Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surullista miten monella näkyi kaupassa laskiaispullia nyt jo ostoskorissa

Vierailija
20.01.2021 |

Yhdessä tuollaisessa on se 350 kaloria. Teki mieli sanoa heille, että tajuatko että sinun pitäisi juosta 45 minuutin lenkki, että saat poltettua yhden laskiaispullan verran kaloreita. Eiköhän pidetä mielessä että laskiainen on vasta n. kuukauden päästä.

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka kolmas suomalainen on ylipainoinen. Ihan järkyttävää ja he..... kallista yhteiskunnalle kun hoidetaan elintasosairauksia.

Komppaan, ihan järkyttävää. Ok, jos pullan silloin tällöin tms, ei se maailmaa kaada ja täysin ihana nauttia siitä herkutteluhetkestä.. mutta kun kaupoissa näkee joka kerta perheitä/pariskuntia, jotka ovat todella pulleita joka ikinen ja ostoskärry täynnä mättöä. Vituttaa maksella sotemenoja ihmisten oman tyhmyyden vuoksi kertyvistä menoista. Ihan samaa mieltä olen myös tupakoitsijoista. Miettikääpä sitäkin asiaa, miten vielä muutama vuosikymmen sitten tupakoitsijoita näkyi enemmän eikä tupakointia paheksuttu  (1900-l alussa jopa pidettiin terveystuotteena) -toisin on nykyään. Toivottavasti samanlaista kehitystä alkaa tulla obeesin suhteenkin. 

Toi sotemaksujen makselu on niin typerä ja läpinäkyvä syy l****ivihalle. Ei lihavuus ole synonyymi sairastelulle, aivan kuten laihuus ei todellakaan takaa terveellistä elämää. Kuvitteletko tosiaan, että joku ylipainoinen laihduttaa sen takia, että ulkopuoliset paheksuu hänen ruokavalintojaan kaupassa tms.?! No ei, kun se pyllerö menee kotiin ja syö entistä enemmän, kun sitä ahdistaa ja on surullinen vieraiden pilkasta. Sun kirjoituksen perusteella sanoisin, että mua ahdistaa myös maksella tyhmyydestä aiheutuvia menoja.

Vierailija
82/97 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä tosi surullista. Itsekin ostin jauhelihapaketin. 800kcal taas saa juosta lenkkipolulla peräsuoli pitkällä.

🤭🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nyt on trolli mutta surullista on se kuinka monet täällä menee puolustuskannalle kuinka ovat hoikkia, terveitä ja hiihtäneet 1000 km tälle talvelle niin ovat sen laskiaispullansa ansainneet. Oikeastiko olette noin ankaria itsellenne? Olen normaalipainoinen mutta vaikka olisin kuinka iso niin todellakin söisin ja syön niin monta kermapullaa kuin napa vetää ja lompakko kestää ostaa. Vaikka eipä niitä tusinoittain jaksa syödä kun vain muistaa syödä tarpeeksi oikeaa ruokaa alle. Mutta en piiskaisi itseäni vaikka söisin yhden päivän pelkkiä laskiaispullia.

Vierailija
84/97 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka kolmas suomalainen on ylipainoinen. Ihan järkyttävää ja he..... kallista yhteiskunnalle kun hoidetaan elintasosairauksia.

Komppaan, ihan järkyttävää. Ok, jos pullan silloin tällöin tms, ei se maailmaa kaada ja täysin ihana nauttia siitä herkutteluhetkestä.. mutta kun kaupoissa näkee joka kerta perheitä/pariskuntia, jotka ovat todella pulleita joka ikinen ja ostoskärry täynnä mättöä. Vituttaa maksella sotemenoja ihmisten oman tyhmyyden vuoksi kertyvistä menoista. Ihan samaa mieltä olen myös tupakoitsijoista. Miettikääpä sitäkin asiaa, miten vielä muutama vuosikymmen sitten tupakoitsijoita näkyi enemmän eikä tupakointia paheksuttu  (1900-l alussa jopa pidettiin terveystuotteena) -toisin on nykyään. Toivottavasti samanlaista kehitystä alkaa tulla obeesin suhteenkin. 

Toi sotemaksujen makselu on niin typerä ja läpinäkyvä syy l****ivihalle. Ei lihavuus ole synonyymi sairastelulle, aivan kuten laihuus ei todellakaan takaa terveellistä elämää. Kuvitteletko tosiaan, että joku ylipainoinen laihduttaa sen takia, että ulkopuoliset paheksuu hänen ruokavalintojaan kaupassa tms.?! No ei, kun se pyllerö menee kotiin ja syö entistä enemmän, kun sitä ahdistaa ja on surullinen vieraiden pilkasta. Sun kirjoituksen perusteella sanoisin, että mua ahdistaa myös maksella tyhmyydestä aiheutuvia menoja.

