Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei, olen uusi täällä!

Maisa-mm
21.01.2021 |

Mun nimi on Maisa ja olemme nyt kahdeksannella kuulla raskaana. Tulossa on ensimmäinen lapsemme ja vähän jo jännittää synnytys. Varsinkin, kun olemme kaveripiirissämme ensimmäinen pari, joille tulee vauva. Ehkäpä muillekkin alkaa siunaantumaan pikkuisia, kun rakkauspakkauksemme saapuu. Olemme perehtyneet paljon vanhemmuuteen liittyvään kirjallisuuteen ja uskomme olevamme valmiita. Myös tarvikkeet imetysliiveistä sänkyyn on jo hoidettu. Vieläkö olisi se pahin ohi, niin voisi rauhassa hengähtää.

Löysin tämän palstan googlen kautta jo paljon aiemmin, mutta nyt olen vähän ahkerammin ruvennut käymään. Melkein jokainen haku vie aina tälle palstalle, niin ehkä säästän näin aikaa. En osaa vielä ihan kaikkia palstan käytäntöjä, etikettiä tai kieltä, mutta olen hyvä oppimaan, joten uskon, että saan nekin pian haltuuni. Tiedän jo, että AP ei ole yksittäinen henkilö vaan AlkuPeräinen ketjun aloittaja ja porvoo viitaa provokatiiviseen viestiin, eikä paikkaan. Täällä on välillä aika hassuja ketjuja, mutta joskus tuntuu, että jotkin keskustelut vain katoaa itsestään.

No mutta, mukavaa talven jatkoa ja iloista kevään odotusta! Täällä minä taustalla lueskelen ja kenties välillä osallistunkin, kunhan vaan tulee palsta tutummaksi. :)

Terveisin, Maisa (melkein mamma)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla