Paljonko annatte miehenne viettää ”vapaa-aikaa”?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme kysymys. Mieheni on aikuinen. Ei tarvitse lupia lähtemiseen. Ennen koronaa kävi ehkä pari kertaa kuussa saunaillassa/pubissa kavereiden kanssa.
Kyllä luottamuksellisessa suhteessa kumppanilta pitää tarjota tilaisuus kertoa mielipiteensä lähtemisestä. Minä en esimerkiksi pidä miehini ystävistä ja suutun aina, kun hän ehdottaa iltaa kaverien kanssa :D nykyään miehen juoksentelu baareissa ja saunailloissa on onneksi vähentynyt, kun hän ei jaksa enää riidellä paria päivää jokaisen reissun jälkeen. Väsytystaktiikka voitti. ap
Aika ikävää. Asenteesi vielä ikävämpi.
Mitä ikävää siinä on? En ole mikään kynnysmatto, ennemminkin pippurinen tapaus luonteeltani, enkä pelkää esittää mielipiteitäni miehelle. Ap
Miehesi sitävastoin on joko kynnysmatto tai sitten pian ex.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme kysymys. Mieheni on aikuinen. Ei tarvitse lupia lähtemiseen. Ennen koronaa kävi ehkä pari kertaa kuussa saunaillassa/pubissa kavereiden kanssa.
Kyllä luottamuksellisessa suhteessa kumppanilta pitää tarjota tilaisuus kertoa mielipiteensä lähtemisestä. Minä en esimerkiksi pidä miehini ystävistä ja suutun aina, kun hän ehdottaa iltaa kaverien kanssa :D nykyään miehen juoksentelu baareissa ja saunailloissa on onneksi vähentynyt, kun hän ei jaksa enää riidellä paria päivää jokaisen reissun jälkeen. Väsytystaktiikka voitti. ap
Aika ikävää. Asenteesi vielä ikävämpi.
Mitä ikävää siinä on? En ole mikään kynnysmatto, ennemminkin pippurinen tapaus luonteeltani, enkä pelkää esittää mielipiteitäni miehelle. Ap
Tai ehkä olet hullu tyranni, joka ei anna miehen edes hengittää ilman lupaa ?
En minä mikään tyranni ole. Mies saa tietysti valita ihan vapaasti mitä laittaa päälleen (kunhan ei liiallisuuksiin mene), mitä liikuntaa käy harrastamassa (kunhan ei liian monta kertaa viikossa) jne. Ap
Niin niin että miehesi saa ihan vapaasti olla sellainen on kunhan pysyy sinun asettamissasi raameissa :-D
Todella jalomielistä sinulta!
Mieheni saa tavata tavata ystävätärtään kahtena iltana viikossa, mutta kotiin on tultava ennen yhtä. Eikä saa tavata joulun ja uudenvuoden välissä lainkaan. Joulu on perhejuhla ja meillä on siinä välissä hääpäiväkin.
Näin menetellen minä saan olla rauhassa ruinaamiselta. Joku voisi haukkua tätä talousavioliitoksi, mutta tämä sopii meille molemmille hyvin.
Kerran viikossa, jos syö ruokansa kiukuttelematta ja menee ajoissa nukkumaan. Itkuhälytin on tietysti oltava mukana.
Sinulla on aika vääristynyt käsitys luottamuksesta. Voisi jopa melkein sanoa että tasan päinvastainen kuin suurimmalla osalla muista ihmisistä.