Mikä on ollut traumatisoivin paikkakunta jossa olet asunut?
Minulla Turku. Koulukiusausta ja muuta kivaa.
Espoo lähes jaetulla ykkössijalla sekin.
En tokikaan jää väärinkohteluihin kiinni enkä oleta että kukaan myöntää mitään tai muuta mukavaa.
En voi muuttaa muita ihmisiä tai heidän toimintaansa.
Inhottaa mennä vielä pakollisten puitteissa käymään paikkakunnalle x.
Mutta sitten kun se on ohi, avaan muumilimupullon ja kieriskelen lumihangessa🤩
🤗🤗🤗
Kommentit (1039)
Olen asunut yhteensä kuudella paikkakunnalla. Lahti oli ainoa, josta en tykännyt yhtään.
Korso ja muutama Itä-Helsingin lähiö.
Liminka. Lestadiolaisia ja ennakkoluuloisia juntteja 90% väestöstä.
Mitä vikaa Mikkelissä on? Itse olen viihtynyt täällä oikein hyvin.
Vesanto.
Jos ei ole täällä käynyt, ei todellakaan tiedä ankeudesta yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vesanto.
Jos ei ole täällä käynyt, ei todellakaan tiedä ankeudesta yhtään mitään.
V. ei ole kelvannut kuntaliitoksiin. V. saattaa olla maamme ensimäinen asumattomaksi jäävä paikkakunta.
PORI! Todellakin punaniskapääkaupunki jossa kommunikoidaan vain vittuilemalla
Keuruu. Kommunisteja ja sisäsiittoisia.
Tampereen henki on vähintäänkin kiintoisa. Täällä pärjää parhaiten, jos urheilee, varsinkin Ilves-Tappara-akselilla. Sitten kannattaa olla ylitomera ja huutaa, tavallisetkin asiat. Mihinkään kovin syvälliseen keskusteluun ei kannata heittäytyä, eikä varsinkaan yhtään tunteilla. Muuten katsotaan, kuin kummajaista. Kaikkein paras ihminen on hyvä TYÖIHMINEN. Sellainen perinteinen, totinen realisti.
Tämä ainakin Länsi-Tampereella. Omituisinta on tuo tavallisten asioiden huutaminen. Olen tottunut puhumaan normaalilla volyymillä. Mistä se huuto kumpuaa? En ole siis täältä kotoisin, kuten varmaan syntyperäiset tamperelaiset nopeasti oivalsivatkin.
Onneksi kävi ihmeellinen tuuri, ja löytyi ne omat ystävät. Urheilusta emme onneksi puhu - koskaan.
Varkaus. Täällä on mollattu Mikkeliä,mutta Varkauteen verrattuna on paratiisi.
Lapua on apua! Kivoja asuntoja jne, mutta ihmiset, outoa ja täysin outoja.
Vierailija kirjoitti:
yujy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järvenpää.
Karmea junttila, jossa ollaan kuitenkin olevinaan niin helsinkiläistä aina kun ollaan muualla Suomessa. (kukaan helsinkiläinen ei edes tiedä, missä Järvenpää on, se ei ole minkään valtakunnan Helsinkiä mitenkään.)
Kauhea persu-kokoomus-läävä, jossa kaikki vähänkin kauniit rakennukset puretaan ja rakennetaan joku korskea junttipalatsi siihen päälle. Siellä eletään vielä jotain 70-lukua, että vanhat rakennukset eivät ole mitään. Helsingissä nimenomaan vanhasta jugendista tai funkiksesta maksetaan hyvistä syistä mitä vain.
Epäystävällinen, tyly ja ruma paikka. Muutin heti pois, kun kasvoin. Vanhemmat asuvat vieläkin, valitetttavasti, niin tiedän paikan tohinoista jotain. Vierailla en halua ikinä. Siellä lätkää ja ykistyisautoilua ja rumia taloja ja vielä vähän speedo-pyöräileviä keski-ikäisiä miehiä. Ei siellä olemitään hyvää yksittäisten mukavien ihmisten lisäksi.
Järvenpää pitäisi oikeasti suojella muistomerkkinä suomalaisten inhosta omaa kulttuuriaan ja perintöään kohtaan. On niin kammottavan hieno esimerkki tuhotusta suomalaisesta kaupungista. MEillä oli siellä sukukokous ja jopa lahtelaiset oksensivat (henkisesti) siellä ulkona kävellessään. Tosiaan.. mainostaa itseään Sibeliuksella....
Tämä, joo niinhän se on.