Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surullista miten monella näkyi kaupassa laskiaispullia nyt jo ostoskorissa

Vierailija
20.01.2021 |

Yhdessä tuollaisessa on se 350 kaloria. Teki mieli sanoa heille, että tajuatko että sinun pitäisi juosta 45 minuutin lenkki, että saat poltettua yhden laskiaispullan verran kaloreita. Eiköhän pidetä mielessä että laskiainen on vasta n. kuukauden päästä.

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen tänään laskiaispullia tyttären kanssa. Mansikkahillolla tietysti:)

Vierailija
62/97 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän AP painu nyt vaikka Alkon kulmille kyttäämään, että kaikki sinne menijät eivät ole aineissa tai kännissä ja huomauttamaan asiasta tarpeen mukaan nisteille saamatta köniinsä.

Ostanpa parit pullat vielä tänään 😁😁

T. Muhku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskiaispullat ja ruuneperkin tortut ovat turhia perinteitä. Näistä voitaisiin luopua kokonaan.

Samoin viina ja kalja ovat turhia perinteitä - niistäkin voitaisiin jo luopua. Enemmän niistä on haittaakin kuin pullista! Pullan himossaan kukaan ei ole vielä tappanut eikä kehenkään kiinni käynyt tahi räyhännyt. Pullantuoksu parempi hajukin kuin vanha viina...

Vierailija
64/97 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista on eniten se, että ihmiset eivät ymmärrä miten lihottavia pienetkin jutut on. Yhdestä 45 g suklaasta saa juosta puoli tuntia, jos haluaa, että ei liho. Noita jotkut vetää aina silloin tällöin ja ihmettelee miten voi lihota kun "ei edes syö mitään".

Vierailija
65/97 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mä ostin laskiais-/talvipulladuon ekan kerran jo pari vk sitten, á 110kcal! On kulutettu jo moneen kertaan samoin kun viime vkl pieni sipsipussi. XD

Vierailija
66/97 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole hampurilaisväen kimpussa? Rasvaperunat jne.

Laskiaispulla on hyvä, hillolla tai matelimassalla. Ne kuuluvat talveen.

Vierailija
67/97 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joku tekemään pullatutkimusta. Haitoista ja hyödyistä. Veikkaan että hyötyjä enemmän. Tuoksu, maku, lohtu, ilo, nautinto, lahja, jakaminen.

Vierailija
68/97 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskiaispullat ovat lempiherkkuani

Vierailija
69/97 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saispa vielä jostain banaanimunkkeja.

Vierailija
70/97 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kolmas suomalainen on ylipainoinen. Ihan järkyttävää ja he..... kallista yhteiskunnalle kun hoidetaan elintasosairauksia.

Vierailija
71/97 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin eilen kaksi laskiaispullaa hillolla kerralla. Rostenin, hyvää oli.

Vierailija
72/97 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin, miksi laskiaispullia ei myydä ympäri vuoden. Sehän on ihan mainio keksintö. Mistä lie tullut? Joku varmaan osaa kertoa.

Vierailija
73/97 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista on eniten se, että ihmiset eivät ymmärrä miten lihottavia pienetkin jutut on. Yhdestä 45 g suklaasta saa juosta puoli tuntia, jos haluaa, että ei liho. Noita jotkut vetää aina silloin tällöin ja ihmettelee miten voi lihota kun "ei edes syö mitään".

Höpöhöpö. Ei kaikki liho.

Vierailija
74/97 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kolmas suomalainen on ylipainoinen. Ihan järkyttävää ja he..... kallista yhteiskunnalle kun hoidetaan elintasosairauksia.

Komppaan, ihan järkyttävää. Ok, jos pullan silloin tällöin tms, ei se maailmaa kaada ja täysin ihana nauttia siitä herkutteluhetkestä.. mutta kun kaupoissa näkee joka kerta perheitä/pariskuntia, jotka ovat todella pulleita joka ikinen ja ostoskärry täynnä mättöä. Vituttaa maksella sotemenoja ihmisten oman tyhmyyden vuoksi kertyvistä menoista. Ihan samaa mieltä olen myös tupakoitsijoista. Miettikääpä sitäkin asiaa, miten vielä muutama vuosikymmen sitten tupakoitsijoita näkyi enemmän eikä tupakointia paheksuttu  (1900-l alussa jopa pidettiin terveystuotteena) -toisin on nykyään. Toivottavasti samanlaista kehitystä alkaa tulla obeesin suhteenkin. 

Vierailija
75/97 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onneks ei sentään mämmiä ollu vielä.

Meidän lähi Ässässä oli jo :)

Vierailija
76/97 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä mietin, miksi laskiaispullia ei myydä ympäri vuoden. Sehän on ihan mainio keksintö. Mistä lie tullut? Joku varmaan osaa kertoa.

Ruotsista.

Vierailija
77/97 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komppaan, ihan järkyttävää. Ok, jos pullan silloin tällöin tms, ei se maailmaa kaada ja täysin ihana nauttia siitä herkutteluhetkestä.. mutta kun kaupoissa näkee joka kerta perheitä/pariskuntia, jotka ovat todella pulleita joka ikinen ja ostoskärry täynnä mättöä. Vituttaa maksella sotemenoja ihmisten oman tyhmyyden vuoksi kertyvistä menoista. Ihan samaa mieltä olen myös tupakoitsijoista. Miettikääpä sitäkin asiaa, miten vielä muutama vuosikymmen sitten tupakoitsijoita näkyi enemmän eikä tupakointia paheksuttu  (1900-l alussa jopa pidettiin terveystuotteena) -toisin on nykyään. Toivottavasti samanlaista kehitystä alkaa tulla obeesin suhteenkin. 

Saadaanko me hoikat ja terveet nyt kuitenkin se pullamme syödä? Eiköhän tässä itsekin niitä sotemenoja ole maksettu.

Vierailija
78/97 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joka viikko yksi pullapäivä. Nyt alkuvuodesta olen syönyt laskiaispullan joka viikko. Pullapäivänä syön vain salaattia ja hedelmiä. Lisäksi liikun joka päivä.

Takana on raskaat vuodet ja uupumus. Mielenterveyteni takia tarvitsen elämääni jotain hemmottelua silloin tällöin. Oli se sitten hieronta, pulla, viinilasillinen tai joku uusi urheilu aate.

Vierailija
79/97 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onneks ei sentään mämmiä ollu vielä.

Isommissa marketeissa on pakkasessa mämmiä läpi vuoden. Ja mitä se keneltäkään on pois, mitä muut syövät? Paistoin kinkun pääsiäisenä ja tein simaa juhannuksena, niin mitä sitten? Olen muutenkin oman tieni kulkija, eikä paljon nappaa, jos jonkun mielestä teen vappusimat väärään aikaan. 

Jos tätä tasoa on ihmisen huolet, niin vähälläpä on päässyt.

Vierailija
80/97 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset vetää joulukuun kohvehtirasian päivässä. Mä syön mieluummin laskiaispullia viikottain sen aikaa kun niitä kaupasta saa.... Ei se kuukausi laskiaispullia vaan ne 11 kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan