Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voin vielä tänään syödä?

Vierailija
21.01.2021 |

Olen syönyt sämpylän margariinilla, päällä graavilohta, kaurapuuroa n 3desiä sen kanssa reilu ruokalusikallinen mansikkahilloa.
(Mietin voisilmää, mutta nyt hillo)
Pitäisi saada -10kg pois ja ei lisättyä sokeria.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voita ei välttämättä tarvitse, itse syön leivät ilman rasvaa. Käytän rasvojen lähteenä oliiviöljyä, pähkinöitä ja joskus avokadoa

Voita nimenomaan tarvitaan, keho toimii vain hyvillä rasvoilla.

Plää plää.. taas tätä hyvät rasvat=voi -jankkausta.. 

Käytä sinä voita, joku muu käyttää mitä hyväksi näkee.

Oletpas kiukkuinen :)  Syö ihan, mitä haluat, en ole puuttunut sinun syömisiisi.

Vierailija
22/54 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön ranskalaisittain! Kaikkea mutta vähän. Sisältää myös punaviinin.

Suositteleni rakkaat kehänkiertäjät ! Liian kovat kiellot tekevät vain kehän jossa pyöritätte sitä samaa! 10 kg tuli 10 veks leikkiä.

Sellainen ihminen joka pysyy koko aikuisikänsä samassa painossa on varmaankin aika ideaalisyöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellinen päivällinen ja iltapala.

Vierailija
24/54 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voita ei välttämättä tarvitse, itse syön leivät ilman rasvaa. Käytän rasvojen lähteenä oliiviöljyä, pähkinöitä ja joskus avokadoa

Oliko sulla jotain asiaakin ketjun aiheeseen, vai viestitteletkö vain muita mollaamalla?

Vierailija
25/54 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveellinen päivällinen ja iltapala.

Ei olisi tarvinnut ihan noin tarkasti kertoa.

Vierailija
26/54 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutustua voin ja eri öljyjen rasvan laatuun. Voi ei ole niin hyvä kuin rypsiöljy tai oliiviöljy

Vierailija
27/54 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko sulla jotain asiaakin ketjun aiheeseen, vai viestitteletkö vain muita mollaamalla?

Sori, päätä särkee ja alkoi veetuttaa, kun joutuu lukemaan tätä iänikuista "ihmisen keho tarvitsee voita". Ei todellakaan tarvitse!

Vierailija
28/54 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt jos et kumminkaan usko, että voit syödä normaalisti päivän ruuan ja iltapalan..

Vierailija
29/54 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla Yazio-mobiilisovellusta. Siihen voi syöttää oman tavoitteensa ja kun päivittäin tallentaa syömisensä, se kertoo sekä kilokalori- tai joulemäärät että jäljellä olevan ajan oman painotavoitteen saavuttamiseksi tarkasteluajankohdan tietojen perusteella.

Sovellukseen voi syöttää aterioiden ja ruoka-aineiden tietoja muistiin, mutta yleensä K ja S-kauppojen sekä Lidlin tuotteet löytyvät energiamäärineen valmiina. Myös veden juontia ym. voi seurata.

Sovellus on saksalainen, kielivalinnoissa on myös suomen ja ruotsin kielet.

Vierailija
30/54 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tutustua voin ja eri öljyjen rasvan laatuun. Voi ei ole niin hyvä kuin rypsiöljy tai oliiviöljy

Nimenomaan sinun kannattaa tutustua.

Vierailija
31/54 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, päätä särkee ja alkoi veetuttaa, kun joutuu lukemaan tätä iänikuista "ihmisen keho tarvitsee voita". Ei todellakaan tarvitse!

Tarvitsee

Vierailija
32/54 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä syön ranskalaisittain! Kaikkea mutta vähän. Sisältää myös punaviinin.

Suositteleni rakkaat kehänkiertäjät ! Liian kovat kiellot tekevät vain kehän jossa pyöritätte sitä samaa! 10 kg tuli 10 veks leikkiä.

Sellainen ihminen joka pysyy koko aikuisikänsä samassa painossa on varmaankin aika ideaalisyöjä.

Ei sellainen joka pysyy hoikkana tai laihana ole välttämättä todellakaan ihanteellisesti syövä.

Vierailija
33/54 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kevyesti, pinaattikeittoa ja kananmuna tai ruokaisa salaattiannos ja raejuustoa päivälliseksi.. iltapalaksi marjasmoothie ja puolikas banaani, kauraleipäviipale, tee lusikallinen levitettä, päälle kananmunaa, leikkele ja tomaattia.

Vierailija
34/54 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko että keho menee säästöliekille etkä laihdu?

Vierailija
35/54 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsee

Päänsärystä huolimatta yritän selittää kantaani. Ymmärrätkö, että suomessakin on sukuja ja perheitä joissa on sydän- ja verisuonitauti sairauksia ja se on geneettinen ongelma. Esim. minun isän puoleinen suku on juuri tällainen; korkeaa kolesterolia, metabolista oireyhtymää, ASO-tautia, sydäninfarkteja. Isäni sai ekan sydäninfarktin vähän päälle nelikymppisenä (nyt hän on jo kuollut). Jos on yhtään lukenut mistään järkevästä lähteestä em. sairauksien  riskitekijöistä, niin tietää että ravinnon tyydyttyneet rasvat on yksi niistä. Joten, olen pitänyt veren kolesteroliarvoni maltillisena välttämällä mm. tyydyttyneitä rasvoja kuten voita. 

Vierailija
36/54 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna söisin vielä lounaaksi lohimedaljongin, sen kanssa höyrytettyä parsa- ja kukkakaalia ja kermaviilikastiketta. Päivälliseksi tekisin vaikkapa tonnikalasalaattia, kastikkeeksi öljy ja viinietikka ja makua tuomaan myös fetaa. Iltapalaksi appelsiini.

Näin siis itse toimisin, jos pohjalla puuro ja sämpylä. t. tavoite -13 kg, nyt takana -8 kg.

Vierailija
37/54 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsee

Päänsärystä huolimatta yritän selittää kantaani. Ymmärrätkö, että suomessakin on sukuja ja perheitä joissa on sydän- ja verisuonitauti sairauksia ja se on geneettinen ongelma. Esim. minun isän puoleinen suku on juuri tällainen; korkeaa kolesterolia, metabolista oireyhtymää, ASO-tautia, sydäninfarkteja. Isäni sai ekan sydäninfarktin vähän päälle nelikymppisenä (nyt hän on jo kuollut). Jos on yhtään lukenut mistään järkevästä lähteestä em. sairauksien  riskitekijöistä, niin tietää että ravinnon tyydyttyneet rasvat on yksi niistä. Joten, olen pitänyt veren kolesteroliarvoni maltillisena välttämällä mm. tyydyttyneitä rasvoja kuten voita. 

Voi ei aiheuta sv-tauteja. Eikä muutkaan eläinrasvat. Ihan tutkittu juttu. Sä elät vielä niissä harhoissa.

Vierailija
38/54 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsee

Jos on yhtään lukenut mistään järkevästä lähteestä, niin tietää, että tyydyttyneet rasvat eivät ole noiden sairauksien syy.

Vierailija
39/54 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenmaailman hillot ja voisilmät pois näin alkuun. Korvaat nämä kasviksilla, salaatilla ja ruokalusikallisella öljyä kastikkeena. Kala OK, tällöin ei öljykastiketta mukaan. Kalkkuna ja kana hyviä proteiinin lähteitä. Leipänä 100pros kaura tai ruis, ja päälle kurkkua tai paprikaa.

Kalkkuna ja kana (=broileri) ovat huonoja proteiinin lähteitä. Kala on parempaa ja myös terveellisempää, ainakin luonnonkala.

Rasvaiset lihat ovat parhaita, niissä rasvan ja proteiinin suhde on paras mahdollinen.

Kalan rasvat ja proteiinit ovat parhaimpia. Siipikarjan ja nisäkkäiden rasvat ovat ihmisen terveydelle haitallisia.

Vierailija
40/54 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalkkuna huono???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi