Mikä auto sinulla on?
Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?
Kommentit (2499)
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni pitäisin tiedon itselläni. Kiitos kuitenkin mielenkiinnostasi.
Naapuritkaan ei varmaan tiedä mikä auto sinulla on, kun olet pitänyt sen salaisuutena. Aina naurattaa nämä jotka tulee ketjuun kertomaan, että en kerro :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaleanvihreä Simca 1000
Simca?Mikä se on?
Simca tuhat tonni, korjaamoiden onni.
Vierailija kirjoitti:
Vaz 2109.
Lada Samara?
Mazda6 punainen ja olen erittäin tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaleanvihreä Simca 1000
Simca?Mikä se on?
??
https://thumb.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c0/1963_Simca_100…
BMW i4 M60, rekisteröity helmikuussa 2026. Olen todella tyytyväinen autoon. P.S. Vilkkujen käytöstä uliseville tiedoksi, että autossani on vilkut ja käytän niitä lakien ja säädösten mukaisesti.
Toyota C-HR. Oon ollu tyytyväinen.
26 vuotta vanha s60 volvo. Hyvin toimii tosin en itse sitä korjaa mutta ei se usein pihalta pajalle katoa. Hyvä ajaa, penkki on mukava pidempäänkin ajoon ja penkinlämmitin ei ole tuhnu. Ei se kovin taloudellinen ole bensan kanssa varsinkaan näillä hinnoilla. Huomaan että omat kriteerit hyvälle autolle on hyvä penkki ja että se on oma muulla ei niin väliä :D
Renault Clio on kelpo kulkuneuvo.
Hyundai i20..ajanut itse sillä 100 tuhatta...autolla ajettu yhteensä reilut 150t..ja ei mtn vikaa ole ollut..perus huollot jarrupalat,öljyt jne...varmaan joku super yksilö sattunut..
50 vuoden ikäinenYaris Cross joka vie bensaa 3,8 litraa satasella.
KGB:n vanha musta lada parivaloilla. Takakontissa on jotain jota epäilen veriroiskeiksi.
Mulla on kolme autoa. Käyttöauto on GLC 350e 2019. Ajettu 100K jonka vaihdan viimeistään ensi vuonna, Defender 2011 ajettu 118K josta en luovu ikinä ja sitten on Viano 2004, ajettu 194K, josta olen luopumassa. Kaikki ajossa. Viano on varmaan ollut käytännöllisin auto, jonka olen koskaan omistanut. Defender hyvä kakkonen. Minulla on kaksi traileria (2tn ja 2,5tn) ja Defender on veneiden vetoauto.
Mazda MX-5 eli miata 1990-luvun alusta. Hauskin ja paras auto, jolla olen ajanut 😊
Toyota Corolla 1,6 bensa-08 tojotin on paras auto sanottiin jo liikkeessä josta ostin. Pensaa ei ole tarvinnut lisätä kuin yhden kerran ja sainm lippahatun vielä kaupantekijäisis .
Toyota Corolla 1,6 bensa-06 ja ei koskaan mitään vikaa. No kuluvia osia vaan vaihettu : takajouset poikki oli, jarrutuspalat eteen, iskunvaimentajat eteen, valoja menee eli ajovalot vaihdettu muutamaan kertaa, vasemmalla puolen umpioon meni vettä ja sekin vaihettiin, männän renkaat, phjaustehostin ja maalivikoja paikattu ferrexillä.
On paras auto.
Kuplavolkkari, rakastan autoani.