Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut traumatisoivin paikkakunta jossa olet asunut?

Vierailija
21.01.2021 |

Minulla Turku. Koulukiusausta ja muuta kivaa.

Espoo lähes jaetulla ykkössijalla sekin.

En tokikaan jää väärinkohteluihin kiinni enkä oleta että kukaan myöntää mitään tai muuta mukavaa.

En voi muuttaa muita ihmisiä tai heidän toimintaansa.

Inhottaa mennä vielä pakollisten puitteissa käymään paikkakunnalle x.

Mutta sitten kun se on ohi, avaan muumilimupullon ja kieriskelen lumihangessa🤩

🤗🤗🤗

Kommentit (1039)

Vierailija
341/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joensuussa asun, mutta täällä on kyräilty eri murteella kuin pohjoiskarjalan murteella puhuvia, ihmetelty ja naureskeltukin. Ihme junttia meininkiä.

Vierailija
342/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parola. Arvaatte miksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku.

Olin siellä sairaalassa töissä 2 vuotta. Joka aamu toivotin hyvät huomenet mutta 2 vuodessa ei kukaan vastannut. Onneksi pääsin pois.

Vierailija
344/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemi, Perämeren persereikä.

Vierailija
345/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rovaniemi. Ei tarvinne perusteluita.

Vierailija
346/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä helsinki.

Ei voi mennä klo 19 jälkeen ulos ilman että joku känninen juoppo tulee ”flirttailemaan” tai pedofiili yrittää raiskata

Vierailija
347/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo. Olin opiskelijana siellä ja kummallisia kyttääjiä ja muka parempaa väkeä, vaikka aivan tavallisia tallaajia.

Vierailija
348/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä tätä ketjua selattuani, että oikeastiko Jyväskylä ja Oulu ovat noin hirveitä? Olen harkinnut muuttoa jompaan kumpaan. Asun Turussa ja haluaisin muuttaa täältä pois, koska vuosienkaan asumisen jälkeen en ole tänne sopeutunut. Toki kaupunki on mielettömän kaunis ja palveluita on hyvin, mutta ihmiset täällä....

Mistä löydät niitä nuivia ihmisiä? En tunne sieltä ketään nuivaa. Olen melkein 50 v ja viihtynyt aina Turussa. Ihmisiä on paljon ja iso osa on muualta tulleita. Olen tehnyt työkeikkaa ympäri kaupungin ja tavannut ihmisiä tukuittain. Nuivuutta olen kohdannut ani harvoin.

Vierailija
349/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopio ehdottomasti.Suomen yksinkertaisimmat juntit.

Vierailija
350/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konnevesi. Suomen peräsuoli.

Viitasaari🙄

Vierailija
351/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kemi, Perämeren persereikä.

Onko Kemissä niin paha huumeongelma kuin puhutaan? 

Vierailija
352/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pakko sanoa, että Pori. Tosin tämä Poriin kuuluva alue ei ole lähelläkään keskustaa, mutta tarkemmin en viitsi enää kirjoittaa. Mikään ei sen jälkeen ole enää tuntunut niin ikävältä. Tosin nykyinenkin asuinpaikka on totuuden nimissä ikävä, mutta en silti valita. Ehkä joskus vielä löydän ihmisten puolesta kivan asuinpaikan. Vaatimuksena vain se, että kohdeltaisiin hyvin ja ei puhuttaisi pahaa, kun en itsekään puhu.

Vierailija
353/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjoki. Jouduin 5/6 työpaikassa paskan puhumisen ja no, kiusaamisen kohteeksi yhden tai muutaman hlön toimesta. Ihmisiä taisi ärsyttää siellä avoimet, kiltit ja herkät ihmiset.

Vierailija
354/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku 2011-12, luottotiedot sotkeentui, ikää oli 18-20, en menis turkkuseen edes lomamatkalle , paitsi ehkä tanssimaan erään narsistihyväksikäyttäjän haudalle. ;P

Vierailija
355/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyväskylässä ei ainakaan kannata tutustua kaupungin humanisteihin/taidealan opiskelijoihin. Ellei meno sitten ole muuttunut huimasti viime vuosina. Ennakkoluuloista ja ahdasmielistä porukkaa, vaikka esiintyvät niin suvaitsevaisina.

Mulla toinen kokemus.

Vierailija
356/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pori, asuin siellä ekat 20 vuotta elämästäni. Jotenkin ilkeä ja ivallinen ilmapiiri, toisten onnistumisista ei iloittu eikä edes omia kavereita pahemmin kannustettu. Nämä siis omia kokemuksiani. Muutin sittemmin Helsinkiin ja olen ihmeissäni kuunnellut uusien kavereideni kokemuksia lapsuudesta ja teiniajoista: hyvästä luokkahengestä, kannustuksesta ja esim. mukavista liikuntatunneista, joissa kaikki pelasivat joukkueena. 

Itselleni tuo on ihan utopiaa. Omilla luokillani ja kaveripiireissä oli poikkeuksetta kiusaamista ja lyttäämistä. Jos joku esimerkiksi piti esitelmän, hänelle alettiin hihittää jo ennen kuin ehti luokan eteen seisomaan. "Kaverit" olivat myös aina valmiina pettämään toisensa itselleen mukavamman lopputuloksen eteen. Vasta nuorena aikuisena olen oppinut, mitä todellinen ystävyys voi olla :D

E-Pohjanmaalla on hyvin samanlainen ilmapiiri. Ihmiset ovat periluonteiltaan samanlaisia näissä paikoissa.

Vierailija
357/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapua 🤢..

Vierailija
358/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä paikkakuntien paljastusketjut ovat parhaita, saa informaatiota.

Vierailija
359/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naantali. 

Vierailija
360/1039 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Kuopio. En etelä-suomalaisena sopeutunut lainkaan savolaisten joukkoon.

6 kk asuin ja muutin Helsinkiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi