Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, kuinka nopeasti laukeat suihinotossa?

Vierailija
20.01.2021 |

Kaipaako tämä selityksiä..no ei. Tuntuu ottavan aikaa kyllä..vaikka osaa kiusata ja tehdä temput ihan oikein.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä kestää 5-15 minuuttia, riippuu vähän tilanteestakin. Kotona sängyssä ei välttämättä edes tule tai ainakin mun täytyy antaa kaikkeni. Mökin saunassa, jossa oli pieni riski että joku kuulee tai näkee ikkunasta, taisi tulla alta viiden minuutin. Oli astetta kiihkeämpää. :P

Vaikka rakastan antaa suuhoitoa ja uppoudun siihen täysin, niin suulla ei vaan saavuta samanlaista intensiteettiä kuin kädellä tai naidessa. Ollaan sovittu että ei oteta siitä paineita, koska on myös kivaa kiusata mies niin villiksi että hän ei meinaa sisään työntyessään pystyä pidättelemään.

Mä koetan aina vähän vaihdella taktiikkaa, ettei mene kaavamaiseksi.

Vierailija
62/75 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenaikainen siemensyöksy lääke - https://euhealth247.com/fi/drug/generic-priligy-dapoxetin Kokeilin vastikään ja toimii. 60mg annos 1 tuntia ennen petihommia. Hieman outo olo tuosta kyllä tuli noin tuntia ottamisen jälkeen jota jatkui aamuyöhön asti. Mutta tekee mitä lupaakin, eli pystyin kontrolloimaan tulemistani ihan eri tavalla. Ei kuitenkaan estänyt tulemasta ja olisihan myös tämän vaikutuksen alaisena tullut alta minuutin jos olisi painanut täysillä koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viljami! Nyt syömään sieltä koneen ääreltä. Äiti laittoi lihapullia ja perunamuusia. Sen jälkeen hampipesulle! Eskari alkaa huomenna jo klo.7:00!!

Vierailija
64/75 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän tulee ikää, sitä hitaammin laukean suihinotossa.. aikaa vastaan ei voi taistella 🙂 m55v

Vierailija
65/75 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan mieheni puolesta, kun hän ei tällä palstalla käy. 

Usein aloitetellan seksiä niin, että olen hänen päällään kontallaan peppu hänen kasvojen edessä. Aloitan hänen peniksen suukottelun, lipomisen, imuttelun ja kiusaamisen, samalla kun hänellä on suora näkymä pimppiini johon upottelee dildoa. Voin sanoa, että paria minuuttia kauempaa ei mene, kun pitää alkaa hiiailemaan ja siirtymään toiseen asentoon, koska hänen laukeaminen on vaarallisen  lähellä. Mielelläni voisin ottaa loppuun asti suuhuni, mutta hän haluaa ehdottomasti jatkaa vielä seksiä ja laueta myöhemmin minun jälkeeni sisääni. 

Eli vastaus: muutama minuutti. Ja mies on jo yli 60v.

Vierailija
66/75 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 s - 4 min

Olen suuseksin suhteen ollut aina melko herkillä.

Vierailija
67/75 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukean parissa minuutissa. Suuseksi tekee niin hyvää. 

Vierailija
68/75 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en ole saanut suuhoitoa moneen päivään, laukean 1-2 minuutissa. Jos ollut suuseksiä edellispäivänä, saatan kestää 5-10 minuuttia.

Vierailija
69/75 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miltä se suuhin laukeaminen oikein tuntuisi ja taitaa jäädä kokemattakin..Halunnut olisin paljon saada sitä edes joskus...

Olen jo myöhäisessä keski-iässä eikä koskaan ole sattunut kohdalle naista, joka olisi hallunnut tai kyennyt ottamaa suuhun loppuun asti. Vaimolta on ollut aivan turha pitkän liiton aikana pyytää, kun vastaus on aina ollut selvä EI, vaikka miten on maanitellut kokeilemaan. Hänelle olen antanut suuseksiä koko liiton ajan aina pyydettäessä ja melkein aina hän saa orgasmin ehkä viidessä minuutissa. Sitten toisen useimmiten kun menen sisään.

Minä itse lopuksi.

Joskus on tullut kokeiltua joitakin muitakin halukkaita, yleensä varattuja työtuttuja yms. naisia, mutta ihan sama juttu. Suuseksi kelpasi heille oikein hyvin, saivat orgasmin tai joku useammankin ja 17 cm sen jälkeen oikein hyvin sisään. Nuorena ennen aviota ei suuseksistä edes osannu

Ai, että pettäjä ansaitsee suikkarin? No et ansaitse.

Vierailija
70/75 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä kestää 5-15 minuuttia, riippuu vähän tilanteestakin. Kotona sängyssä ei välttämättä edes tule....

Vaikka rakastan antaa suuhoitoa ja uppoudun siihen täysin, niin suulla ei vaan saavuta samanlaista intensiteettiä kuin kädellä tai naidessa. Ollaan sovittu että ei oteta siitä paineita, koska on myös kivaa kiusata mies niin villiksi että hän ei meinaa sisään työntyessään pystyä pidättelemään.

Tämä. Eli kukaan nainen ei ole vielä tähän mennessä saanut minua laukeamaan pelkällä suuhoidolla. Aina on autettava vähintään kädellä tai sitten siirryttävä naimiseen, muuten en laukea.

Tekisi mieleni heittää haaste taitaville naisille ja luvata onnistumisesta joku kiva palkkio.

M52

Vierailija
71/75 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka iso kalu suussa on. Jos on iso niin laukean nopeastikin.

Vierailija
72/75 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Muija liottaa kalua täysin imemättä suussa, niin kuin olisi käynnissä joku sukkapyykki. On kyllä kerrottu vinkkejä. 

Vierailija
73/75 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinotolla saa aikaan jämäkän seisokin, mutta ei orgasmia. Orgasmi tulee naimalla ja pillussa on spegun paikka. M46

Vierailija
74/75 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä kestää 5-15 minuuttia, riippuu vähän tilanteestakin. Kotona sängyssä ei välttämättä edes tule tai ainakin mun täytyy antaa kaikkeni. Mökin saunassa, jossa oli pieni riski että joku kuulee tai näkee ikkunasta, taisi tulla alta viiden minuutin. Oli astetta kiihkeämpää. :P

Kokeilepa ottaa kulli nieluun ja nieleksi jokunen kerta, sillä tavalla ammattilaiset hoitaa suihinoton päätyyn saakka alle minuutin ja saa hyvin ansaitun palkkansa.

Vierailija
75/75 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainoastaan kerran saanut. Kollega otti suihin panon jälkeen sen verran että nousi pystyyn.

T. Mies 60+