Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jollekin isä tärkeämpi kuin äiti?

Vierailija
20.01.2021 |

Usein ajatellaan että lapsen ja äidin suhde on se kaikkein vahvin, mutta löytyykö täältä ketään jolle isä onkin äitiä tärkeämpi tai läheisempi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä tärkeämpi

Vierailija
22/27 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi isin tyttö :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on läheisempi. Meissä on paljon samaa ja hän tuntuu ymmärtävän minua sanattomasti ja minä häntä. Siinä on tietyllä tapaa jotakin samaa kuin minun ja veljen suhteessa. Sisaruksillahan on usein samojen kokemusten kautta muodostunut sanaton ymmärrys. Äiti ei ole oikein koskaan ymmärtänyt enkä ole varma onko hän koskaan hirveästi pitänyt minusta. Isän kohdalla ei tällaista ole tarvinnut miettiä.

Vierailija
24/27 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse isän tyttö ollut :D

Vierailija
25/27 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvin hyvin monelle on. Kertoo paljon isävihasta että edes kysytään tällaista vakavissaan.

Vierailija
26/27 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei isä mutta isoisä. Koti oli aika repaleinen ja monesti kaoottinen mutta isovanhempien luona oli rauhaa ja turvaa jota kaipasin. Varsinkin ukkini oli minulle se tukikpilari ja turvallinen aikuinen.

Vierailija
27/27 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, oli täysin selvää kun vanhempani erosivat, että jään isäni kanssa asumaan. Olen kasvanut isäni kanssa jolla on inhimillisyyttä ja ymmärrystä löytynyt. Isäni on myös aina kannustanut ja auttanut.

Äitini ei koskaan puhunut mistään mitään ja nöyryyttämällä ns. kasvatti. Raivopää joka kiehahtaa, joka jutusta. En edes ole äitini kanssa tekemisissä. Vehtaa nykyään ex äijäni kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan