Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 yön hotelliloma Helsingissä viikon päästä. Lähtisitkö?

Vierailija
20.01.2021 |

Hermot menee kotonaoloon. Puolison ja lasten kanssa tulee kinaa. Nyt mietittiin miehen kanssa, että lähtisimme molemmat pariksi yöksi Helsinkiin hotelliin ihan yksin. Molemmat saisi omaa aikaa ja SAISI OLLA YKSIN! Minulle sopisi jo n. viikon päästä, puolisolle n. kuukauden kuluttua.

Käymme molemmat kodin ulkopuolella töissä ja lapset ovat koulussa, joten yksin hotellissa olo ja kaupungilla/museoissa käyminen sekä ravintoloissa syöminen eivät järjellä ajatellen lisää koronariskiä. Asumme Uudellamaalla. Silti mietityttää koronan takia.

2 yön hotelliloma Helsingissä viikon päästä. Lähtisitkö?

Vaihtoehdot

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin lähtisin. Olen töissä jatkuvasti ihmisten parissa, joten tartuntavaara on koko ajan. Ottaisin huoneen, jossa on kylpyamme!

Eli teidän mielestä on erittäin ok, että haetaan se korona sieltä missä sitä on eniten ja tartutetaan se sitten näihin omiin kontakteihin joita on pakosti jo työn puolesta paljon? :o

Vierailija
22/37 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä paskaisissa hotelleissa vetää puoleensa?

Se seura, minkä kanssa saa viettää yön.

Kotiinkaan sitä ei voi tuoda...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin lähtisin. Olen töissä jatkuvasti ihmisten parissa, joten tartuntavaara on koko ajan. Ottaisin huoneen, jossa on kylpyamme!

Eli teidän mielestä on erittäin ok, että haetaan se korona sieltä missä sitä on eniten ja tartutetaan se sitten näihin omiin kontakteihin joita on pakosti jo työn puolesta paljon? :o

Jep, on ok. Asun Vantaalla. T. Tuo lainaamasi vastaaja

Vierailija
24/37 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi tähän vuodenaikaan, muuten kyllä. Korona ei pelota, mutta ei täällä ole nyt yhtään mitään järkevää tekemistä. Tulkaa keväällä tai kesällä ja menkää nyt mielummin vaikka lappiin! Siellä on kaunista, maisemia on mistä nauttia, mökissä takkatuli ja sauna, rauhaa ja rakkautta.

Vierailija
25/37 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, on ok. Asun Vantaalla. T. Tuo lainaamasi vastaaja

ääliö

Vierailija
26/37 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea turhaa matkustelua pitäisi välttää, mutta kyllä av-mamman makaaminen on tärkeämpää kuin mikään muu 

Vierailija
27/37 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdin ihan samaa. Ensi viikolla olisi ti-to vapaata ja tekisi mieli lähteä jonnekin pois kotoa. Asun pääkaupunkiseudulla, joten koronatilanne on sama kuin Helsingissä. En edes tekisi mitään ihmeellistä. Lukisin kirjaa ja ulkoilisin, pääasia olisi vaihtaa vähän maisemaa.

Vierailija
28/37 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa hotellihuoneessa on kyllä aika lailla turvassa viruksilta. Aamiaisellakin on luultavasti väljää tai saattaahan ne ajat olla jotenkin porrastettu, tai aamiaista voi kerätä mukaan huoneeseen. Itse olin jouluna pari yötä naapurimaakunnassa keskustahotellissa, kun en koronan takia halunnut yöpyä sukulaisilla. Oli mukavaa vaihtelua ja turvavälit pystyi pitämään, vain kerran osui joku samaan hissiin. Hinta oli kohtuullinen epidemiatilanteen takia.

Keskustaravintolassa syömiseen suhtaudun vähän epäillen. Ravintolassa ei voi pitää maskia ja istutaan pitkään paikallaan. Valitsisin noutoruuan. Tuttavapariskunnalle tuli altistumisilmoitus, kun olivat käyneet ravintolassa lyhyesti lauantai-iltapäivänä. Eivät kyllä sairastuneet.

Vierailija
29/37 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli teidän mielestä on erittäin ok, että haetaan se korona sieltä missä sitä on eniten ja tartutetaan se sitten näihin omiin kontakteihin joita on pakosti jo työn puolesta paljon? :o[/quote

Samaa mieltä! Ei tulisi mieleenkään mennä ravintolaan tai Helsinkiin. Vuoteen en ole syönyt ravintoloissa. Vuokratkaa joku mökki.

Vierailija
30/37 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viikonloppuna yön hotellissa Helsingissä (paras kaupunki ja mielelläni siellä asuisin), oli oikein mukavaa ja kivaa, kaunistakin on. Mutta mulla meni rahaa saman verran, kuin Roomassa koko viikonlopun aikana. Piristi silti, menen pian uudestaan.

Vierailija
31/37 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin. Minulla oli vapaata su-ti, joten varasin hotellihuoneen. Menin tarkoituksella noina päivinä, että oli vähemmän väkeä. Olin vain ja rentouduin. Söin hyvin sekä ravintolassa että huoneessa ja join vähän skumppaakin. Teki todella hyvää mielenterveydelle!

Vierailija
32/37 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin,oispa ihanaa. ei ole rahaa kuitenkaan kun kaikki pienetkin ropot menee vakuutukseen kun kaikki lankeaa tässä tammi-helmikuussa.

Vierailija
33/37 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha keskustelu, mutta ajankohtainen asia minulle. Sain yllättäen lahjakortin hotellilomaan Helsingissä ja lahjakortti vanhenee helmikuun puolivälissä. Ensi viikolla olisi aikaa mennä, mutten osaa päättää menenkö vai en. Oma loma olisi tarpeen ja nauttisin yksinolosta, mutta korona...

Vierailija
34/37 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä paskaisissa hotelleissa vetää puoleensa?

Aivan niin! Mahdetaanko siivotakaan sen kummemmin kuin ennen koronaa. Yök.

Vierailija
35/37 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vaan. Koko ajan olen vuoden Helsingissä liikkunut. Ei Koronaa. Välttelet vain lähikontakteja. Ei se niin helpolla tartu. Hotellit on turvallisia.

Vierailija
36/37 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olisi ainutkertainen ilmainen (tai erittäin halpa) mahdollisuus, niin voisin lähteä. Normaalihintaan en.

Vierailija
37/37 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma päätöshän se on. Matkustamista ei erityisesti suositella, mutta esimerkiksi THL:n Mika Salminen juuri kertoi olleensa joulun tienoilla Kuopiossa mökkeilemässä.

Jos tulet omalla autolla ja vietät aikaa huoneessa ja ulkoillen, tarvittaessa hengityssuojain kasvoilla, niin eihän se tartuntariski niin iso ole. Huoneessa voi itse pyyhkiä tullessa pinnat ja pestä mukit yms, jos siltä tuntuu. Ravintolaruokailu ja shoppailu sitten taas on sellaisia, missä turvavälejä on hankala pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän