Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut traumatisoivin paikkakunta jossa olet asunut?

Vierailija
21.01.2021 |

Minulla Turku. Koulukiusausta ja muuta kivaa.

Espoo lähes jaetulla ykkössijalla sekin.

En tokikaan jää väärinkohteluihin kiinni enkä oleta että kukaan myöntää mitään tai muuta mukavaa.

En voi muuttaa muita ihmisiä tai heidän toimintaansa.

Inhottaa mennä vielä pakollisten puitteissa käymään paikkakunnalle x.

Mutta sitten kun se on ohi, avaan muumilimupullon ja kieriskelen lumihangessa🤩

🤗🤗🤗

Kommentit (1039)

Vierailija
841/1039 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pori. Kuin aikakone menneisyyteen.

Vierailija
842/1039 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millä periaattella te oikein ne kämppänne valitsette kun näin ahdistaa

Itse olen pyrkinyt:

- urheilupuisto max. kilsan sisällä

- Lähikauppoja 800 metrin sisällä useita

- Juna-asema kilsan sisällä

- Sairaalaan kilsa

- Kirjasto, apteekki, lounaspaikkoja vajaa kilsa

Jne. jne.

- Asumismuoto: talo

Mitä sillä on sit välii missä sitä hengailee kun nuo speksit täyttyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1039 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käkisalmi. Vihoviimeinen persereikä. Seurasivat ne koulukiusaajat tänne uusien rajojen sisälle, niin että olen ihan helisemässä.

Vierailija
844/1039 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miten Joensuuta ei ole mainittu useammin. Aika lailla kuollut meno lukuun ottamatta sitä, että aina vähän väliä jotakuta puukotetaan, ei mitenkään erityisen kaunis kaupunki, suurin osa ihmisistä on tuntuu olevan todella ahdasmielistä porukkaa ja elämäm_koulu näyttäytyy katukuvassa erittäin vahvana noin muutenkin.

Samaa mietin. Työttömyys rehottaa, vähät työpaikat jaetaan suhteilla, koulutetut naiset joutuvat muuttamaan pois, ankea kateellinen ilmapiiri eikä erilaisuutta siedetä yhtään. Kaupunki oli joskus kohtuullisen kaunis mutta nykyään joen varret on rakennettu täyteen kerrostaloja.

Vierailija
845/1039 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oulu

Ylikiiminki ja Juopuli. Ensimmäinen suomen persereikä ja jälkimmäinen sen tuotos.

Johtuu ihmisistä, ei luonnosta.

Vierailija
846/1039 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heinävesi. Vielä elossa ollut Tulilahden murhaajista kuljeskeli siellä vapaalla jalalla. Kaikki tiesivät eikä kukaan välittänyt.

Oliskohan johtunut siitä, kun uhrit eivät olleet oman kylän likkoja?

Sairasta välinpitämättömyyttä.

Savossa ylipäätään ollaan. Siellä on ihmiset järkyttävän epäempaattisia ja välinpitämättömiä. Hyvinä hetkinä kyllä ilmestytään jaolle, mutta huonompina hetkinä olet omillasi.

Ylipäänsä pk seutulaisten ”kylmyys” on myytti. Kaikenlaisia ihmisiä täällä on mutta sanoisin, että tylyys ei ole se juttu. Saattaa jopa olla että joku 80luvun stadi/Vantaa oli kylmempi tai kovempi kuin nykyinen. Täällä saa olla sennäköinen kuin on ja elää tavallaan paljon rennommin kuin monessa pienessä paikassa. Ihmiset näkevät nopeasti ulkoisen olemuksen taakse, ja sen sijaan että mulkoiltaisiin tai katsottaisiin pitkään niin vetäydytään ja ollaan niinkuin ei oltaiskaan. Suora töykeys on harvinaista, sitä pidetään käytöstavattomana,niin , junttiutena. Paskaa nyt puhutaan muista kaikkialla - se on yksilöistä kiinni, ei paikkakunnasta. Fiksut ihmiset on fiksuja kaikkialla ja ne voi oikeasti tulla mistä vaan ilmansuunnasta.

Että kyllä, vaikka pienemmissä paikoissa voi olla jotkin asiat viihtyisämpiä niin sellainen inhottava kyyläyskulttuuri ei näy Helsingissä. Tottakai ne snobit löytyvät mutta enin osa on ihan tavallista väkeä, jotka eivät ole olevinaan.

Vierailija
847/1039 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo.

Vierailija
848/1039 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siuntio.Mitään kehitystä vuosikymmeniin.Kaikki rak.uusiksi.Joku Kampus huh heijas.Ennen pieni määrä muksui kävi virkkalassa ylästeen.Mikään oikeen toimi.

Vierailija
849/1039 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kangasala. Kunta ostaa sosiaalipalveluja ostopalveluna ihmisiltä, joiden todellinen paikka on vankila tms. Samalla tuetaan rasismia, äärikapitalismia ja ihmisten ( työvoiman ) hyväksikäyttöä. Uhrit joutuvat terapiaan vuosikausiksi.

Mulla on paljon kangasalalaisia työkavereina, työpaikka on Tampereella. Kangasalta olevat työkaverit on kaikki tosi hankalia tyyppejä. En tiedä onko sattumaa vai johtuuko jotenkin Kangasalasta, mutta niin nyt kuitenkin on.

Vierailija
850/1039 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velho kirjoitti:

Lehtimäki näyttää ohi ajaessa aina tosi ankealta, ei siis välttämättä sitä oikeasti ole, mutta ei se kyllä houkuttele

No se ei ole edes itsenäinen kunta enää. Mutta ihmiset on mukavia. Varmaan vähän sisäänpäinlämpiäviä tietysti. Mutta on semmoinen sanonta kuin "on voimaa kuin pienessä kylässä", ja mulle tulee aina mieleen Lehtimäki siitä. Siellä on kyliä, joissa tapahtuu, jos päätetään.

Vierailija
851/1039 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saarijärvi. Piiri pieni pyörii :)

Ihmettelin miten tätä ei ollut sanottu jo aikaisemmin. Muuttanut pois vuosia sitten ja edelleen joka ikinen kerta alkaa 13-tiellä viimeistään kiertää vatsassa ahdistuksesta. Saa pelätä sekä henkisen että fyysisen terveytensä puolesta koko siellä viettämänsä ajan.

Vierailija
852/1039 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylä. Yliopistoa lukuunottamatta lääväisin kaupunki, mitä tiedän. Slummiutuva keskusta, köyhyys pistää silmiin, masentunut, ahdistunut ja uhkaava tunnelma.

Toisaalla hihhulit: joka kulmalla jonkun taikauskolahkon temppeli. Helluntaihihhuleita joka kulmalla.

Yleisesti ottaen käsittämättömän moukkamainen ja juntti kulttuuri.

Kaupungissa on pari kivaa livemusabaaria, mutta surkea teatteri- ja taideskene. Siis täysin olematon.

Olen onnellinen, että muutin pois.

En halua enää koskaan käydä lähelläkään JKL:ää. Hyi.

Vierailija
853/1039 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku.Aivan karsea paikka.

Vierailija
854/1039 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapua

Vierailija
855/1039 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2000-luvun Hyvinkäälle ääni täältäkin. Missään muualla en ole tavannut yhtä ilkeitä ihmisiä kuin Hyvinkäällä. Tuli täysin selväksi että siinä kylässä itsensä kehittäminen ja kouluttautuminen ovat pilkan aiheita. Kiusaaminen taas on hyvinkääläisten kansanhuvi. Onneksi pääsin tuolta pois.

Metsäläisiä, kun kerran pilkataan kouluttautumisesta ja itsensä kehittämisestä. Merkki sivistymättömyydestä ja moukkamaisuudesta. Normaalit ihmiset pitävät kouluttautumista ja itsensä kehittämistä hyvänä asiana.

Vierailija
856/1039 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut eläissäni usealla paikkakunnalla ja useimmat on tosiaan täällä jo mainittu. No oma "paskin ikinä" on myös, eli Orimattila. Perusteluja: asuin siellä kasarin lopulla puolitoista vuotta, jolloin olin 19-21-v ja nainen. Normiaikuisista ei ollut mitään valitettavaa, mutta ikäisestäni väestä oli paljon rikollista ja muutenkin karseeta junttikäytöstä, eli esim. muut nuoret naiset uhkailivat muualta tulleita naispuolisia hakkaamisella, keskustan kauppojen ikkunat joka viikonloppu vaarassa rikkoutua, lähiseutujen pikkukaupat ryöstöjen kohteina vähän väliä, paikallisiakin naisia h..oriteltiin ja uhattiin hakata (miesten toimesta)... Kyllä oli itsellä ihmeteltävää, kun ei ollu oikeesti tottunut moiseen "gangtamenoon". Lisäksi minusta puhuttiin törkeetä paskaa. Olin nuorena hyvin sosiaalinen ja tutustuin helposti ihmisiin, mutta muutama olisi saanut jäädä tuntematta! Kun olin muuttanut jo pois, kuulin yhden miestuttavan (alle 30-v.) hirttäneen itsensä ja yhden itseäni nuoremman, tutun naisen potkineen kaupan ikkunan rikki, kuollen itse sitten verenvuotoon... Olen käynyt vuosien mittaan siellä joskus kavereita tapaamassa, mutta ikävä ei oo tullut, äkkiä vaan pois (ja paras sikäläinen kaverinikin muuttanut, ei tarvii enää mennä).

