Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut traumatisoivin paikkakunta jossa olet asunut?

Vierailija
21.01.2021 |

Minulla Turku. Koulukiusausta ja muuta kivaa.

Espoo lähes jaetulla ykkössijalla sekin.

En tokikaan jää väärinkohteluihin kiinni enkä oleta että kukaan myöntää mitään tai muuta mukavaa.

En voi muuttaa muita ihmisiä tai heidän toimintaansa.

Inhottaa mennä vielä pakollisten puitteissa käymään paikkakunnalle x.

Mutta sitten kun se on ohi, avaan muumilimupullon ja kieriskelen lumihangessa🤩

🤗🤗🤗

Kommentit (1039)

Vierailija
281/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järvenpää. Asuin siellä lapsena ja vihasin joka minuuttia, ja sitten aikuisena hetken aikaa vuokralla ja vihasin joka minuuttia.

Lapsuuteni Järvenpää oli kyläpahanen, sittemmin siitä tuli se lähiö johon muutetaan jos ei lähemmäs Helsinkiä päästä. Suurin osa Järvenpääläisistä käy Helsingissä töissä.

Järvenpään takia rakastan Helsinkiä niin paljon. Hirveä paikka.

Yllättävän moni on maininnut Jäken. Itselläni on siitä jotenkin idyllinen kuva, olen käynyt siellä muutaman kerran kesäaikaan. Asun itse miehen kanssa Espoossa, ja tämä meininki (plus hirveät hinnat!) on alkanut ahdistaa. Itse siis nimeän myöskin Espoon.

Koska ollaan pikkukaupungin kasvatteja, on haaveenamme tulevaisuudessa muuttaa johonkin rauhallisempaan kehyskuntaan. Järvenpää on kiinnostanut omien kokemuksieni vuoksi ja siksi, kun sieltä pääsee nopeasti töihin Helsinkiin. Mutta ei tätä ketjua lukiessa enää tiedä, mistä paikasta uskaltaa asunnon ostaa :/

Asun Järvenpäässä, muutin tänne vuonna 2002. Viihdyn erittäin hyvin ja voin suositella Järvenpäätä asuinpaikkakuntana. Järvenpää on mainittu tässä keskustelussa useita kertoja. En yhtään väheksy kenenkään kokemuksia, mutta kaupunki on kasvanut paljon ja minusta Jäke muuttunut paljon viime vuosikymmeninä. Järvenpää onkin mitä mainioin paikka asua. Kunnalliset palvelut ovat pääasiassa hyvät, Järvenpäässä on myös mukavasti  tapahtumia ja muuta elämää. Täällä paljon muualta muuttaneita, joten ei ole samanlaista kyräilyä, kuin monilla muilla pienillä paikkakunnilla, joissa saattaa olla sukujen välisiä kaunoja jopa monen sukupolven takaa . Järvenpää on toki Helsingin nukkumalähiö, mutta ei tämä ole mikään "rupusakkikaupunki", jonne muutetaan, jos Helsinkiin eivät rahat riitä. Itse käyn Helsingissä töissä ja olen valinnut Järvenpään nimenomaan siksi, että viihdyn täällä erittäin hyvin. Ongelmia täällä totta kai on, mutta niitä on joka paikassa. 

Vierailija
282/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varkaus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotka. En ole muualla tavannut niin sisäänpäinlämpiävää ja kateellista väkeä. Onneksi pääsin pois. Useammassa kaupungissa olen asustellut mutta Kotka oli pahin. 

Vierailija
284/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Espoo (Leppävaara, Espoon keskus), Helsingin keskusta, Itä-Helsinki, Vantaan Koivukylä. Kaikki paikat, missä ma mut öykkäröi. Pelottavia paikkoja, enkä haluaisi missään nimessä asua lapsiperheenä.

Espoon keskuksessa ja Leppävaarassa sekoilevat sama porukka, kantasuomalaiset juopot ja narkomaanit.

Joo, taitaa ongelmat kulkea paikasta toiseen raiteilla ja välillä  eksyä Pasilaan asti.

Vierailija
285/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raahe.

Vierailija
286/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkola

Vierailija
287/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylä oli ennen tosi hyvä kaupunki! Muualta muuttaneet pilanneet sen.

Vierailija
288/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadiolaiset ja kepulaiset pilaavat tämän mukavan kaupungin eli Oulun.

