Mikä auto sinulla on?
Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?
Kommentit (2446)
Yli 450000 Suomalaista on valinnnut autoksi Toyotan.Suomen yleisin automerkki.
En muista sen merkkiä. Ehkä se on viiatti tai masta. Kuitenkin on sellainen missä on takana myös ovet. 95 pensiiniä siihen tankataan.
Toyota Corolla 2006. Tykkäämme tosi kovaa ja on vielä lempi värimme, punainen.
Vierailija kirjoitti:
Lada 2105 paras auto minulla.
Harasoo LADA harasoo.
Minun Mersuni ei kiinnosta ketään. Mutta semmoinen on, pääsen paikasta A paikkaan B ja olen ollut tyytyväinen. Auto ei ole uusi, mutta ei ole niin väliksikään.
VW phaeton.
Neliveto, automaatti, diesel, ilma-alusta ja riittävästi muita varusteita, sopii hyvin matka-ajoon mitä teen 50tkm vuodessa. Kulutus matka-ajossa alle 7l/100km. Talvellakaan ei tarvi lumitilannetta jännittää, napista jousitus yläasentoon ja hanaa, menee sinne minne muut ei edes uskaltaisi.
Halpa ostaa ja pitää, yleisimmät varaosat ihan perus Volkkari/audiosia ja saa motonetista. Harvinaisemmat osat saa purkaamolta Euroopasta naurettavan halvalla, hintaluokkaa kympeissä kotiin tuotuna.
Ajo-ominaisuudet ja mukavuus hyvällä mallilla kun vanhan maailman "ministeritason" auto.
Itsellä kun pysyy työkalut kädessä, on korjaaminenkin helppoa.
Ihan paras auto.
Mulla on 206 Pösö 1.4i -01. On hyvä kulkine, kulutuski seka-ajosa ,vain 3l/100km. Eikä jää toiste jalakoihi..
Ei mikään, kun ei ole korttakaan.
Tuli autokuume. Nyt on alla sähköauto. Ford Taunus vm. 2023 :D
Qashqai 1.3 2019 ajettu 66 000 km, ei ole ollut mitään vikoja.
Vuoden 2018 valkoinen Audi A5 punaisilla alumiinivanteilla. M28
Vierailija kirjoitti:
Vuoden 2018 valkoinen Audi A5 punaisilla alumiinivanteilla. M28
Olen jo jonkun aikaan miettinyt Itasha-teippauksia. K-On -animen tytöt olisi kivat. En vain ole saanut aikaiseksi. Enemmän seuraan moottoriurheilu, kun itse laitan tai käytän autoa. M28
Citroen C4 Cactus, 2015 malli 85 000 km ajettu = vähän.
En tarvitse autoa pitkiin matkoihin, mutta auto on lähes välttämätön kyynärsauvojen avulla liikkuessani.
Autossa on Puretech moottori, joka kuulema on huono ja hihnat katkeilee. Niinpä teetätin ohjelman mukaisen 10 vuoden huollon ja hihnat on nyt vaihdettu ja seuraavat viisi vuotta pitäisi kulkea hyvin.
ARL 37 Char de Rupture.
Olen ollut tyytyväinen, kestää hyvin vihollisen ammuksia!
Aviossa Mosse ja Lada. Myöhemmin varaa uuteen Premium Mersuun. Tilit vain turpoo......
Omassa huushollissa Premium Mersu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dacia MCV 1,6 Flexfuel Paras auto tähän mennessä.
Dacia paras auto ikinä.
Sandero Euroopan eniten myyty auto.
Pikku Fiat Punto. Vielä pelittää.