Orimattilalaiset ja nastolalaiset oli muuten hirveessä sodassa toistensa kanssa tuolloin. Mistä lie vihanpito lähtenyt. Kuulin ysärin alussa siitä, että nastolalaiset eivät voineet sietää orimattilalaisia eikä orimattilalaiset sietäneet nastolalaisia. Juu ja sitä Olassa pidettiin hyvänä juttuna, kun poliisien tulo Lahdesta kesti sen verran, että kerkesi hyvin livistää tapahtumapaikalta pois. Moni kolttonen jäi selvittämättä.

Vierailija
857/1039 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemäki. Huhhuh.

Vierailija
858/1039 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinki 8ehdottomasti.

Kyseinen sontasanko kuhisee nasaaliäänellä känättäviä itsekeskeisiä pikku nilkkejä, jotka kuvittelevat asuvansa suurkaupungissa ja olevansa parempia kuin kukaan muu. Egoisteja velloo kaduilla enemmän kuin loskaa joulukuussa ja joka toinen on olevinaan joogaguru ja joka toinen eränkävijä käytyään Nuuksiossa kolmen kilometrin kävelyllä trendivaatteissa.

Sori, mut me stadilaiset ei kyllä Nuuksiossa käydä. Sehän on Espoota ...

Oma Stadi riittää.

Näin on, junantuomat siellä käy.

Vierailija
859/1039 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vorge kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ILMAJOKI: ankeita mielenterveys ongelmaisia, kaikki luulee tietävänsä toisten asiat, asioita vääristellään.

2. KEMI paska paikka, huumehörhöjä, manneja, somaleita, haisee paskalle, ihmiset ankeita, terveyskeskus läpimätä.

3. OULU hulluja, narkkeja, ankea paikka.

4. TORNIO helvetisti epäsikiöitä, ei tiedä onko miehiä vai naisia, lapsetki vetelee huumeita ja näyttäis olevan ongelmia melkei joka lapsella.

Ihmiset kyräilee, eivät osaa sanoa asioita suoraan.

Tuosta Oulusta on hauska juttu. Olin ysärillä kirjeenvaihdossa erään oululaisen kanssa. Hän kertoi kokemuksestaan postinjakajana. Oli mennyt postille duuniin ja saanut jakopiirinsä. Siinä hänelle sitten kerrottiin hurjaa tarinaa tuosta alueesta, minne oli menossa. Tyyppi vaa naureskeli, että ei tommonen voi olla totta, kunhan alokasta pelotellaan.

No, hän lähti jakotyöhön. Aluksi meni ihan normaalisti, ei mitään poikkeavaa. Mutta sitten yhessä kerrostalon porraskäytävässä alkoi joku hullu huutaa oven läpi sairasta juttua, uhkailee ja sohimaan veitsellä postiluukun kautta. Pitkä veitsi vaa heilui ja kauhea huuto kuului oven läpi. Kaveri lähti siitä äkkiä pois. No sitten ulkona tuli vielä mannelauma vastaan, joka alkoi huutamaan ja käyttäytymään uhkaavasti.

Sitten tehtiin semmonen ratkaisu, ettei siihen hullujen taloon jaa enää kukaan postia.

Vähänkö mä nauroin, kun luin sen kirjeen.

Toppila:) Siellä ei kanta-Oululaisia asu, koska hengen lähtö on herkässä. Ilman luotiliivejä ei kannata mennä ulos. Täynnä sosiaalihuollon asukkeja. Vastaavia ovat Turussa Varissuo, Kuopiossa Petonen ja Helsingissä koko Itä-Helsinki.

Nyt sulla meni pahasti pieleen tuonItä-Helsinki.

Vierailija
860/1039 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkää. Niin itseriittoista ja sisäänpäinlämpiävää porukkaa ei ole missään muua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi