Mikä on ollut traumatisoivin paikkakunta jossa olet asunut?
Minulla Turku. Koulukiusausta ja muuta kivaa.
Espoo lähes jaetulla ykkössijalla sekin.
En tokikaan jää väärinkohteluihin kiinni enkä oleta että kukaan myöntää mitään tai muuta mukavaa.
En voi muuttaa muita ihmisiä tai heidän toimintaansa.
Inhottaa mennä vielä pakollisten puitteissa käymään paikkakunnalle x.
Mutta sitten kun se on ohi, avaan muumilimupullon ja kieriskelen lumihangessa🤩
🤗🤗🤗
Kommentit (1039)
Kauhajoki, ei mitään tekoa n40 vuotiaille, ei harrastuksia, ja liikaa romaneja.
Vierailija kirjoitti:
Siilinjärvi. Pieni tuppukylä täynnä kieroja savolaisia. Siellä mua kiusattiin haukkumalla jokapäivä, naurettiin ja mulkoiltiin aina kun menin ohi, uhattiin väkivallalla (mm. tunkea pää vessanpönttöön), lyötiin ja muut nauroi ja taputti ringissä ympärillä ja kun menin portaiden alle itkemään niin kuljettiin ohi ilkkumassa, julkisen paikan seinään kirjotettiin minusta myös ilkeää, pilapuheluita soiteltiin joskus ja netissä haukuttiin.
Samasta Ahmon koulusta oli myös Kuopion koulusurmaaja ja motiivi surmaan oli kiusaaminen, huomaa että kyseisessä paikassa rehottaa pahoinvointi!
Kävin kyseisen tyypin kanssa samaan aikaan ylä-astetta ja olin kiusattuna kun hänkin oli.
Totta. Siilinjärvellä on vain umpikieroja savolaisia, joiden lupsakkuus (savolaisiahan on yleensä pidetty sellaisena) on jotakin aivan muuta. Pahan puhumista, nimittelyä ja haukkumista jopa vasten kasvoja.
Kiusaamiseksihan sitä sanotaan. Mutta sitä ei ole pidetty lainvastaisena toimintana. Siihen vielä päälle paikallislehtikin harjoittaa samanlaista toimintaa. Joku otetaan silmätikuksi, ja leimataan julkaisuja myöten. Me ja ryhmähengen nimessä. Tuppukylä, jonka asukkaat pitävät itseään niin sivistyneinä ja älykkäinä, että! Vaikka totuus on aivan toinen. Koko kylä täynnä kuppikuntalaisia, omaan napaansa tuijottelijoita ja omaa etua ajavia narsisteja.
Ei ole todellakaan ihme, että se Siilinjärveltä kotoisin ollut kilahti ja syyllistyi koulusurmaan. Katsoisivat asukkaat itseään peiliin, jos yhtään olisi kanttia siihenkään. Tuskin on.
Kunta on myös miljööltään erittäin ruma. Käytökseltään vieläkin rumempia. Suosittelen kiertämään kaukaa kyseisen paikkakunnan, ja etenkin olemaan ollenkaan muuttamatta sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kouvola. Ei varmaan tarvitse selittää.
Kävin Kouvolassa vuonna -94 kun entinen luokkakaveri meni sinne opiskelemaan sairaanhoitajaksi. Mentiin illalla bilettämään ,aivan kauheet vibat tuli Kouvolassa ,jotenkin ankeuden huippu. Muistan vieläkin sen ahdiatavan tunteen, sekö henkiseseti että visuaalisesti. Ja mä olen lahtelainen ,joten jonkimmoisessa ankeuden keskellä kokoi köni elänyt.
Kävit vuonna-94 ja kuvittelet että kouvola on vieläkin samanlainen. Kaikki on muuttunut ja Kouvolassa on paljon hyvää.
Hehheh, juu Kouvolasta on tullut oikein maailmanluokan metropoli. Kaupat siirretty Veturiin Manskin ympäriltä miltei kaikki. Mutta kivetykset keskustan kävelyaukiolle piti kuiteskin vaihtaa uudet. Hitaasti vaeltavat autottomat mummelit Manskilla nyt vaeltelevat. UPM ja StoraEnso pyörittävät kaupunkiin verotuloja edes sen verran, että joten kuten talous ei niin pahasti sakkaa kaupungin kassassa.
Antaa mummojen ja pappojen vaeltaa keskustassa, jotta viihtyvät hyvin ja niin me muutkin viihdymme. Vasta olin keskustassa ostoksilla ’kolme erikoisliikettä’ ja sain hyvää palvelua. Muutaman kerran tänä vuonna kävin pääkaupunkiseudulla ja hymyilin pois tullessani ettei mun tarvitse enää asua siellä!
Kouvolassa saa helposti juttukaverin kenestä vaan jos itsellä on edes alkeellinen ulosanti! Kiva ja sopivan kokoinen kaupunki!
Vaasa. Ahdistuin niistä ihmisistä ja sain paniikkikohtauksia.
Seinäjoki ja Laihia, ehkä Vaasakin, kyräileviä, umpimielisiä ihmisiä, liian tasaista, Seinäjoki on Suomen rumin kaupunki (rumempi ja tylsempi kuin esim. Pieksämäki tai Kouvola). Olenkin kotoisin Järvi-Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Järvenpää: paljon juoppoja, narkkareita ja ilkivaltaa ja epäonnistunut kaupunkisuunnittelu.
Suomen muuttovoittoisin kunta. Kenessähän se vika oli?
Vierailija kirjoitti:
Olin useamman vuoden Lapissa. Asuin kolmella paikkakunnalla ja työn vuoksi reissasin paljon muissakin. Ei koskaan enää.
Nurkkakuntaista, sisäsiittoista porukkaa, jotka defaulttina inhosi ja dissasi etelästä kotoisin olevaa. Luontokin oli pääasiassa samanlaista talousmetsää kuin muuallakin Suomessa, poislukien tunturialueet. Kevättalvi oli ainoa hieno vuodenaika, muuten oli joko kylmää, pimeää tai sääskiä.
Sanoinko jo, että ei koskaan enää?
I feel you. Sama. Shittilä on pahin
Vierailija kirjoitti:
Täällä on useasti mainittu Espoo. Olen kotoisin tuosta Suomen turhimmasta kaupungista, eli Kouvolasta, ja asun nykyään Espoossa. Mielestäni Espoo on paratiisi Kouvolaan verrattuna 😁
Ja millä perusteella saanko kysyä? Oletko oppinut jopa tervehtimään naapureitasi?
Nokia; Suomen ripuloiva pers.....
En jaksa ees selittää miks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hikiä. Nimi kertonee kaiken.
Olen ite Riihimäeltä ja seurustelin pitkään Oitissa asuvan miehen kanssa. Hikiäkin tullut siis tsekattua tietysti. Mietin aina sinne eksyessä että voi herranjeesus jos täällä asuisi :DDD Onkohan se yksi ainoa Tarmo lähikauppa tms Koomarkettikin jo lopetettu..
En kuitenkaan anna ääntäni Riihimäelle, minusta Riksussa ei koskaan ollut mitään vikaa. Muutin vaan koulujen perässä pois. Hämmästyin kuitenkin ettei kukaan ole vielä maininnut
Olipa turha kommentti
niin tulisko se sanonta, että "perähikiältä" kotoisin, tuosta Hikiästä :D?
Forssa. Apinoita ilman ihmisyyttä
Ikaalinen. Sisäänpäin lämpiävä ja aivan kuollutta.
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylässä on kyllä jotain ahdistavaa.
Mikähänj se on. Keskellä metsiä kivoja järviä mutta jotain sinisteriä.
Tämä on kyllä totta. Olin opiskelemassa siellä joskus pari vuotta ja oli masentava paikka. Ohi ajaessa kuitenkin oli aina näyttänyt ihan ok paikalta, kun vertaa moneen muuhun paikkakuntaan Suomessa. Mikä kumma siellä oikein mättää?
Lehtimäki näyttää ohi ajaessa aina tosi ankealta, ei siis välttämättä sitä oikeasti ole, mutta ei se kyllä houkuttele
Jyväskylässä ei ainakaan kannata tutustua kaupungin humanisteihin/taidealan opiskelijoihin. Ellei meno sitten ole muuttunut huimasti viime vuosina. Ennakkoluuloista ja ahdasmielistä porukkaa, vaikka esiintyvät niin suvaitsevaisina.
Sysmä. Niin synkeetä kuin nimikin kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun Kuopiota ei ole mainittu lainkaan, mutta itse asuttuani siellä toistakymmentä vuotta aikoinaan perheeni kanssa muualta muuttaneena ei-savolaisena sukugeeneiltäni on pakko mainita, että siellä kyllä pärjää, jos vaan tykkää erikoisesta kierosta savolaishuumorista. Savolainen lasettelee kyllä hurttia huumoria toisista, mutta kun osuu itseensä, niin ei kestä ei, kun vitsit ossuu ommaan nilkkaan.
Kaunis luontohan siellä on Kallavesineen, mutta en muuttaisi takaisin sinne, koska kuitenkin on kaukana pääkaupungistamme.
Kuopiohan on isompi kuin nykyinen asuinkaupunkini, mutta savolaisuuteen kuuluu ilmiömäinen uteliaisuus mitä tulenee kanssaihmisten suhteen, niin ei siellä voi asua kauaakaan, ettei savolaiset hyöki utelemaan kaiken sinusta tai ainakin yrittävät utsia.
Ne yritti vaan tutustua suhun, mut sä koit sen negatiivisena. Lienet länsisuomalainen sukugeeneiltäsi?
Mikä vttu siinä on ku pitää tuijottaa ja jauhaa pskaaa kuulemani mukaan olen vammainen ja homo.