Kuunteletteko nelikymppiset rap-musiikkia?
Onko muille nelikymppisille rap musiikkigenrenä täysin viearasta ja luotaan työntävää. Nykyään rap on suosittua nuorten keskuudessa ja mietin, että missä ikäluokassa menee se raja. Minä olen vuonna -80 syntynyt ja koen rap-musiikin lähinnä vitsinä melodisena runonlausumisena. Joko esim vuonna -88 syntyneet on täysiä "rap-ihmisiä", eli muodostaako alle kymmenen vuotta jo kuilun, että mihin sitä on ikään kuin kasvettu?
Kommentit (144)
Run DMC, Eminem, Eric B&Rakim, Dr. Dre, Tupac, Jay-Z jne. Miten puhtaana rap-musiikkina noita nyt sitten kukakin pitää. Suomi-rappia en kuuntele.
No en ihan vielä nelikymppinen, mutta hyvin lähellä. Olen -82 syntynyt ja kuuntelen räppiä siinä missä muutakin. Tosin en sitä JVG-kuraa, mitä radiosta tulee. Moni saman ikäisistä kavereista kuuntelee myös ja osa räppää/tuottaa itsekin. Juuri se runollisuus ja riimittely viehättää.
Olen -71 syntynyt ja poikamme myötä olen uppoutunut suomiräpin sokkeloihin :)
Eevil Stöö, Cledos, Stepa, DJ Kridlokk, Julma H, Sairas T, Kube, Ex Tuuttiz, OlliPA, Lyömättömät jne. Näitähän riittää ja hyvin uppoaa.
"Tuona päivänä mieli kohtasi pimeen, ja järki valon
Kun suomiräpin kärki kriippasi
heinillä härkien kaukalon"
Jonkun verran, mutta enemmänkin näin vanhana oma musiikkimaku on monipuolista.
Olen 45v nainen ja kuuntelen vain räppiä.
EN wi tussa kuuntele mitään räppiä.
m47
Vierailija kirjoitti:
EN wi tussa kuuntele mitään räppiä.
m47
No entäs perseessä?
En ole koskaan kuunnellut enkä tule kuuntelemaankaan.
Vm. -75
Joskus tehtiin hyvää rap musiikkia:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kuunnellut enkä tule kuuntelemaankaan.
Vm. -75
Omapahan on häpees jos sulla on paska musamaku.
Joo ja leikin hiekkalatikollakin vielä 🤣 ...räppiä 😂
Oon 51.v nainen ja kuuntelen ihan mielelläni. Lapset sitä kuuntelee ja joskus toivonkin että pistävät jotain Ruger Haueria soimaan.
Sönkötys on vastenmielistä. Tämän rap(pion) suomenkielinen nimi.
-77
Joo, vanhanajan gangstarappia joskus nostalgian kaipuussani. Miettikää, Eminemin tytär on jo 24 vuotta 😂
Olen 75 syntynyt ja kuuntelen räppiä muun musiikin ohella.