Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TIS-Suomi 2021 Official

Vierailija
20.01.2021 |

Helmikuussa alkaa. Sinkut esitelty:
https://www.is.fi/viihde/art-2000007750572.html

Kommentit (4981)

Vierailija
1641/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksi ensimmäisistä, joka tänne kirjoitti parin ekan jakson jälkeen henkasta. Ihmettelin eikö kellään mitkään  narsisti -tutkat piippaa hänen olemuksestaan. Sain aika paljon lokaa niskaan siitä. Mitäs mieltä nyt olette? Täysi sekopäähän tuo ukko on, juuri niinkuin kahden ekan jakson jälkeen jo huomasin. 

Menisipä tää narsistimuoti jo ohi.

Ei jokainen joka käyttäytyy vähän arveluttavasti tai eri tavalla kuin sinä ole narsisti, toi sana on niin kokenut inflaation.

Ketkä muut tossa ohjelmassa on narsisteja? Pakkohan niitä on olla, onhan niitä 70% väestöstä ainakin vauvapalstan diagnooseissa.

Vierailija
1642/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ällötyin tästä Henkan ja Joannan käänteestä niin paljon, että täytyy varmaan pitää vähän taukoa katsomisesta. D: Pidin Henkasta alkuun, nyt on huijattu olo.

kyllä henkasta tuli melko psyko-vibat jo alussa, tässäkin ketjussa jo hyvin kauden alkuvaiheessa kommentteja aiheesta

Jos joku tuossa suhteessa on psykopaatti niin Julia. Siis täydet psykopaattivibat, se koko ”ole rehellinen” video plus nuo esittämiset iltanuotiolla. Itkemistä voi esittää, mutta fyysisiä oireita vähemmän, Julialla ei edes silmät kostuneet vaikka yritti tekoitkeä moneen otteeseen. Itse on ollut Lärissä kiinni alusta lähtien, mutta nyt yhtäkkiä Henkka oli tehnyt jotain aivan hirveää että luottamus meni kun hän sanoi ettei ole ketään erityistä tuolla jne.

Ja itse kyllä psykopaatin tunnistan, valitettavasti olen sellaisen sisko. Eikä tämä ole mitään kyökkipsykologiaa, ihan on sisarellani diagnoosi.

Kai sen siskosi diagnoosin kuitenkin on joku muu antanut kuin sinä... Ja hieman laajemmalla tietotaidolla. Ei kai se, jos jollain perheenjäsenellä on jokin diagnoosi, tee sinusta pätevää diagnosoimaan samaa sairautta muilla? Itse en oikein enää tiedä, mitä ajatella Juliasta. Jotain omituista hänenkin käytöksessään on, mutta nämä psykopaattivibat menevät enemmän sinne miesten resortille...

Sanoinko että olen pätevä diagnosoimaan ihmisiä siksi koska siskoni on ihan psykiatrin diagnosoimana todettu psykopaatiksi? Sanoin että Juliasta tulee ihan _psykopaattivibat_ ja todennäköisesti ihan oikeasti psykopaatin uhriksi joutuneena ihmisenä luulen silti tunnistavani helpommin samat käytösmallit kuin ihminen, joka ei ole oikeaa psykopaattia koskaan tavannut. Tuo on ihan klassista käytöstä että itketään ilman kyyneliä, koska ei fysiologiaa voi feikata, Julia yritti moneen otteeseen vääntää itkua eikä hänellä kostunut edes silmät. Psykopaatin tunne-elämä on aivan muuta kuin vaikkapa kieron tai vittumaisen ihmisen, ja nimenomaan siitä tunnistaa onko joku psykopaatti vai ei.

Itselleni tuli kyllä heti Juliasta mieleen että on tullut tuonne eroamaan Henkasta, se Lärin ympärillä liehittely alkoi aivan heti ja sitten ylitulkitsee Henkan tekemisiä voidakseen suuttua hänelle jostain ja siten hänen omat tekonsa näyttäytyvät hyväksyttävältä.

Mikä motiivi sulla on puolustella Henkan paskamaista tekoa. Ja vierittää syytä Julialle. Kyllä Julian reaktio oli aito ja kyyneleet olivat silmissä. Ääni värisi ja leuka nyki. Ei Julia ole psykopaattia nähnytkään, vaikuttaa kiltiltä ihmiseltä joka ihastuu pahoihin poikiin. Liikuttui siitäkin, kun Henkka haukkui omaa ulkonäköään.

Ai kilteillä tytöillä on nykyään sivukalju ja jättimäinen vuohen pää rinnassa? Melko jännä-nainen vibat tulee = vaikuttaa hullulta, pysy kaukana niin säästyt paljolta.

Ei ulkonäön perusteella voi kovin syväluotaavia johtopäätöksiä tehdä. Mulla on sivukalju ja vaatteissa pääkalloja ja ristejä väärinpäin. Kuitenkin pelkään miehiä ja mulla on ollut vain yksi kumppani koko elämäni aikana, olen niin kaukana jännänaisesta kuin olla ja voi.

Julia pikaihastuu näköjään miehiin, joissa on joku "haaste" ja koittaa nyt oikeuttaa käytöstään keksimällä Henkan käytöksestä jotain väärää.

Eikös Julia sanonut että häntä on petetty aiemmissa suhteissa, ehkä siitä on jäänyt sellainen reaktio päälle?

Mutta miksi Julia tuollaisella suhdehistorialla itse hyppää lärin kyytiin? Eikä pelkästään vähän halailemaan vaan ulisee kuinka haluaa selvittää mikä tämä mysteerimies oikein on ja kaikin tavoin tuo kaikille esiin että tässä on houkutus. Julia teki tämän heti, hän ylitti itse asettamansa rajat ennen kuin henkka oli edes katsonut keneenkään. Päinvastoin, kun henkka ei osoittanut heti kiinnostusta ketään kohtaan, Julia syytti häntä valehtelusta ja itsepetoksesta.

Henkkakin taisi sanoa tulleensa petetyksi. Tosi kauniisti nää nyt sitten tätä elämän suurinta rakkautta kohtelevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1643/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt vaan mut etsä vaan mitenkään voi heitellä noita "narsistidiagnooseja" näin pienen otannan perusteella ja nyt vielä yrität nostaa itseäsi jalustalle korostamalla kuinka sinä olet nyt maagisesti jotain huomannut ja kukaan muu ei.

Ei siihen kauaa mene että tunnistaa jos on kokemusta. Ne jotka ei itse pysty näkemään ovat just näitä että ei voi mitenkään olla mahdollista. Ja myöhemmin ihmetellään miten on mahdollista!!

Ei narsismi niin harvinaista ole, (varsinkaan kun on jo hakeuduttu tosi teeveeseen,) ettei koskaan voisi tulla vastaan tai vaatisi vuosien analyysin. Sen verran vaikuttaa käytökseen.

Olen katsonut tätä kautta vajaan jakson ja sillä perusteella jo pystyin päättelemään kuka on se tämän kauden vastine edellisten kausien Jonnelle, Mikalle, Eliakselle jne.

1644/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko Julia ja Henkka näyttelijöitä? Pitikö tuotannon kehitellä draamaa kun sai edelliskaudesta palauteryöpyn että tylsin kausi evö?

Entä onko seuraava kausi jo suunnitteilla? Vai joko tätä nuorisolaisten piletystä on nähty jo tarpeeksi parhaaseen katseluaikaan?

Jos olisivat näyttelijöitä, hampaat olisi valkaistu talon puolesta.

Vierailija
1645/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisipä tää narsistimuoti jo ohi.

Ei jokainen joka käyttäytyy vähän arveluttavasti tai eri tavalla kuin sinä ole narsisti, toi sana on niin kokenut inflaation.

Ketkä muut tossa ohjelmassa on narsisteja? Pakkohan niitä on olla, onhan niitä 70% väestöstä ainakin vauvapalstan diagnooseissa.

Kyseessä ei ole muoti, näitä vaan hakeutuu esille sellaista tahtia että aihe pysyy väkisin pinnalla. Siinä vaiheessa kun eivät pääse toteuttamaan itseään enää koko kansan show’ssa niin keskustelu siirtynee takaisin terapioihin, rikosuhripäivydtykseen ja lähipiiriin.

Se mitä moni ei tunnu tajuavat on se että yksi narsisti voi piinata lukemattomien henkilöiden elämää elämänsä aikana joten suurimmalle osalle kertyy asiasta kokemusta kotoa, suhteista, töistä, harrastuksista, lasten harrastusten kautta tms. Sitten on nämä ääriesimerkit kuten Trump joiden teot vaikuttaa satoihin miljooniin ihmisiin.

1646/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että parhaiten voi  se pari joilla on avoin suhde :) 

Voivatko he tosiaan parhaiten? VP suunnittelee jo asioita, joita hänen täytyy käsitellä terapiassa. Jos hän joutuu terapiassa käsittelemään esimerkiksi, en tiedä, heidän parisuhdettaan, niin ei se kyllä kauhean hyvältä kuulosta. Apua kannattaa toki aina hakea, en sitä sano. Mutta jokin tässä kuviossa on alkanut epäilyttää, vaikka alussa ajattelin, että hyvä heille, jos homma heillä noin toimii. 

Siis sun mielestä on huono merkki, kun joku ihminen osoittaa olevansa kiinnostunut huolehtimaan terveydestään? :D nyt oli kyllä yksinkertaisin kommentti tällä palstalla

Mielestäni on huono merkki, jos joutuu parisuhteensa vuoksi käymään terapiassa.

Jos käy terapiassa se on aina hyvä merkki :) ajattelet jostain syystä terapian negatiivisena asiana, kun se on vain omasta mielenterveydestään huolehtimista. Tollaset stigmat on aika vanhanaikaisia. VP kun hyvin analysoi tota, että tällaista voisi käsitellä myös terapiassa. Luultavasti siis jo käy terapiassa ja siellä terapiassa tosiaan saa ja on hyväkin käsitellä kaikenlaisia ja eri asioita :) ei ole huono merkki ollenkaan, vaan päinvastoin

Terapiassakäynti ei ole missään nimessä negatiivista, enkä ole niin sanonut. 🤦 Mutta hienoa, jos sait tästäkin jonkin kuluneen stigmakeskustelun aikaiseksi. Saavutus lienee sekin, jos luetunymmärtäminen on tuota tasoa.

Vierailija
1647/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julialla on keltaiset hampaat.

Julialla on diabetes ja se mun kokemuksen mukaan vaikuttaa jollain tapaa asiaan. Mulla on muutama ystävä kenellä myös dm ja samanlaiset hampaat. En siis usko että kertoo mistään huonosta hygieniasta tms.

Vierailija
1648/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei avoinliittolaiset sovi tähän formaattiin, menee koko idea hukkaan. Se tuli vaan panee tuonne.

Vierailija
1649/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei avoinliittolaiset sovi tähän formaattiin, menee koko idea hukkaan. Se tuli vaan panee tuonne.

Musta Anna ja VP ovat sen verran kiinnostavia että sopivat, eikä tässä ole menty vasta kuin viikko. Kaikenlaista ehtii vielä tapahtua.

Vierailija
1650/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yksi ensimmäisistä, joka tänne kirjoitti parin ekan jakson jälkeen henkasta. Ihmettelin eikö kellään mitkään  narsisti -tutkat piippaa hänen olemuksestaan. Sain aika paljon lokaa niskaan siitä. Mitäs mieltä nyt olette? Täysi sekopäähän tuo ukko on, juuri niinkuin kahden ekan jakson jälkeen jo huomasin. 

Sori nyt vaan mut etsä vaan mitenkään voi heitellä noita "narsistidiagnooseja" näin pienen otannan perusteella ja nyt vielä yrität nostaa itseäsi jalustalle korostamalla kuinka sinä olet nyt maagisesti jotain huomannut ja kukaan muu ei.

defenssit tulilla?

Minusta tuo sinulle vastannut on kyllä ihan oikeassa. Ei voinut tehdä "diagnooseja" silloin, eikä voi kyllä vieläkään. 

Vierailija
1651/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailiùja kirjoitti:

Oli muuten aika klassinen tapaus miten päädytään harrastamaan suojaamatonta seksiä. Kenenkään ei pitäisi ikinä suostua tuohon vaikka kuinka panettaisi. Ja mulle tuli Joannasta ihan mieleen se, että normaalisti hän olisi kieltäytynyt, mutta kun oli sitoutunut ohjelman hutsuksi niin pakkohan se oli loppuu asti vietävä. Saikohan siitä jonkun bonuksen pankkitilille ?

Tarvitaan BTS/paljastusdokkari jossa kerrotaan tuotannon mädät salaisuudet.

Esim sinkuille "saat 5 tonnia lapaan jos panet varattua paljaalla", en yllättyisi jos tämmöisiä olisi.

Eiköhän toi olis jo tullut ilmi? Eiköhän nuo anna ihan vaan anteliaisuuttaan.

Mun veikkaus on, että saavat jotain tulospalkkaa sen perusteella kuinka pitkään ovat mukana ja ehkä myös kuinka paljon näkyvät jaksoissa. Siksi pyrkivät kaikin keinoin pysymään näkyvillä. Ja välillä tulee mieleen, esim. Fannin tapaus aikanaan, että saavatko oikeasti lisäpalkkiota viettekystä. Ei niin muuta syytä keksi käytökselle.

Vierailija
1652/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julialla on keltaiset hampaat.

Julialla on diabetes ja se mun kokemuksen mukaan vaikuttaa jollain tapaa asiaan. Mulla on muutama ystävä kenellä myös dm ja samanlaiset hampaat. En siis usko että kertoo mistään huonosta hygieniasta tms.

Nuuskan se heitti huuleen ainakin kaksissa bileissä. Jos enemmänkin käyttää niin kellastuttaahan se.

Vierailija
1653/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailiùja kirjoitti:

Oli muuten aika klassinen tapaus miten päädytään harrastamaan suojaamatonta seksiä. Kenenkään ei pitäisi ikinä suostua tuohon vaikka kuinka panettaisi. Ja mulle tuli Joannasta ihan mieleen se, että normaalisti hän olisi kieltäytynyt, mutta kun oli sitoutunut ohjelman hutsuksi niin pakkohan se oli loppuu asti vietävä. Saikohan siitä jonkun bonuksen pankkitilille ?

Esim sinkuille "saat 5 tonnia lapaan jos panet varattua paljaalla", en yllättyisi jos tämmöisiä olisi.

Mun veikkaus on, että saavat jotain tulospalkkaa sen perusteella kuinka pitkään ovat mukana ja ehkä myös kuinka paljon näkyvät jaksoissa. Siksi pyrkivät kaikin keinoin pysymään näkyvillä. Ja välillä tulee mieleen, esim. Fannin tapaus aikanaan, että saavatko oikeasti lisäpalkkiota viettekystä. Ei niin muuta syytä keksi käytökselle.

Yyh, lisäbonus viettelystä kuulostaa kyllä aika limaiselta...

Vierailija
1654/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen kauaa mene että tunnistaa jos on kokemusta. Ne jotka ei itse pysty näkemään ovat just näitä että ei voi mitenkään olla mahdollista. Ja myöhemmin ihmetellään miten on mahdollista!!

Ei narsismi niin harvinaista ole, (varsinkaan kun on jo hakeuduttu tosi teeveeseen,) ettei koskaan voisi tulla vastaan tai vaatisi vuosien analyysin. Sen verran vaikuttaa käytökseen.

Olen katsonut tätä kautta vajaan jakson ja sillä perusteella jo pystyin päättelemään kuka on se tämän kauden vastine edellisten kausien Jonnelle, Mikalle, Eliakselle jne.

Etenkin jos sulla on kokemusta, niin sillon sun nimenomaan pitäis tietää ettei tommosia päätelmiä voi tehdä noin vähästä. Et sä ole mikään uniikki sherlock, joka tietää muutaman jakson perusteella osallistujien psyyke-elämästä. Vaikka mitä sanoisit, niin tää on vaan faktaa.

Vierailija
1655/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailiùja kirjoitti:

Saavat kaiketi palkan siltä ajalta kun ovat mukana, eli kannattaa pysyä mahdollisimman pitkään, ja se tietysti onnistuu uimalla jonkun varatun liiveihin niin ettei passiteta ulos. Luulen kyllä että toi "panopalkka" olis tullut julki jonkun sinkun kännisissä somepäivityksissä?

Vierailija
1656/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aihe: Temptation Island Suomi -Suomi.

Vierailija
1657/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkut eivät saa palkkiota, pelkän täyshoidon, matkat, viinat jne. Parit saavat palkkion.

Vierailija
1658/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ällötyin tästä Henkan ja Joannan käänteestä niin paljon, että täytyy varmaan pitää vähän taukoa katsomisesta. D: Pidin Henkasta alkuun, nyt on huijattu olo.

kyllä henkasta tuli melko psyko-vibat jo alussa, tässäkin ketjussa jo hyvin kauden alkuvaiheessa kommentteja aiheesta

Jos joku tuossa suhteessa on psykopaatti niin Julia. Siis täydet psykopaattivibat, se koko ”ole rehellinen” video plus nuo esittämiset iltanuotiolla. Itkemistä voi esittää, mutta fyysisiä oireita vähemmän, Julialla ei edes silmät kostuneet vaikka yritti tekoitkeä moneen otteeseen. Itse on ollut Lärissä kiinni alusta lähtien, mutta nyt yhtäkkiä Henkka oli tehnyt jotain aivan hirveää että luottamus meni kun hän sanoi ettei ole ketään erityistä tuolla jne.

Ja itse kyllä psykopaatin tunnistan, valitettavasti olen sellaisen sisko. Eikä tämä ole mitään kyökkipsykologiaa, ihan on sisarellani diagnoosi.

Kai sen siskosi diagnoosin kuitenkin on joku muu antanut kuin sinä... Ja hieman laajemmalla tietotaidolla. Ei kai se, jos jollain perheenjäsenellä on jokin diagnoosi, tee sinusta pätevää diagnosoimaan samaa sairautta muilla? Itse en oikein enää tiedä, mitä ajatella Juliasta. Jotain omituista hänenkin käytöksessään on, mutta nämä psykopaattivibat menevät enemmän sinne miesten resortille...

Sanoinko että olen pätevä diagnosoimaan ihmisiä siksi koska siskoni on ihan psykiatrin diagnosoimana todettu psykopaatiksi? Sanoin että Juliasta tulee ihan _psykopaattivibat_ ja todennäköisesti ihan oikeasti psykopaatin uhriksi joutuneena ihmisenä luulen silti tunnistavani helpommin samat käytösmallit kuin ihminen, joka ei ole oikeaa psykopaattia koskaan tavannut. Tuo on ihan klassista käytöstä että itketään ilman kyyneliä, koska ei fysiologiaa voi feikata, Julia yritti moneen otteeseen vääntää itkua eikä hänellä kostunut edes silmät. Psykopaatin tunne-elämä on aivan muuta kuin vaikkapa kieron tai vittumaisen ihmisen, ja nimenomaan siitä tunnistaa onko joku psykopaatti vai ei.

Itselleni tuli kyllä heti Juliasta mieleen että on tullut tuonne eroamaan Henkasta, se Lärin ympärillä liehittely alkoi aivan heti ja sitten ylitulkitsee Henkan tekemisiä voidakseen suuttua hänelle jostain ja siten hänen omat tekonsa näyttäytyvät hyväksyttävältä.

Mikä motiivi sulla on puolustella Henkan paskamaista tekoa. Ja vierittää syytä Julialle. Kyllä Julian reaktio oli aito ja kyyneleet olivat silmissä. Ääni värisi ja leuka nyki. Ei Julia ole psykopaattia nähnytkään, vaikuttaa kiltiltä ihmiseltä joka ihastuu pahoihin poikiin. Liikuttui siitäkin, kun Henkka haukkui omaa ulkonäköään.

Ai kilteillä tytöillä on nykyään sivukalju ja jättimäinen vuohen pää rinnassa? Melko jännä-nainen vibat tulee = vaikuttaa hullulta, pysy kaukana niin säästyt paljolta.

Ei ulkonäön perusteella voi kovin syväluotaavia johtopäätöksiä tehdä. Mulla on sivukalju ja vaatteissa pääkalloja ja ristejä väärinpäin. Kuitenkin pelkään miehiä ja mulla on ollut vain yksi kumppani koko elämäni aikana, olen niin kaukana jännänaisesta kuin olla ja voi.

Julia pikaihastuu näköjään miehiin, joissa on joku "haaste" ja koittaa nyt oikeuttaa käytöstään keksimällä Henkan käytöksestä jotain väärää.

Eikös Julia sanonut että häntä on petetty aiemmissa suhteissa, ehkä siitä on jäänyt sellainen reaktio päälle?

Ja kumpi sitten on syy ja kumpi seuraus? Pikaihastuminen haastaviin miehiin, eli ovat jo lähtökohtaisesti "pettäjätyyppejä"? Varsinkin tuollaisissa suhteissa missä nainen pikaihastuu ja antaa heille mahdollisuuden jäädä siihen olemaan, kun on niin helppoa, mutta samaan aikaan haku päällä (tiedostetusti tai tiedostamatta)? Ehkä ne samat tyypit olisivat uskollisia suhteissa missä ovat itse aidosti ja tosissaan rakastuneita?

Enkä tarkoita, että syy olisi varsinaisesti kenessäkään. Ihan kuten on tyypillistä, että narsisti valikoi suhteeseen kiltin ja alistuvan kumppanin. Molemmilla taustat ja luonteet vaikuttaa millaiseen ihmiseen tuntee vetoa. Tai lapsuudessa väkivaltaa kokenut jollain ihme tutkalla usein onnistuu löytämään puolisokseenkin väkivaltaisen.

Mietin vain niitä syitä miksi toisille käy noin, että kerta toisensa jälkeen päätyy suhteeseen missä tulee petetyksi. Juliakin nuori ihminen ja nyt jo edellisissä suhteissa ollut pettämistä, siis monissa. Ja miten tuon kierteen voisi pysäyttää, kun toisaalta sitäkin on vaikea muuttaa keneen ihastuu.

Vierailija
1659/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julia on jo pariinkin otteeseen sanonut, että on hoksannut Henkan valehdelleen hänelle aika isoistakin asioista. Ilmeisesti oli tajunnut nämä asiat iltanuotiovideoita katsellessa.

Videolla näkyi ainakin Henkan tunnustus 170-200 seksikumppanista. Näkyikö myös kohta, jossa Henkka kertoi, että 8 miestäkin hänellä on ollut? Voisiko nämä olla niitä juttuja, joista on kyse?

Onhan tuollainen kumppanimäärä 23-vuotiaalle ihan järkyttävä. Ensivaikutelma Henkasta ekassa jaksossa oli "kiltti ja kotona viihtyvä". Onko Henkka antanut Julialle itsestään ihan väärän kilttipoikakuvan ja kulissi alkaa nyt murtuilla?

Tottakai määrä on järkyttävä, mutta ei kai kukaan oikeasti usko tuota lukua. Ja onko sillä sitten loppujen lopuksi väliä, miten monen kanssa on ollut ennen Juliaa tai vaikka miesten kanssa, jos heidän suhteensa aikana ei kuitenkaan ole mitään tehnyt. Juu, saattaahan se olla yllätys ja muuttaa käsitystä toisesta ihan kokonaan, mutta eihän se nyt varsinaisesti ole väärin tai kaltoinkohtelua tai mikään verinen loukkaus. Ei se oikeuta puhumaan p*skaa tuolla tavalla kuin Julia puhuu. Mutta ehkä Julia ei osaa oikein käsitellä asiaa muuten kuin noin. 

Entä jos kyse on siitä että Henkka olisi suhteen alussa sanonut seksikumppaneita olevan vaikka 150 ja luku olisi hieman kasvanut 😅 Tai että ei ole harrastanut miesten kanssa koskaan seksiä. No mutta joka tapauksessa eihän kaikkea ole näytetty edes, iltanuotiovideot kestävät oikeasti kuulemma jonkun vartin, ei kaikkea näytetä ohjelmassa, Julia on voinut kuulla jotain ihan muutakin.

Vierailija
1660/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon tässä asiassa pitkän linjan ammattilaisia enemmän kuin satunnaista nettikirjoittelijaa.

Väitän myös, että innokkaimmat amatööridiagnosoijat täällä eivät hahmota kovinkaan hyvin, miten televisio-ohjelmia tehdään.

Ketju on lukittu.