaiset saavat tuon irti puolet pienemmästä moottorista. On nimittäin ajo-ominaisuuksissa jonkin verran eroa kun moottori painaa yli 100 kg vähemmän.
Vieläkö siinä on valurautalohko? Kannet taitavat olla jo alumiinia.
Taitaa valurauta olla "vähän" kestävämpää, kun alumiini. ;) Taisin mennä trolliin, mutta vastasin siitäkin huolimatta.
Aivan sama, mistä BMW Lohkonsa kasaa mutta kun oheislaitteet ja kymmenet ecut ovat täyttä roskaa niin ei paljon lohduta jos se kansi kestää. Esim tiesitkö että BMW tekee tietyt apulaitteet kokonaan muovista? Ja ne ecut... Sisäisessä palaverissa BMW Myönsi että ne surkeat ecut on tehty kestämään max 2-4 vuotta. Sitten alkaa loputon valoshow kabiinissa😁
No ei kyllä ole. On lujuudeltaan heikompaa, hauraampaa sekä huomattavasti painavampaa. Lämpenee ja jäähtyy hitaammin kuin alumiini eli moottrikäytössä selvästi huonompi materiaali. Vanha ainehan tuo alumiinikin alkaa olemaan. Esim. BMW tekee ainakin osan lohkoista magnesiumista.
Neljä Bemaria olen omistanut eikä koskaan ole ollut mitään tuollaista. Mitä Bemarin malleja sinulla on ollut missä on nuo ongelmat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuorma-autoksi rekisteröity joka kiihtyy 0-100 nopeammin kuin RS Octavia. Nopeudenrajoitin on sen verran hidas että tuo onnistuu. Paras autoni ikinä.
Amerikkalainen insinööri on saanut puristettua 5,7 litran tilavuudesta huikeat 395 hevosvoimaa. Saksalaiset saavat tuon irti puolet pienemmästä moottorista. On nimittäin ajo-ominaisuuksissa jonkin verran eroa kun moottori painaa yli 100 kg vähemmän.
Taitaa valurauta olla "vähän" kestävämpää, kun alumiini. ;) Taisin mennä trolliin, mutta vastasin siitäkin huolimatta.
Aivan sama, mistä BMW Lohkonsa kasaa mutta kun oheislaitteet ja kymmenet ecut ovat täyttä roskaa niin ei paljon lohduta jos se kansi kestää. Esim tiesitkö että BMW tekee tietyt apulaitteet kokonaan muovista? Ja ne ecut... Sisäisessä palaverissa BMW Myönsi että ne surkeat ecut on tehty kestämään max 2-4 vuotta. Sitten alkaa loputon valoshow kabiinissa😁
No ei kyllä ole. On lujuudeltaan heikompaa, hauraampaa sekä huomattavasti painavampaa. Lämpenee ja jäähtyy hitaammin kuin alumiini eli moottrikäytössä selvästi huonompi materiaali. Vanha ainehan tuo alumiinikin alkaa olemaan. Esim. BMW tekee ainakin osan lohkoista magnesiumista.
Neljä Bemaria olen omistanut eikä koskaan ole ollut mitään tuollaista. Mitä Bemarin malleja sinulla on ollut missä on nuo ongelmat?
Ei mitään. Ei minulla ole niin hienoihin autoihin varaa. Puhun täällä vaan paskaa kun en mistään mitään tiedä. Olen kateellinen ja yritän dissata Bemareita, Mersuja, Audeja yms. premium-merkkejä.
Volvo V60 T6 TwE vm.2021.
Ihan ok laite, konservatiivinen, mitään sanomaton, tylsä, hiljainen, pehmeä kyyti.
Ford Tourneo Custom vm 2017 automaatti.
Oikein kelpo koira-auto ja luotettava työjuhta.
M kirjoitti:
BMW 120d coupe.
Paras auto mitä ikinä ollut ja näyttää hyvältä, tehoa saisi olla enemmän, mutta ei rahat riittäneet tehokkaampaan versioon.
Itellä Kia Lamborgini, tehoa ihan tarpeeksi ja huoltoa ei ole kysellyt. Miksi ostaa auto jossa minitehot?
Abarth 595 Competizione. Olen tyytyväinen - pieni auto on kätevä Helsingissä.
Volvo XC90 Inscription T6 2016
BMW 520 4 veto Touring Business, omalla rahalla ostettu
Vierailija kirjoitti:
Pienin kottero mitä löytyy.
Ja Debit-kortilla tietysti, eihän velaksi mitään "osteta" kun omistaja on rahoitusyhtiö 😆😆😆
Porze 4160 super festival turbo chargia. vm. 2022. Ajettu 1200 km.
2012vm 1.4l TCe Renault Megane GrandTourer
Tää on nyt mun toinen auto minkä olen omistanut näin varttia vaille kolmekymppisenä :D
Ensimmäinen oli -99vm Opel Astra 1.8l 5d Coupe jolla ajelin kymmenisen vuotta kunnes hajosi alta :X
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valurauta nyt vaan on perus pertin autossa paaaljon parempi lohkomateriaali kun joku alumiini. Ei nouse pultit ylös ei irtoile sylinteriputket eikä juuri mitään muitakaan ongelmia. Moottorien kestävyys kärsi samantien kun alettiin tekemään lohkoja siitä tinapaskaalumiinista
Ei autoa, kun en sitä vakituisesti tarvitse. Moottoripyörä on, Bemarin R1200C. Autoa tarvitessani vuokraan sellaisen, taitaa olla tavallisia bensaa syöviä volkkareita yleensä. Töissä käytössä tarvittaessa täyssähköinen Nissan. Se on kyllä ihan toimiva peli muutaman kymmenen kilometrin matkoilla.
Tesla model 3. Miehellä Tesla model S. Erittäin tyytyväisiä ollaan 😊
Kuinka usein iskareita ja jousia menee, mulla vielä Volvon alkuperäiset käyttöönotto10/98. 280 000km.