Vierailija
289/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oululle täältäkin ääni. Miten voi olla vaikea puhua ihmisille? Esim. joskus koulussa kun olin tukehtua ruokaan, joku asian nähnyt lähestyi minua netissä, vaikka istuimme samassa luokassa, että oliko minulla jokin hätänä. Muutenkaan kukaan ei puhunut, katsoivat vaan oudosti jos yritti tutustua. Ainoastaan kännissä hyvällä tuurilla joku joskus lämpesi. Toki Oulussa sai paljon seksiä, mutta sitä se sitten vaan olikin ilman mitään lähempää ihmissuhdetta. Lisäksi aina oli kylmä kesät talvet. En tiedä onko tuo kaupunki kehittynyt tässä 12 vuoden aikana.

Ei ole.

Vierailija
290/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imatra 🤢

Vierailija
291/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä en ole asunut, mutta liikaakin oleskellut. Vaikuttaa erittäin juntilta kunnalta, mutta ei nyt kuitenkaan traumatisoi.

Vierailija
292/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaasa

Ruma kaupunki täynnä ylimielisiä kiusaajia.

Rumuudesta en Vaasaa syyttäisi. Ihanat ulkoilualueet joka puolella ja meri läsnä. Oletkohan asunut Ristinummella? Siinä  tapauksessa ymmärrän kyllä kommenttisi. 

Ei minustakaan Vaasa ruma kaupunki ole. Keskustakin lähellä merta. Kauniita vanhoja rakennuksia. No ruotsinkieliset pitävät kyllä hyvin puolensa

Vierailija
293/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä olisi kai paremin, ellei olisi koskaan asunut Forssassa.

Vierailija
294/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konnevesi. Suomen peräsuoli.

Vierailija
295/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raumatisoivin on ainakin Rauma!

Vierailija
296/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisjärvi. Niin sisäänpäin lämpiävä. Ei ihme, ettei sinne paljon muutetakaan.

Vierailija
297/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAHTI myös mulla. Perhe asuu edelleen joten heitä käyn katsomassa mut paluu siihen kaupunkiin aina on yhtä nihkeetä. Just niinkuin aiemmin sanottu, sisäänpäinlämpeevää porukkaa, kaikki vähän omassa kuplassa. Tyypeillä on omat porukkansa jo valmiiksi. Mitäänsanomaton paikka, tosin ehkä mielipide olis eri jos olisin syntynyt siellä enkä muuttanut vasta teininä.

Kova palo muualle ja max. viikon oleilu toimii mut asumaan ja näivettymään en pystyis enää. Varmaan kertoo jotain et suurin osa keiden kanssa kävin koulua on muuttanut heti lukion jälkeen pois.

Vierailija
298/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaa. Onneksi pääsin sieltä kommarikylästä pois jo 80-luvulla.

Vierailija
299/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdin Nummela- kiusaaminen alkoi jo esikoulussa ja jatkui vielä ammattikoulussakin. Samat naamat ja paskapuheet/juorut kiertävät vuodesta toiseen. Viranomaiset ja terveydenhuolto suoraan saa t anasta, epäpäteviä ihmisiä palkataan vastuuvirkoihin hyvävelisiskojärjestelmässä, läpeensä korruptoitunut paikka.

Uskoin poismuuton 15 vuoden henkisen helvetin jälkeen auttavan asiaa, mutta edessä oli vain seuraava 15 vuotta vielä pahempaa kuraa Lohjalla.

Lohjan viranomaiset toimivat yhdessä Vihdin virkakoneiston kanssa ja meno on sen mukaista niin HUSissa, julkisessa kuin yksityisessä terveydenhuollossa, poliisi on todistetusti korruptoitunut ja rikollinen, kuin myös muut virkainstanssit. Paikkakunnalla on myös useiden lapsiperheiden kertoman mukaan paljon koulukiusaamista.

Nistejä, juoppoja, elämäntapatyöttömiä,mielenterveysongelmaisia eläkeläisiä molemmilla paikkakunnilla paljon ja taas toisaalta perintörahoilla eläviä ylimielisiä mulk kuja erityisesti Lohjalla paljon. Nummelaan on änkenyt helsingistä niin paljon cityhipstereitä, ettei harjullakaan voi enää kulkea rauhassa.

Seuraava osoite on Lappi, kilometrien päässä naapureista.

Vierailija
300/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ! 

Äänestäkää vain hallituspuolueita niin koko Suomi pelastuu !

Tämä on mennyt jo uskonnollisen tasolle koko politiikka. Autoilut estetään, ruokailut estetään, keskustelut estetään. .Kaikki estetään. 

Äänestäkää vaan sdp, keskusta, vihreät ja vassarit. Silleen se suomi pelastuu. 

Suomesta katoskin jo 100 000 työpaikkaa kiinaan kymmenessä vuodessa. Vassareiden touhujen vuoksi. Seuraavaksi viedään autot. 

ja poistakaa jälleen kaikki asialliset keskusttelut täältä, suomi pelastuu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän