Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TIS-Suomi 2021 Official

Vierailija
20.01.2021 |

Helmikuussa alkaa. Sinkut esitelty:
https://www.is.fi/viihde/art-2000007750572.html

Kommentit (4981)

Vierailija
1661/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku kertoa mitä TIS sinkkutyttöjen äidit ovat mieltä persettä jakavista tyttäristään?

Juttu joku ILTIS tai ILTASANOMAT plus?

Vierailija
1662/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot piirit. Majuri näyttää viettävän aikaa lasten hyväksikäyttäjä-Nyholmin kanssa ja huhujen mukaan seurustelee samanaikaisesti entisen mammabloggaajan kanssa. Missä moraali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1663/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myöskään itsensä takia kannata hirveästi huudella diagnooseja koska siitähän voi joutua vastuuseen.

Vierailija
1664/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kertoa mitä TIS sinkkutyttöjen äidit ovat mieltä persettä jakavista tyttäristään?

Koska en katso TISSIÄ niin nimet vaihdettu

RIITTA  jazmin leppäsen äiti tervetuloa!

Miltä tuntuu kun Jazmin on ottanut jo kahdelta varatulta saunassa poskeen?

Riitta: kiitos..meidän Jazmin elää täysilla ja kun ei se käy töissäkään , niin oli aikaa lähteä lappiin.

Haastattelija: entäs toi poskeenotto teeveessä?

Riitta: Me ollaan aina tuettu Jazminia ..kun se halusi yksityiseen meikkikouluun..maksettiin se ja

otettiin osamaksu et sai silarit 17 vuotiaana

Haastattelija: mutta että oma lapsi vehtaa alasti teeveessä?

Riitta: Jazminin onlyfans sivut on : YAZMINSUCKS.COM  käykää katsomassa itse

Haastattelija: kiitos

Riitta: kiitos

Vierailija
1665/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailiùja kirjoitti:

Oli muuten aika klassinen tapaus miten päädytään harrastamaan suojaamatonta seksiä. Kenenkään ei pitäisi ikinä suostua tuohon vaikka kuinka panettaisi. Ja mulle tuli Joannasta ihan mieleen se, että normaalisti hän olisi kieltäytynyt, mutta kun oli sitoutunut ohjelman hutsuksi niin pakkohan se oli loppuu asti vietävä. Saikohan siitä jonkun bonuksen pankkitilille ?

Tarvitaan BTS/paljastusdokkari jossa kerrotaan tuotannon mädät salaisuudet.

Esim sinkuille "saat 5 tonnia lapaan jos panet varattua paljaalla", en yllättyisi jos tämmöisiä olisi.

Eiköhän toi olis jo tullut ilmi? Eiköhän nuo anna ihan vaan anteliaisuuttaan.

Itse taas uumoilen vahvasti, että sinkuilla on joku bonusjärjestelmä. Pussailusta tonni, paneskelusta useampi, tyylisesti. Miksi monet sinkut olisivat muuten kovin vastentahtoisesti "piiritelleet" varattuja. Varsinkin kun viime kausien aikana varattujen taso on ollut yleisesti ottaen hyvin heikko. Ja yhtään mitäänhän noista ei ole jälkikäteenkään syntynyt. Ilman tuota vastentahtoista piirittelyä voisi kuitenkin samalleen dokailla.

Vierailija
1666/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin noita Julian ja Annan tekemiä podcasteja. Anna ihan hienosti vetää keskustelua ja pysyy aiheessa. Julia sen sijaan kikattaa, nauraa ja toteaa joka väliin "olin niin saatanan humalassa hihhi" Piti toisen podin kohdalla lopettaa, ei sitä kestänyt kuunnella. Vähän hei asiallisuutta siihen keskusteluun, eikä tollasia pissisjuttuja ja jatkuvaa kikattelua.

1667/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin noita Julian ja Annan tekemiä podcasteja. Anna ihan hienosti vetää keskustelua ja pysyy aiheessa. Julia sen sijaan kikattaa, nauraa ja toteaa joka väliin "olin niin saatanan humalassa hihhi" Piti toisen podin kohdalla lopettaa, ei sitä kestänyt kuunnella. Vähän hei asiallisuutta siihen keskusteluun, eikä tollasia pissisjuttuja ja jatkuvaa kikattelua.

Mistäs tuollasia podcasteja löytää?

Vierailija
1668/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs mitä mieltä äidit ovat kullia jakavista pojistaan?

Vierailija
1669/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan samaa mieltä ..? En oo ruutu+ katsoja ..vikassa iltanuotiossa Anna kun purskahtaa itkuun niin luulen että jäi pohtimaan VPn. selän takana että oliko mennyt jo liian pitkälle Artun suhteen. Oman poikakamunsa videot ku ovat olleet sen verran kesyjä. Jonku valheen heitti viitaten vain erikoiseen seksielämään.

Vierailija
1670/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailiùja kirjoitti:

Oli muuten aika klassinen tapaus miten päädytään harrastamaan suojaamatonta seksiä. Kenenkään ei pitäisi ikinä suostua tuohon vaikka kuinka panettaisi. Ja mulle tuli Joannasta ihan mieleen se, että normaalisti hän olisi kieltäytynyt, mutta kun oli sitoutunut ohjelman hutsuksi niin pakkohan se oli loppuu asti vietävä. Saikohan siitä jonkun bonuksen pankkitilille ?

Tarvitaan BTS/paljastusdokkari jossa kerrotaan tuotannon mädät salaisuudet.

Esim sinkuille "saat 5 tonnia lapaan jos panet varattua paljaalla", en yllättyisi jos tämmöisiä olisi.

Eiköhän toi olis jo tullut ilmi? Eiköhän nuo anna ihan vaan anteliaisuuttaan.

Mun veikkaus on, että saavat jotain tulospalkkaa sen perusteella kuinka pitkään ovat mukana ja ehkä myös kuinka paljon näkyvät jaksoissa. Siksi pyrkivät kaikin keinoin pysymään näkyvillä. Ja välillä tulee mieleen, esim. Fannin tapaus aikanaan, että saavatko oikeasti lisäpalkkiota viettekystä. Ei niin muuta syytä keksi käytökselle.

Yyh, lisäbonus viettelystä kuulostaa kyllä aika limaiselta...

Ennen vanhaan tuolle toiminalle oli nimitys: P A R I T U S...se on kait laissa rikos?

Vierailija
1671/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs mitä mieltä äidit ovat kullia jakavista pojistaan?

En tiedä ketään ei kiinnosta?

Ei ainakaan ILTASANOMIEN lukijoita kiinnosta metrin vertaa....?

Vierailija
1672/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä9658 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs tuollasia podcasteja löytää?

Spotifysta, Tis-päiväkirjat by Julia ja Annalla nimellä huhHuh

Vierailija
1673/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ällötyin tästä Henkan ja Joannan käänteestä niin paljon, että täytyy varmaan pitää vähän taukoa katsomisesta. D: Pidin Henkasta alkuun, nyt on huijattu olo.

kyllä henkasta tuli melko psyko-vibat jo alussa, tässäkin ketjussa jo hyvin kauden alkuvaiheessa kommentteja aiheesta

Jos joku tuossa suhteessa on psykopaatti niin Julia. Siis täydet psykopaattivibat, se koko ”ole rehellinen” video plus nuo esittämiset iltanuotiolla. Itkemistä voi esittää, mutta fyysisiä oireita vähemmän, Julialla ei edes silmät kostuneet vaikka yritti tekoitkeä moneen otteeseen. Itse on ollut Lärissä kiinni alusta lähtien, mutta nyt yhtäkkiä Henkka oli tehnyt jotain aivan hirveää että luottamus meni kun hän sanoi ettei ole ketään erityistä tuolla jne.

Ja itse kyllä psykopaatin tunnistan, valitettavasti olen sellaisen sisko. Eikä tämä ole mitään kyökkipsykologiaa, ihan on sisarellani diagnoosi.

Kai sen siskosi diagnoosin kuitenkin on joku muu antanut kuin sinä... Ja hieman laajemmalla tietotaidolla. Ei kai se, jos jollain perheenjäsenellä on jokin diagnoosi, tee sinusta pätevää diagnosoimaan samaa sairautta muilla? Itse en oikein enää tiedä, mitä ajatella Juliasta. Jotain omituista hänenkin käytöksessään on, mutta nämä psykopaattivibat menevät enemmän sinne miesten resortille...

Sanoinko että olen pätevä diagnosoimaan ihmisiä siksi koska siskoni on ihan psykiatrin diagnosoimana todettu psykopaatiksi? Sanoin että Juliasta tulee ihan _psykopaattivibat_ ja todennäköisesti ihan oikeasti psykopaatin uhriksi joutuneena ihmisenä luulen silti tunnistavani helpommin samat käytösmallit kuin ihminen, joka ei ole oikeaa psykopaattia koskaan tavannut. Tuo on ihan klassista käytöstä että itketään ilman kyyneliä, koska ei fysiologiaa voi feikata, Julia yritti moneen otteeseen vääntää itkua eikä hänellä kostunut edes silmät. Psykopaatin tunne-elämä on aivan muuta kuin vaikkapa kieron tai vittumaisen ihmisen, ja nimenomaan siitä tunnistaa onko joku psykopaatti vai ei.

Itselleni tuli kyllä heti Juliasta mieleen että on tullut tuonne eroamaan Henkasta, se Lärin ympärillä liehittely alkoi aivan heti ja sitten ylitulkitsee Henkan tekemisiä voidakseen suuttua hänelle jostain ja siten hänen omat tekonsa näyttäytyvät hyväksyttävältä.

Mikä motiivi sulla on puolustella Henkan paskamaista tekoa. Ja vierittää syytä Julialle. Kyllä Julian reaktio oli aito ja kyyneleet olivat silmissä. Ääni värisi ja leuka nyki. Ei Julia ole psykopaattia nähnytkään, vaikuttaa kiltiltä ihmiseltä joka ihastuu pahoihin poikiin. Liikuttui siitäkin, kun Henkka haukkui omaa ulkonäköään.

Ai kilteillä tytöillä on nykyään sivukalju ja jättimäinen vuohen pää rinnassa? Melko jännä-nainen vibat tulee = vaikuttaa hullulta, pysy kaukana niin säästyt paljolta.

Ei ulkonäön perusteella voi kovin syväluotaavia johtopäätöksiä tehdä. Mulla on sivukalju ja vaatteissa pääkalloja ja ristejä väärinpäin. Kuitenkin pelkään miehiä ja mulla on ollut vain yksi kumppani koko elämäni aikana, olen niin kaukana jännänaisesta kuin olla ja voi.

Julia pikaihastuu näköjään miehiin, joissa on joku "haaste" ja koittaa nyt oikeuttaa käytöstään keksimällä Henkan käytöksestä jotain väärää.

Julian käytöksestä tulee mieleen, että hänellä on saattanut olla etäinen ja jopa kaltoinkohteleva isäsuhde. Se selittäisi sen miksi etäiset, kylmät (=”mysteeriset”) ja pettävät miehet vetoavat.

Vierailija
1674/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa superihania nuo eläimet Huskyparkissa.

Etenkin ketut. 

Arttu vaikutti hieman varautuneelta kun syötti eläimiä.

: )

Vierailija
1675/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienot piirit. Majuri näyttää viettävän aikaa lasten hyväksikäyttäjä-Nyholmin kanssa ja huhujen mukaan seurustelee samanaikaisesti entisen mammabloggaajan kanssa. Missä moraali.

Kerro lisää? 😝 Kuka nyholm ja kuka bloggaaja?

Vierailija
1676/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinkuille makseta palkkiota, tästä on lukenut useissa lehtijutuissa. Tähän hätään löytyi tämä https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/03/12/temptation-island-suomen-sinkk…

Ei siis todellakaan ole mitään seksipalkkioita luvassa kellekään, ihan ilmaiseksi siellä on annettava. Ruutuaika, pelin henki ja tietysti mahdollisimman pitkä reissu lienevät niitä houkuttimia tutustua vähän ankeampiinkin sinkkuihin. Toisaalta onhan tässä vuosien varrella heitetty pois niitäkin, joihin jollakin varatulla on syntynyt jo vähän tiiviimpi side. Sekin mahdollisuus on siellä pidettävä mielessä, etteivät kaikki halua pitää niitä houkutuksia siinä äärellä, jos on mahdollisuus lähettää sellainen pois.

Vierailija
1677/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikasta ja mirkusta tulee mieleen ne ekan kauden Jasmina ja Simo. Hekin olivat ikään kuin eri parisuhteissa ja keskenkasvuisen oloinen mies oli selvästi tullut vain eroamaan.

Vierailija
1678/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää? 😝 Kuka nyholm ja kuka bloggaaja?

Googleta fia nyholm

Vierailija
1679/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikasta ja mirkusta tulee mieleen ne ekan kauden Jasmina ja Simo. Hekin olivat ikään kuin eri parisuhteissa ja keskenkasvuisen oloinen mies oli selvästi tullut vain eroamaan.

Mulla taas Lance ja Viivi. Mies haluaa epätoivoisesti tyttöystävästä eroon, ja menee temppareihin tekemään sen. Nyt näyttää, että Mika saa jätettyä Mirkun, mutta eiköhän mene häntä koipien välissä taas Mirkun luo, kun Pepsu ilmoittaa, ettei suhde jatku ohjelman jälkeen. 

Vierailija
1680/4981 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten vituttaa tuo Sonya. Puhuu koko ajan vain niin alentavasti Mitestä ja väittää ettei muka vain kykene mustasukkaisuuteen. Löisin vaikka vetoa, että jos tämä turkkilainen mieskarkki vaihtaisikin nyt Sonyan seuran johonkin toiseen naiseen, valahtaisi Sonyan naama ja nähtäisiin mustasukkaisuutta. Se mustasukkaisuus ei vain kohdistu Mitteen koska heidän suhteen dynamiikka on muutenkin niin outo. Sonya on itsestään ja ulkonäöstään tosi epävarma (siksi hänen egoaan hivelee, että Nico antaa hänelle huomiota edes tuon leikin ajan) ja tarvitsee koiranpentumaista Mitteä palvomaan itseään koska on mielummin väljähtäneessä suhteessa kuin yksin. Mitte taas ei omilta ongelmiltaan huomaa että hänen kumppaninsa on ihan yhtä epävarma, mutta ei vain näytä sitä yhtä avoimesti vaan patoaa oikeita tunteitaan ja tyytymistään. Sonya ei uskalla erota, koska ei usko saavansa sellaista kumppania jota katsoisi itsekin ylöspäin ja josta kiihottuisi myös pinnallisella tasolla, koska ei selvästikään näe itseään kovin positiivisessa valossa. Hän ei kunnioita Mitteä miehenä, koska huomaa että Mitte antaa kumppaninsa alentaa häntä ja roikottaa itseään perässä (päätösten tekemisen vaikeus pelkkä kaunistelu tästä). Sonyan on kuitenkin vaikea kunnioittaa myösjääny itseään, kun jollain tasolla tiedostaa ettei rakastumista ole mutta jää silti tilanteeseen. Missä rohkeus ja rehellisyys, jos on kerran älyä ymmärtää nämä asiat näinkin ”syvällisesti”? Syvällisyys on vain tekosyy epävarmuudelle. Niin kuin itsevarma ja syvällinen ihminen ei voisi muka bailata. Eivät ne poissulje toisiaan mitenkään, ellei ole kyse ryhmäpaineeseen alistumisesta. Näistä muista varatuista junteista en edes sano mitään.... VP on ihana ja toivottavasti hyötyy terapiasta niin kuin suunnitteli. <3 Mitelle tekisi myös terapia hyvää.

Ketju on lukittu.