Jollain meni hernarit nenään ja pahast :D :D :D

Vierailija
85/97 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä ja Puol euroa parista kuivahkosta peruspullasta ja hillonokareesta ja kermakreemiturauksesta. Hyvät katteet jollakulla. 

Vierailija
86/97 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap nyt on trolli mutta surullista on se kuinka monet täällä menee puolustuskannalle kuinka ovat hoikkia, terveitä ja hiihtäneet 1000 km tälle talvelle niin ovat sen laskiaispullansa ansainneet. Oikeastiko olette noin ankaria itsellenne? Olen normaalipainoinen mutta vaikka olisin kuinka iso niin todellakin söisin ja syön niin monta kermapullaa kuin napa vetää ja lompakko kestää ostaa. Vaikka eipä niitä tusinoittain jaksa syödä kun vain muistaa syödä tarpeeksi oikeaa ruokaa alle. Mutta en piiskaisi itseäni vaikka söisin yhden päivän pelkkiä laskiaispullia.

1000km parissa viikossa kilometrin ladulla tarkoittaa luultavasti spandex-laturaivoajaa. En menisi kehuskelemaan tuollaisella. 

Vierailija
87/97 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ne laskiaispullat nyt ainoa artikkeli tässä maamme läskitaistelussa ole. Jos vaikka jengi jättäis viinat ja oluet juomatta, niin olis varaa syödä aika paljon pullaa sen edestä...

Mua ainakin lihottaa noi eniten. Ei tarvitse kuin muutamaksi viikoksi jättää kokonaan pois ja kävellä tunnin lenkki päivässä niin vanhat vaatteet menee taas leikiten päälle. Muuten syön ihan normaalisti ja ruokavalioon kuuluu myös mössöpullat. Normaalipainossa olen.

Vierailija
88/97 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka surullista. Mutta hyvä, jos olet huolissasi vain laskiaispullista, koska muuten masentuisit. Nimittäin lähes poikkeuksetta kaupassa käydessä perjantaisin näen ihmisiä karkkihyllyllä! Ja auta armias, jos irtokarkit ovat tarjouksessa, siinä hyllyllä on välillä jono!

Tai että kulkisit mäkkärin ohi, sielläkin on usein ihmisiä! Ja ajatella, 350 kcal ei riitä siellä mihinkään! Mutta onneksi olet surullinen vain laskiaispullista, saat olla suurimman osan vuodesta hyvillä mielin :)

Vierailija
89/97 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onneks ei sentään mämmiä ollu vielä.

Mämmiä on ympäri vuoden pakastealtaassa. Runebergin tortut ja laskiaispullat tulee tietysti heti joulun jälkeen tarjolle.

Vierailija
90/97 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan laskiaispullat ja R.tortut on pahoja.

Vierailija
91/97 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin vilkaisen että mitä siellä pullukkaperheen ostoskärryssä on. Sitten ne syöttää samaa moskaa kostoksi vielä mukuloilleenkin😀

Vierailija
92/97 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas meni laskiaispullakaksikko ostoskärryyn. Ja karkkihyllystä pussillinen Pandasekoitusta vielä päälle! Ei näitä kaloreita kulumaan saa ennenkuin juhannuksena aikaisintaan! 

Vierailija
93/97 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, meidän lähikaupassa ei ollut vielä. Oli Runebergin torttuja kyllä. Laskiaispullaa tekisi mieli. En leivo itse koska en halua kuin sen kahden pullan verran, enkä halua mantelimassaa tai kermavaahtoakaan enempää kuin mitä niiden väliin menee.

Toivottavasti pian saa täältäkin. Minulle on ihan sama onko vielä laskiainen, mutta kerran vuodessa haluan sen pullan.

Vierailija
94/97 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista joo koska kaupan pullat on kalliita ja lisäksi pahanmakuisia. Laskiaispullat pitää ehdottomasti leipoa itse!

Vierailija
95/97 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kävin tänään hakemassa leipomosta pari laskiaispullaa! Oli kyllä hyvää. :)

Vierailija
96/97 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun lumitöitä on jo nyt. En voi jättää kolausta kuukauden päähän, kun vasta sitten saisin korvata kolauksen vietät kalorit laskiaspullalla.

Vierailija
97/97 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napa vetää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän