Mies, kuinka nopeasti laukeat suihinotossa?
Kaipaako tämä selityksiä..no ei. Tuntuu ottavan aikaa kyllä..vaikka osaa kiusata ja tehdä temput ihan oikein.
Kommentit (75)
Erään tutun naisen käsittelyssä parissa minuutissa. Tietää mitä tekee
En ole lauennut ikinä, siitä näkee minkä tasoista seksiä olen joutunut aina sietämään.
Mun vaimo kyllä imee, mutta vain jos pyydän. Ei koskaan paria minuuttia kauempaa, koska pelkää, että laukean suuhun. Siitä jatketaan yhdynnällä. Emättimeen saan kyllä laueta.
Muutamassa minuutissa tulen jos on fiilis että nainen haluaa antaa mulle nautintoa eikä kyseessä ole vain velvollisuus.
Muuten voi helpostikin mennä puoli tuntia tai jää laukeamatta kokonaan.
Fiilis on kaikki kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Muutamassa minuutissa tulen jos on fiilis että nainen haluaa antaa mulle nautintoa eikä kyseessä ole vain velvollisuus.
Aika kranttu tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kranttu tyyppi.
On varaa valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kranttu tyyppi.
On varaa valita.
Kuten kaikilla täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kranttu tyyppi.
On varaa valita.
Kuten kaikilla täällä
Ei mulla vaan ole.
Itsellä tulemisen kesto on riippuvainen oman kiihottuneisuuden määrästä X (1-10), puolison intensiteetistä / heittäytymisestä Y (1-10) ja edellisestä kerrasta kuluneesta ajasta Z (1-10 vrk). Kaava on 10/X+10/Y+10/Z. Siitä voi laskea että kesto on 3 ja 30 minuutin välillä.
Mulla tulee muutamassa minuutissa. EIlen aamulla vaimo otti suihin, mutta runkkas loppuun. Iltapäivällä rakastajatar otti suihin loppuun asti, ei kestänyt kummallakaan kerralla kauaa ...
M56
Mikä siis mättää? Aloitan varovasti ja siis HALUA on..nuolen alaosaa terskaa, imuttelen välillä. nuolen ympri terskaa ja vartta, ja livon sitä alaosaa..nuolen pallit ja teen käsitöitä ihan kaikkea myös vaihdellen ja siis ei vaan laukea. Kertoo kyllä että ihanaa on, mutta pilluun vaan tekee mieli! Mitä helvataa teen?
Vierailija kirjoitti:
Mikä siis mättää? Aloitan varovasti ja siis HALUA on..nuolen alaosaa terskaa, imuttelen välillä. nuolen ympri terskaa ja vartta, ja livon sitä alaosaa..nuolen pallit ja teen käsitöitä ihan kaikkea myös vaihdellen ja siis ei vaan laukea. Kertoo kyllä että ihanaa on, mutta pilluun vaan tekee mieli! Mitä helvataa teen?
No annat sitä pillua. Seuraava kysymys.
Nopeimmillaan ehkä kolmessa minuutissa, ja pisimmillään puolessa tunnissa. Jos en ole lauennut puolen tunnin yhtäjaksoisen suihinoton aikana, en varmaan laukeasi jos nainen jatkaisi samalla tavalla vaikka puoli päivää.
Laukeamisen nopeus riippuu kolmesta tekijästä:
1. Kuinka pitkä aika aikaisemmasta laukeamisesta; jos alle tunti, niin en laukea suihinotossa vaikka kuka imisi ja ottaisi syvälle kurkkuun
2: Kuinka taitava suihinottaja on kyseessä; jos vain löysästi suu auki ottaa innottomasti max 5cm, niin en varmasti laukea, ja jos taas nainen osaa puristaa kalun tiukasti kielen ja kitalaen väliin, antaa kalun liukua syvälle ahtaaseen nieluun, niin aika nopeasti ja voimakkaasti laukean
3: Jos nainen ottaa suihin himokkaasti ja selvästi nauttii siitä, niin aika nopeasti laukean; jos taas suihinotto on selvästi vastenmielistä ja tehdään velvollisuuden tunnosta, niin tuskin laukean ellei suihinottaja ole silti ammattimaisen hyvä tässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No annat sitä pillua. Seuraava kysymys.
No annanhan minä! Muttakun ITSE nauttisin siistä suihinotosta(kin)! Ja antaa ihanaa kielihoito ja muuta kyllä itse.
Ei osu hampaat, ja ihan tiukasti vedän kurkkuun asti ja painan kitalakeenkin..tämä mun mies vaan semmosta sorttia kai.
Vierailija kirjoitti:
Ei osu hampaat, ja ihan tiukasti vedän kurkkuun asti ja painan kitalakeenkin..tämä mun mies vaan semmosta sorttia kai.
Ei siis laukea pimppiinkään kovin helposti, vaikka osaan ihan lypsää. Siitätykkää mutta siltikin.
Tää on ihan kellotettu juttu, ja alle 8 minuuttia kesti. Mut pitää olla osaava tekijä <3
Vierailija kirjoitti:
Itsellä kestää tulla suihinotossa ja tuntuu että ennakkoasetelma asettaa paineita. Omakohtaisesti voisin sanoa että kun pohjalla olisi useampi päivä taukoa, saisin istua rennosti viinilasillisen jälkeen puoli-istuvassa asennossa, vaimo suutelisi lempeästi, silittelisi ja siirtyisi kohti kalua aluksi nuolien hellästi siirtyen kädellä puristamaan varren juuresta ja avustaen kädellä alkaisi imemään. Tämän kaiken kun tekee viettelevä katse ja katsekontakti päällä välillä luontevasti hymähtäen innokkaasti en raaskisi keskeyttää tai keskittyä muuhun kuin nautintoon keskittymiseen loppuun saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä kestää tulla suihinotossa ja tuntuu että ennakkoasetelma asettaa paineita. Omakohtaisesti voisin sanoa että kun pohjalla olisi useampi päivä taukoa, saisin istua rennosti viinilasillisen jälkeen puoli-istuvassa asennossa, vaimo suutelisi lempeästi, silittelisi ja siirtyisi kohti kalua aluksi nuolien hellästi siirtyen kädellä puristamaan varren juuresta ja avustaen kädellä alkaisi imemään. Tämän kaiken kun tekee viettelevä katse ja katsekontakti päällä välillä luontevasti hymähtäen innokkaasti en raaskisi keskeyttää tai keskittyä muuhun kuin nautintoon keskittymiseen loppuun saakka.
Oih, tämä oli kyllä hyvä. Kiitos. Toivottavasti saan noin tehdä pian...niin rakastan ja himoan miestäni, ja siis kauan kauan oltu yhdessä. en enempää voisi haluta!
Ei kokemusta. Kerran humalassa vaimo otti suihin ja katui sitä myöhemmin vaikka kauniisti pyysin saada uusintaa. Kuulema ällöttävää :( Ite tykkään antaa kielihoitoa , noh viime vuonna kerran pääsin nuolemaan. m50