2 yön hotelliloma Helsingissä viikon päästä. Lähtisitkö?
Hermot menee kotonaoloon. Puolison ja lasten kanssa tulee kinaa. Nyt mietittiin miehen kanssa, että lähtisimme molemmat pariksi yöksi Helsinkiin hotelliin ihan yksin. Molemmat saisi omaa aikaa ja SAISI OLLA YKSIN! Minulle sopisi jo n. viikon päästä, puolisolle n. kuukauden kuluttua.
Käymme molemmat kodin ulkopuolella töissä ja lapset ovat koulussa, joten yksin hotellissa olo ja kaupungilla/museoissa käyminen sekä ravintoloissa syöminen eivät järjellä ajatellen lisää koronariskiä. Asumme Uudellamaalla. Silti mietityttää koronan takia.
Kommentit (37)
Täällä asuvana ja päivittäin julkisissa liikkuvana voin sanoa ettei pelota.
Ravintolat ovat auki, mutta tosiaan museot ovat kiinni ainakin kuun loppuun asti ja muukin kulttuuritarjonta hiljaista.
Satisfyer pro mukaan hotelliin niin tulee mukava matka!
Ai kappas, en tajunnut noita museoita. Mutta ei sillä ole väliä. Hermot lepäisi, kun saisi olla yksin, hiljaa, ulkoilla, käydä ravintolassa syömässä, lukea kirjaa jne. Ap
Menisin mieluummin kylpylään kuin Hgin keskustahotelliin
Ja taas pitää h.kiläisten tuotakin kestää.
Kulttuuririentoja ei tietenkään nyt ole juurikaan tarjolla mutta voihan sitä ulkoilla puistoissa, käydä jossain syömässä ja mennä hotelliin nukkumaan hyvin. Suosittelen!
Olisi kyllä ihanaa jos itsekin pääsisi. Mä tosiaan kävisin vain kävelyllä ja lepäisin huoneessa kirjaa lukien ja nautiskellen. Aika hiljaista varmaankin on joka puolella, hotellin ravintolassa voisi syödä. Mutta älkää menkö hiihtolomaviikolla, siis silloin kun maakunnissa on hiihtolomat.
Vierailija kirjoitti:
Satisfyer pro mukaan hotelliin niin tulee mukava matka!
Hyvä idea. Oli vielä tarjouksessakin. Kiitos vinkistä!
kURKISTA PANKKITILILLE. Pullot kotiin!
Asun Vantaalla ja useamman hotelliloman tehnyt (Helsinkiin tai Espooseen). Käyty syömässä hyvin ja löhötty huoneessa. Tehokkaasti nollannut akkuja ihan vaan toi kotoota pois oleminen ilman sen kummempaa ohjelmaa. Moni hotelli sallii aamiaisen viennin huoneeseen, niin ei oo edes pakko aamiaisella salissa istua, jos haluaa ruuhkia vältellä.
Jos on hyvä ilma, niin sitä voi ihan vaan vaellella kaupungilla. Just jouluaattona tein niin ja valitsin nimenomaan reittejä joilla ei juurikaan ole normaalisti tullut käveltyä.
Todellakin lähtisin. Olen töissä jatkuvasti ihmisten parissa, joten tartuntavaara on koko ajan. Ottaisin huoneen, jossa on kylpyamme!
Jos yksin haluaa olla, miksi pitää mennä Helsinkiin? Muualla rauhallisempia ja halvempia ja koronattomampia hotelleja
Nyt on vieläpä aika hyvät tarjoukset monessa hotellissa! Esim. Scandicin ale päättyy tänään. Itse varasin Nordic Choicen dinner & stay -tarjouksen ystävänpäivälahjaksi puolisolle.
Hitsit kuulostaa ihanalta! Haaveilen tuollaisesta välillä itsekin, vaikka oon jo miehen kanssa kahdestaan (lapsi aikuinen) ja asun Helsingissä. Yksinoloa on riittävästi jo nyt, mutta olis ihana päästä yöksi hotelliin ja hotelliaamiaiselle.
Haluaisin lähteä, mutten uskalla. Todennäköisyys koronan saamiseen on pieni, mutta mitäs jos...
Mikä niissä paskaisissa hotelleissa vetää puoleensa?
Käyttäjä37018 kirjoitti:
Kulttuuririentoja ei tietenkään nyt ole juurikaan tarjolla mutta voihan sitä ulkoilla puistoissa, käydä jossain syömässä ja mennä hotelliin nukkumaan hyvin. Suosittelen!
Ja ainahan sitä voi mennä pämppäämään johonkin ravintolaan, mutta muistetaan turvavälit.
Siinä kun vetäisee sellaiset niin sanonut suojapleksit, niin kyllä näyttää maailma aurinkoiselta!
Valitettavasti museot ovat kiinni.