Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voin vielä tänään syödä?

Vierailija
21.01.2021 |

Olen syönyt sämpylän margariinilla, päällä graavilohta, kaurapuuroa n 3desiä sen kanssa reilu ruokalusikallinen mansikkahilloa.
(Mietin voisilmää, mutta nyt hillo)
Pitäisi saada -10kg pois ja ei lisättyä sokeria.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenmaailman hillot ja voisilmät pois näin alkuun. Korvaat nämä kasviksilla, salaatilla ja ruokalusikallisella öljyä kastikkeena. Kala OK, tällöin ei öljykastiketta mukaan. Kalkkuna ja kana hyviä proteiinin lähteitä. Leipänä 100pros kaura tai ruis, ja päälle kurkkua tai paprikaa.

Kalkkuna ja kana (=broileri) ovat huonoja proteiinin lähteitä. Kala on parempaa ja myös terveellisempää, ainakin luonnonkala.

Rasvaiset lihat ovat parhaita, niissä rasvan ja proteiinin suhde on paras mahdollinen.

Kalan rasvat ja proteiinit ovat parhaimpia. Siipikarjan ja nisäkkäiden rasvat ovat ihmisen terveydelle haitallisia.

No eikä ole.

Vierailija
42/54 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän tuossa on vara syödä jos pois pitää saada 10kg:n käänteisarvo. Kunnolla kun pistät voita puuroon eiköhän tuo kyummenen lisäkilon tavoite täyty ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi, voi. Eihän se niin mene, mikäli sinulla on päänsäsky, niin emme saa kirjoittaa tai tykätä tai käyttää voita.  Eikä se niinkään voi mennä, mikäli suvussa tai sinulla on sairauksia rasitteena, niin muutkaan eivät saa tytkätä voista.  Siemenistä prosessoitua öljyä ei käsittääkseni ole nostettu terveellisten rasvojen kunniakkaan sarjaan, siten oliiviöljystä on tullut kautta aikojen suosituin.               Itse käytän (uskomattoman hyvää) suolaamatonta voita ja mieheni normaalisuolaista.  Käytössämme on myös kookos-, avocado-, sekä oliiviöljy.  Miksi pitäisi olla jonkun lupa siihen mitä voileipänsä levitteenä käyttää.                                                             

Tämä kannanotto ei kuitenkaan tarkoita, ettenkö ymmärtäisi hyvää tarkoittavaa viestiäsi, mutta muuten olen vähän kyllästynyt, aika ajoin lehdissäkin kaikenkarvaisiin käskytyksiin. Sorry, vähän paloi hihat, vaikkei päätäni särje. 💛    

Vierailija
44/54 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön normaalistikin kevyesti mutta tässä nyt vaikka esimerkkipäivä tänään:

Aamulla 2 munan munakas, siivu kinkkua ja juustoa seassa, kuppi maitokahvia 225 kcal

Lounas 2 kaalikäärylettä, ruisleipäsiivu ja pieni sipaisu margariinia 300 kcal

Välipala 10g siivu siemennäkkäriä 40kcal

Päivällinen 300g makaronilaatikkoa ja vihersalaattia ja tomaattia niin paljon kuin jaksaa 370kcal

Iltapala smoothie (1dl rahkajugurttia, 1 dl sokeritonta marjakeittoa ja 1 dl mustikoita) 104 kcal

Noista tulee yhteensä vasta n 1040 kcal eikä ole nälkä. Ja vielä on varaa syödä jotain lisää. 

Vierailija
45/54 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, teetkö itse mansikkahillon?  Kaupan hilloissa on lähes puolet sokeria, myös pakastemarjoihin lisätään sokeria.  Monen kommenteissa oli suosikkina, mieluimmin voi kun sokerihilloa puuroon.  Olen samaa mieltä.  Muita vinkkejä en osaa ruoan suhteen antaa, vaikka haluaisin auttaa.  Mulla ei ole omakohtaista kokemusta mm. kalorien laskemisesta, eikä siitä varmuutta miten saisit kaikki tarvittavat rakennusaineet päivittäisissä annoksissasi, jotta voisit hyvin ja silti laihtuisit.  Onnea projektillesi.  En ole laihduttanut muilla valinnoilla kuin vhh:lla ja 8:16 pätkäpaastolla.  Antakaa ap:lle asiallisia vinkkejä, liikunnan laihduttaja ottaa ohjelmaansa sitten kun on siihen valmis tai itse haluaa.  Turha niitä maratoneja on heti alkuunsa tyrkyttää :) 🥑🥦

Vierailija
46/54 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivässä ei enempää kuin 8 siideriä, niin hyvää tulee

Vierailija
47/54 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaateilla voi lisätä kasvisten määrää ruokavaliossa maukkaalla tavalla... Terveellistä, täyttävää ja ei lihota..

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000007751455.html

Vierailija
48/54 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kasvissosekeittoa!!

Vierailija
49/54 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaateilla voi lisätä kasvisten määrää ruokavaliossa maukkaalla tavalla... Terveellistä, täyttävää ja ei lihota..

Eikä pidä yhtään nälkää.

Vierailija
50/54 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä pidä yhtään nälkää.

Pitää jos on tarpeeksi protskuu.

Vierailija
51/54 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi, voi. Eihän se niin mene, mikäli sinulla on päänsäsky, niin emme saa kirjoittaa tai tykätä tai käyttää voita.  Eikä se niinkään voi mennä, mikäli suvussa tai sinulla on sairauksia rasitteena, niin muutkaan eivät saa tytkätä voista.  Siemenistä prosessoitua öljyä ei käsittääkseni ole nostettu terveellisten rasvojen kunniakkaan sarjaan, siten oliiviöljystä on tullut kautta aikojen suosituin.               Itse käytän (uskomattoman hyvää) suolaamatonta voita ja mieheni normaalisuolaista.  Käytössämme on myös kookos-, avocado-, sekä oliiviöljy.  Miksi pitäisi olla jonkun lupa siihen mitä voileipänsä levitteenä käyttää.                                                             

Tämä kannanotto ei kuitenkaan tarkoita, ettenkö ymmärtäisi hyvää tarkoittavaa viestiäsi, mutta muuten olen vähän kyllästynyt, aika ajoin lehdissäkin kaikenkarvaisiin käskytyksiin. Sorry, vähän paloi hihat, vaikkei päätäni särje. 💛    

Ymmärrän. Et varmaan huomannut, että kirjoitinkin jo tuolla aiemmin, että jokainen saa syödä sitä rasvaa mitä haluaa. Jos joku haluaa syödä voita, niin syö voita. En ole missään vaiheessa kieltänyt ketään tykkäämästä voista tai käyttämästä voita. Mutta se mitä kritisoin, oli väite, että ihmisen elimistö tarvitsee voita toimiakseen. Se ei pidä paikkansa. 

Vierailija
52/54 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Et varmaan huomannut, että kirjoitinkin jo tuolla aiemmin, että jokainen saa syödä sitä rasvaa mitä haluaa. Jos joku haluaa syödä voita, niin syö voita. En ole missään vaiheessa kieltänyt ketään tykkäämästä voista tai käyttämästä voita. Mutta se mitä kritisoin, oli väite, että ihmisen elimistö tarvitsee voita toimiakseen. Se ei pidä paikkansa. 

Kyllä se pitää paikkansa, turhaan vänkäät.

Vierailija
53/54 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

💛    [/quote kirjoitti:

Hei 🙋‍♀️.  Kiitos viestistäsi, arvostan.  Olet oikeassa, minunkaan mielestä elimistö ei tarvitse voita, elimistö ei vaadi, että rasvan olisi oltava voin muodossa. Rasvoja kuitenkin tarvitaan, ehkä myös monipuolisemmin vaihdellen.  Toivottavasti olet tervehtynyt päänsärystä. 💛

Vierailija
54/54 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No helposti levyn fazerin sinistä, mega taffel-pussin, ja 1,5l cokista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän