Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TIS-Suomi 2021 Official

Vierailija
20.01.2021 |

Helmikuussa alkaa. Sinkut esitelty:
https://www.is.fi/viihde/art-2000007750572.html

Kommentit (4981)

Vierailija
2481/4981 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna ja vp ovat molemmat kertoneet, että heillä oli yhtenä mahdollisuutena lopettaa yhteinen suhde annan omien seksitoiveiden takia. Ihan eka vaihtoehto on luonnollisesti ollut se, että sitä Annan haluamaa seksiä ei ole tarjolla, koska vp ei siitä tykkää, ja vasta sen jälkeen he pohtivat eroavatko vai kehittelevätkö jonkun oman klikkinsä. He päätyivät tähän, ja nyt se sitten näyttää siltä, että anna on pakottanut VP:n suostumaan tähän ratkaisuun. Jos he olisivat eronneet, olisiko VP:llä asiat paremmin? Tai jos he eivät olisi kokeilleet tällaista avoimuutta, olisivatko he edelleen yhdessä lainkaan? Mitä muita vaihtoehtoja tällaisessa tilanteessa olisi? Onko vain se hyväksyttävä ratkaisu, että Anna ei saa haluamaansa seksiä, jos haluaa olla VP:n kanssa yhdessä?

No kyllä sekin on hyväksyttävä ratkaisu, että eroavat ja Anna vetelee sinkkuna niin montaa miestä kuin haluaa. VP löytäisi sitten itselleen sellaisen naisen, jolle hän riittää. Tuossa kun kuitenkaan ei ollut kyse siitä, että Anna ei saisi seksiä ollenkaan, vaan että hän ei saa jotain juuri tietynlaista seksiä, josta VP ei tykkää. (VP kertoi ohjelmassa tarjoavansa "perussetin" ja että ne erikoisemmat toiveet Anna hakee muualta).

Pitäkää sitten vain vanhanaikaisena, (olen 28v...) mutta minun mielestäni seksi on nykyaikana nostettu ihan kohtuuttomaan isoon rooliin ja arvoon. Siis että jokaisen pitäisi saada aina ihan kaikki mahdolliset seksiin liittyvät mielihalunsa ja fantasiansa täytettyä, jotta elämä voisi olla hyvää. Ihan kuin seksi olisi joku ihmisoikeus (mitä se ei ole). Jos ei joka ikinen seksimieliteko täyty, niin suhdetta pidetään sitten huonona ja ajatellaan, että on oikeus hakea seksiä suhteen ulkopuolelta.

Minä taas olen sitä mieltä, että jos ollaan pitkässä ja sitoutuneessa parisuhteessa (kuten Anna ja VP) niin kyllä sen puolison rajat pitäisi ottaa huomioon, että jos hän ei jostain tykkää niin sitten sitä ei tehdä. Itse myös arvostan parisuhdetta yli sen jonkun yksittäisen fetissin/fantasian, että en lähtisi vain sen takia harrastamaan suhteen ulkopuolista seksiä. Siis minusta on outoa, että jos se kumppani ei suostu ihan kaikkeen anaalifistaukseen tai mihin lie bdsm-juttuihin ja päälle kusemiseen, niin se tarkoittaa sitä että ei voi olla hänelle uskollinen, vaan nuo erikoisseksit pitää saada joka tapauksessa muualta.

Miettikää nyt tosiaan jos mies toimisi noin, että kun tyttöystävä ei suostu vaikka olemaan piiskattavana ruoskalla, niin mies latoo pöytään vaihtoehdot että nyt joko erotaan tai sitten minä käyn panemassa muita naisia jotka antavat piiskata. Sitä vaihtoehtoa ei siis ole, että mies luopuisi siitä piiskaus-fetissistään ja nauttisi muusta seksistä oman kumppanin kanssa. Näin sitten painostetaan se herkempi ja kiintyneempi puoliso siihen avoimeen suhteeseen, kun hän kokisi liian suurena suruna eron.

Mutta jos sen seksin takia erotaan, niin se on siis parempi kuin että jatkettaisiin yhdessä ja kumpikin saisi sellaista seksiä, josta tykkää? Tätä ehdottomuutta en tajua. Ymmärrän toki, että useimmille, minullekin, se seksi kuuluu vain oman kumppanin kanssa harrastettavaksi, mutta ei minusta niin kummallista ole, jos jonkun toisen mielestä siihen voi suhtautua avoimemmin. Eli että se seksi ei olekaan kaikille kynnyskysymys. Minusta olisi kauheaa joutua eroamaan siksi, että en riitä puolisolleni, mutta ehkä vielä kauheampaa olisi jatkaa sen puolison kanssa, ja edelleen tietää, että en riitä ja että se toinen ei tule saamaan sitä mitä haluaisi. Vp mitä ilmeisimmin tietää että ei riitä, tai voisiko ajatella, että hän on asettanut omat rajansa tähän kohtaan, mutta sen sijaan että hän olisi eronnut, hän on ilmeisesti ihan onnellinen Annan kanssa. Anna saa sitä jotain muuta seksiä ja on silti onnellinen vp:n kanssa. He siis eivät katkaisseet keskinäistä suhdettaan seksin takia, vaan löysivät siihen ratkaisun.

Muutan mieleni siinä vaiheessa, kun näen että vp ei oikeasti halua olla annan kanssa, tai jos anna kohtelee häntä huonosti. Nyt he puhuvat toisistaan kauniisti, tunnistavat toistensa jutut näkemiltään videoilta, ja ennen kaikkea miettivät että kehtaako muitten kuullen edes kertoa olevansa onnellinen, kun muilla menee reissut päin persettä. Tässä vaiheessa vp:n itsemääräämisoikeus ja tunteet ovat mielestäni vahvasti hänen omassa hallinnassaan, eikä hän tarvitse mitään pelastusta.

Vierailija
2482/4981 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää ulkopuoliselle ainakin siltä, että kukaan noista sinkuista ei kyllä selvinpäin panisi Annaa - on se vaan sen verran ällöttävä läski. Jos joku sitä tuolla kiksauttaa niin on varmasti niin päissään ettei edes ymmärrä ketä laittaa.

Olipa ilkeästi sanottu. Saahan sitä ajatella mielessään mitä haluaa, mutta pitääkö kirjoittaa noin?

Minusta tuo Anna on todella huomionhakuinen ja keskustellaanpa tuolla mistä asiasta tahansa niin hänen pitää tuoda seksuaaliset tarpeensa esiin. Ei pysty keskustelemaan mistään muusta kuin omista haluistaan.  Sanoisin, että kannattaisi mennä johonkin hoitoon. Ja kyllä tuosta välittyy nin selvästi sinkkunaisten resortilla se, että yksikään miehistä ei Annaa seksuaalisesti halua. Läskiys ei vaan ole kiihottavaa.

Voi kuule, yllättävän moni ihminen kiihottuu myös ylipainoisista ihmisistä. Melkoisen omituista ajattelua, etteikö hänestä muka kukaan voisi kiihottua ja miksi pitäisi ylipäätänsä? Onko se joku paremmuuden ja ihmisarvon mittari, että kuinka moni ihminen kokee sinut seksuaalisesti kiihottavana? Suosittelen sulle sinne hoitoon hakeutumista, jos koet tarvetta haukkua muita sulle tuntemattomia ihmisiä ilman syytä.

Jokaisesta ihmisestä on joku kiinnostunut tai kiihottuu. Seksi kun on kivaa vaikka seksikumppani ei kiinnostaisi pätkääkään. Tästä on ollut poika porukassa juttua usein. Tullut itsekkin harrastettua kymmeniä kertoja seksiä ihmisten kanssa joiden ulkomuoto ei miellytä yhtään. Pääasia että saa tarpeet tyydytettyä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2483/4981 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna ja vp ovat molemmat kertoneet, että heillä oli yhtenä mahdollisuutena lopettaa yhteinen suhde annan omien seksitoiveiden takia. Ihan eka vaihtoehto on luonnollisesti ollut se, että sitä Annan haluamaa seksiä ei ole tarjolla, koska vp ei siitä tykkää, ja vasta sen jälkeen he pohtivat eroavatko vai kehittelevätkö jonkun oman klikkinsä. He päätyivät tähän, ja nyt se sitten näyttää siltä, että anna on pakottanut VP:n suostumaan tähän ratkaisuun. Jos he olisivat eronneet, olisiko VP:llä asiat paremmin? Tai jos he eivät olisi kokeilleet tällaista avoimuutta, olisivatko he edelleen yhdessä lainkaan? Mitä muita vaihtoehtoja tällaisessa tilanteessa olisi? Onko vain se hyväksyttävä ratkaisu, että Anna ei saa haluamaansa seksiä, jos haluaa olla VP:n kanssa yhdessä?

No kyllä sekin on hyväksyttävä ratkaisu, että eroavat ja Anna vetelee sinkkuna niin montaa miestä kuin haluaa. VP löytäisi sitten itselleen sellaisen naisen, jolle hän riittää. Tuossa kun kuitenkaan ei ollut kyse siitä, että Anna ei saisi seksiä ollenkaan, vaan että hän ei saa jotain juuri tietynlaista seksiä, josta VP ei tykkää. (VP kertoi ohjelmassa tarjoavansa "perussetin" ja että ne erikoisemmat toiveet Anna hakee muualta).

Pitäkää sitten vain vanhanaikaisena, (olen 28v...) mutta minun mielestäni seksi on nykyaikana nostettu ihan kohtuuttomaan isoon rooliin ja arvoon. Siis että jokaisen pitäisi saada aina ihan kaikki mahdolliset seksiin liittyvät mielihalunsa ja fantasiansa täytettyä, jotta elämä voisi olla hyvää. Ihan kuin seksi olisi joku ihmisoikeus (mitä se ei ole). Jos ei joka ikinen seksimieliteko täyty, niin suhdetta pidetään sitten huonona ja ajatellaan, että on oikeus hakea seksiä suhteen ulkopuolelta.

Minä taas olen sitä mieltä, että jos ollaan pitkässä ja sitoutuneessa parisuhteessa (kuten Anna ja VP) niin kyllä sen puolison rajat pitäisi ottaa huomioon, että jos hän ei jostain tykkää niin sitten sitä ei tehdä. Itse myös arvostan parisuhdetta yli sen jonkun yksittäisen fetissin/fantasian, että en lähtisi vain sen takia harrastamaan suhteen ulkopuolista seksiä. Siis minusta on outoa, että jos se kumppani ei suostu ihan kaikkeen anaalifistaukseen tai mihin lie bdsm-juttuihin ja päälle kusemiseen, niin se tarkoittaa sitä että ei voi olla hänelle uskollinen, vaan nuo erikoisseksit pitää saada joka tapauksessa muualta.

Miettikää nyt tosiaan jos mies toimisi noin, että kun tyttöystävä ei suostu vaikka olemaan piiskattavana ruoskalla, niin mies latoo pöytään vaihtoehdot että nyt joko erotaan tai sitten minä käyn panemassa muita naisia jotka antavat piiskata. Sitä vaihtoehtoa ei siis ole, että mies luopuisi siitä piiskaus-fetissistään ja nauttisi muusta seksistä oman kumppanin kanssa. Näin sitten painostetaan se herkempi ja kiintyneempi puoliso siihen avoimeen suhteeseen, kun hän kokisi liian suurena suruna eron.

Mutta jos sen seksin takia erotaan, niin se on siis parempi kuin että jatkettaisiin yhdessä ja kumpikin saisi sellaista seksiä, josta tykkää? Tätä ehdottomuutta en tajua. Ymmärrän toki, että useimmille, minullekin, se seksi kuuluu vain oman kumppanin kanssa harrastettavaksi, mutta ei minusta niin kummallista ole, jos jonkun toisen mielestä siihen voi suhtautua avoimemmin. Eli että se seksi ei olekaan kaikille kynnyskysymys. Minusta olisi kauheaa joutua eroamaan siksi, että en riitä puolisolleni, mutta ehkä vielä kauheampaa olisi jatkaa sen puolison kanssa, ja edelleen tietää, että en riitä ja että se toinen ei tule saamaan sitä mitä haluaisi. Vp mitä ilmeisimmin tietää että ei riitä, tai voisiko ajatella, että hän on asettanut omat rajansa tähän kohtaan, mutta sen sijaan että hän olisi eronnut, hän on ilmeisesti ihan onnellinen Annan kanssa. Anna saa sitä jotain muuta seksiä ja on silti onnellinen vp:n kanssa. He siis eivät katkaisseet keskinäistä suhdettaan seksin takia, vaan löysivät siihen ratkaisun.

Muutan mieleni siinä vaiheessa, kun näen että vp ei oikeasti halua olla annan kanssa, tai jos anna kohtelee häntä huonosti. Nyt he puhuvat toisistaan kauniisti, tunnistavat toistensa jutut näkemiltään videoilta, ja ennen kaikkea miettivät että kehtaako muitten kuullen edes kertoa olevansa onnellinen, kun muilla menee reissut päin persettä. Tässä vaiheessa vp:n itsemääräämisoikeus ja tunteet ovat mielestäni vahvasti hänen omassa hallinnassaan, eikä hän tarvitse mitään pelastusta.

10vetoa niin eroavat 3kk sisään.

Vierailija
2484/4981 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktat.

-Vp on hankala puhua erikoisjärjestelystään.

-Vp on rikkaan suvun Vesa (annan kiinnostus)?

-Vp ei ole ollut muita naisia.

Vierailija
2485/4981 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi Henkka vaihtaisi Julian Joannaan. Joanna vaikuttaa vastenmieliseltä ja on hel vetin rumakin:D

No tämä! Joanna näyttää meikattuna (etenkin instakuvissa) ihan alienilta vinoine piirteineen, ja ilman meikkiä alakouluikäiseltä nassikalta. :D Julialla on paljon kauniimmat kasvonpiirteet.

Ja keltaiset hampaat

Vierailija
2486/4981 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle, kuten monille muillekin tässä ketjussa, on tullut VPstä kuva, että on taipunut Annan painostukseen ("minä tarvitsen erikoista seksiä, erotaanko vai haenko muualta") ja toistelee vain Annan syöttämä ajatuksia. Tätä mielestäni tukee erityisesti se Annan itku, kun VP ekaa kertaa avautui asiasta. Toki näihin hahmoihinjokainen ihminen projiaioo omat kokemuksensa ja tuntemuksensa.

Olen itsekin aika vahva persoona ja joskus seurustellut miehen kanssa, jolle useimmin oli ihan sama miten asiat tehtiin, joten teimme minun tavalla. Tästä saimme paljon kommenttia, että mies on tossukka. Joten näiltä osin ymmärrän ja symppaan Annaa, ettei se isompi persoona todellakaan tarkoita, että toinen olisi tossun alla. Enkä epäile, ettei Anna rakasta VPtä, mutta onko enää rakastunut? Mutta samalla tuosta VPstä vaan tulee sellainen olo, ettei saa omaa ääntään kuuluville ja koska rakastaa Annaa, eikä halua tätä menettää, on hän luopunut omista arvoistaan. Minä toki toivon olevani väärässä ja mielenkiinnolla katson heidän loppumatkaa.

Jäin miettimään tuota, että vp ei saa omaa ääntänsä kuuluville. Ei kyllä saakaan, mutta sanooko se ääni sitten, että hän ei halua olla tällaisessa suhteessa? Vai sanooko se, että tässä suhteessa asiat on hyvin, mutta sitä ei nyt millään haluta kuulla?

Vierailija
2487/4981 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan Anna 16 v osannut jo ajatella, että nappaanpa ton villepekan kun niillä on se piirakkapuoti, joka varmasti tuottaa miljoonia?

Vierailija
2488/4981 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi Henkka vaihtaisi Julian Joannaan. Joanna vaikuttaa vastenmieliseltä ja on hel vetin rumakin:D

No tämä! Joanna näyttää meikattuna (etenkin instakuvissa) ihan alienilta vinoine piirteineen, ja ilman meikkiä alakouluikäiseltä nassikalta. :D Julialla on paljon kauniimmat kasvonpiirteet.

Ja keltaiset hampaat

siis Julialla

Vierailija
2489/4981 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oiskohan Anna 16 v osannut jo ajatella, että nappaanpa ton villepekan kun niillä on se piirakkapuoti, joka varmasti tuottaa miljoonia?

Etkö itse ymmärtänyt 16-vuotiaana vielä rahan päälle? Vau. Minä etsin siinä iässä kuumeisesti kesätöitä, jotta saisin rahaa shoppailuun ja vertailin yhdessä kaverien kanssa kaikkia eri aloja, minne kannattaisi lähteä opiskelemaan että olis hyvä palkka.

Vierailija
2490/4981 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö itse ymmärtänyt 16-vuotiaana vielä rahan päälle? Vau. Minä etsin siinä iässä kuumeisesti kesätöitä, jotta saisin rahaa shoppailuun ja vertailin yhdessä kaverien kanssa kaikkia eri aloja, minne kannattaisi lähteä opiskelemaan että olis hyvä palkka.

Kyllä ymmärsin. Nimenomaan ihan itse ne rahat hankittiin, eikä mietitty kenen potentiaalisen pojan vanhemmilla olisi joku firma. Se oli todella kaukainen ajatus, ja on kyllä edelleenkin. Ihmettelen, että tällä palstalla tosi moni kuitenkin arvelee, että nämä suunnilleen tällä vuosituhannella syntyneet tyypit ensisijaisesti havittelevat rahan tuloa vain kumppanin kautta.

Vierailija
2491/4981 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joanna ei ole ruma, mutta viimeaikainen käytös on saanut aikaan myös vastenmielisen kuvan hänestä.

Vierailija
2492/4981 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ymmärsin. Nimenomaan ihan itse ne rahat hankittiin, eikä mietitty kenen potentiaalisen pojan vanhemmilla olisi joku firma. Se oli todella kaukainen ajatus, ja on kyllä edelleenkin. Ihmettelen, että tällä palstalla tosi moni kuitenkin arvelee, että nämä suunnilleen tällä vuosituhannella syntyneet tyypit ensisijaisesti havittelevat rahan tuloa vain kumppanin kautta.

Niin, se että suurin osa nuorista naisista on normaaleja ja haluaa tienata elantonsa itse eikä loisia miehen siivellä, niin ei se sitä tarkoita ettei niitä onnenonkijoitakin olisi olemassa. Myös suomalaisissa nuorissa. Ei tarvitse kuin katsoa minkälaista porukkaa esim. noiden jääkiekkoilijoiden ja muiden julkkismiesten ympärillä pyörii, niin huomaa että kyllä hyvinkin moni nuori bimbo eläis mielellään miehen rahoilla.

Vierailija
2493/4981 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan ehdottomuus on siinä, että ylipäänsä erotaan jonkin seksuaalisen fetissin takia. Suhde sisältää muutakin kuin seksiä, ja jos todella toista rakastaa, niin voi huomioida myös toisen mieltymykset jos hän ei jostain tietyntyyppisestä seksistä tykkää, ja vähän joustaa omista vaatimuksistaan. Mutta ei, periaate on joillakin "kaikki, heti, mulle, nyt" tai sitten ero. Ei voida huomioida toista yhtään, ja joustaa omista haluista. Parisuhteessa pitäisi osata tehdä kompromisseja.

Vierailija
2494/4981 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tosiaan jopa "huvittavaa", että nykypäivänä kaikista ongelmista saa syyttää miestä ihan avoimesti, oli syy sitten kenen tahansa. Tuo kortsu-episodi ja siitä syntynyt kohu oli todella naurettava. Nainen on nykypäivänä vahva, itsenäinen, voimaannuttava, mahtava, kaiken puolin jumalallinen olento, joka itse määrää tulevaisuutensa suunnan. Kun sitten mennään makuuhuoneen puolelle, niin tästä voimakkaasta seireenistä kuoriutuu avuton kissanpentu, joka ei ymmärrä omia halujaan ja tunteitaan.

Miehen pitäisi ennen mitään lähentymistä antaa naiselle lomake, jossa noin 50 kysymyksellä kysytään, mistä nainen tykkää, onko nyt ihan varmasti halukas seuraavaan käden kosketukseen tai suudelmaan, ja onko jo miettinyt, että tuhoaako seuraava kosketus koko hänen tulevaisuutensa ? Sitten kun molemmat ovat allekirjoittaneet kyseisen paperin todistajien läsnä ollessa ja poliisin valvonnassa, voidaan siirtyä seuraavaan vaiheeseen. Sama lomake tosin sitten täytetään kaiken tapahtuneen tai tapahtumatta jääneen jälkeen ja varmistetaan, että oliko se Jani-Petteri sittenkään kaiken väärti vai ei. Tulokset sitten julkaistaan avoimesti instassa, twitterissä, snapissa, facessa ja työpaikan/koulun ilmoitustaululla, jotta jokainen tietää kuinka paska tämä "mieheksi" itseään nimittävä olento onkaan.

Miksi ihmeessä mies on nykyään se ainoa, jota esim. näistä ehkäisyasioista syytellään ? Ennen kuin edes tiedetään mitään faktoja ? Ohjelmahan on vahvasti leikattu, ja silti mies jo poltetaan roviolla ennen kuin kerkeää puolustautumaan mitenkään. Ja mitä se kortsun pyytäminen kesken aktin muutenkaan enää auttaa ? Eikö nainen osaa itse ilmaista mielipiteitään ? Eikö tämä ehkäisyhomma hoituisi sillä, että ennen mitään aktia nainen kysyisi, että käytetäänkö sitä kumia vai ei ? Jos mies ei suostu tai halua, niin sitten housut jalkaan ja ovea kohti. Vai mikä siinä on syynä, että sitä ei voida naiselta odottaa ? Ja unohtuuko porukoilta ihan sellainen pieni asia, että myöskään useat naiset eivät tykkää ehkäisystä tai kumista, jotkut jopa vaativat sen poistamista, oli sitten yhden illan juttu tai ei.

Sitten on tosiaan tämä Annan ja VP:n juttu. Kyllä se on niin ihailtavaa ja voimaannuttavaa, kun itsenäinen ja ihana Anna juoksee panemassa kaikkea mitä huvittaa, ja on vielä niin ihana mies että jaksaa kuskata naista panoilleen. Toivottavasti ensi kaudella tulisi mukaan joku 47v "Pera", jota 19v "Emilia" kuskaa ympäri lähikuntia hässimässä kaikkea mikä liikkuu. Toisessa näistä tapauksista olisi uutisia ulkomaita myöten, ja tämä aktiivisesti toimiva osapuoli ripustettaisiin virtuaaliseen hirsipuuhun sekä varmistettaisiin, että tällainen hirveä hyväksikäyttäjä ei enää ikinä saisi mistään töitä, eikä kukaan hänelle enää puhuisi muuten kuin poliisin toimesta. Lisäksi keksittäisiin pahaa sanottavaa hänen ulkonäöstään, sukulaisistaan sekä autosta. Kaupungilla marssittaisiin hokien "Free xxxxx" ja jopa presidentti ottaisi kantaa näin hirveään tapaukseen. Se on sitä tasa-arvoa, nääs. 

Joskus oli se Free Vilma kampanja. Ei ole VP:lle vastaavaa syntynyt. Molemmat oli vapaaehtoisesti siinä suhteessa, mutta vain toinen oli uhri.

Elias oli kyllä paska kaikille, ei ainoastaan Vilmalle. Lisäksi Vilmalle tuli yllätyksenä Eliaksen käyttäytyminen, hän oli siitä huolissaan ja itkeskeli. Lopulta Eliaksen pettäminen ja jepjep olivat aivan viimeinen niitti. Anna on puhunut ronskeja ja ollut aktiivisesti mukana kaikenlaisissa pikkutuhmissa leikeissä, ja se oli ekasta jaksosta alkaen selvää, että he osallistuvat niihin leikkeihin. Näyttää vp olevan leikeissä mukana myös, aika kiihkeitä kielareita näkyi ensi viikon jaksossa tulevan. Aika iso ero siis annan ja Eliaksen käytöksessä, ja varsinkin VP:n ja Vilman roolista omissa suhteissaan.

Vilmaa vietiin kuin litran mittaa saarella ja VP:tä koko suhteessa. 

Vierailija
2495/4981 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ohjelmassa naidaan pian. Olisi taas feministeillä pöyristymisen paikka vaikka jo siitä, että miksi joku harrastaa seksiä miehen kanssa ja nauttii siitä.

Toiset tykkää, toiset ei, mun mielestä seksi miehen kanssa on parasta. 

Vierailija
2496/4981 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisia analyysejä täällä

Vierailija
2497/4981 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ohjelmassa naidaan pian. Olisi taas feministeillä pöyristymisen paikka vaikka jo siitä, että miksi joku harrastaa seksiä miehen kanssa ja nauttii siitä.

Toiset tykkää, toiset ei, mun mielestä seksi miehen kanssa on parasta. 

Olet ymmärtänyt väärin tuon pöyristymisen aiheen, ei ketään täällä heteroseksi kauhistuta. Suurin osa kirjoittajista sitä varmasti itsekin harrastaa. Se mikä pöyristyttää, on puolison pettäminen yleisön edessä. Jos Henkka olisi harrastanut seksiä Julian kanssa, niin kukaan ei olisi pöyristynyt. (Paitsi ehkä jotkut vain siitä, että se tehdään telkkarissa).

Kyllä minäkin nautin seksistä mieheni kanssa, mutta pettämistä en hyväksy keneltäkään, en naisilta enkä miehiltä.

Vierailija
2498/4981 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas tuli siitä klonkku mieleen ton korkean otsan ja pakenevan hiusrajan takia.

En siis ymmärrä myöskään, miks vaihtaa Julia tohon? Julia on kasvoistaan tosi nätti ja tukkatyyli rokkaa, + ihana ääni.

Joanna taas ei näytä hyvältä meikillä, saati nyt sitten ilman meikkiä.

Vierailija
2499/4981 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas tuli siitä klonkku mieleen ton korkean otsan ja pakenevan hiusrajan takia.

En siis ymmärrä myöskään, miks vaihtaa Julia tohon? Julia on kasvoistaan tosi nätti ja tukkatyyli rokkaa, + ihana ääni.

Joanna taas ei näytä hyvältä meikillä, saati nyt sitten ilman meikkiä.

Ehkä toiset ei katsos halua jatkaa paskassa parisuhteessa vain sen toisen ihmisen ulkonäön perusteella. Ei sillä, että pettäminen olis jees, mutta sun logiikka on typerää.

Vierailija
2500/4981 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ymmärtänyt väärin tuon pöyristymisen aiheen, ei ketään täällä heteroseksi kauhistuta. Suurin osa kirjoittajista sitä varmasti itsekin harrastaa. Se mikä pöyristyttää, on puolison pettäminen yleisön edessä. Jos Henkka olisi harrastanut seksiä Julian kanssa, niin kukaan ei olisi pöyristynyt. (Paitsi ehkä jotkut vain siitä, että se tehdään telkkarissa).

Kyllä minäkin nautin seksistä mieheni kanssa, mutta pettämistä en hyväksy keneltäkään, en naisilta enkä miehiltä.

Olet ymmärtänyt väärin. Kun valkoinen, keravalainen hetero työntyi naisen pyynnöstä takaressuun, ja nainen halusi jatkaa aktia ilman kondomia, olivat ainoat pöyristyneet feministejä. He väittivät jokaisella some-alustalla kuinka valkoinen hetero suoritti seksuaalista väkivaltaa, alisti naista ja toksinen maskuliisuus sukupuolitauteineen. Pettäminen ei nostattanut tunteita, seksin harrastaminen televisiossa ei nostanut tunteita. Asiaa käsiteltiin jopa valtakunnan mediassa, fokus ei ollut pettämisessä, vaan suojaamattomassa seksissä. Tai seksuaalisessa väkivallassa, kuten feministit asian näkivät. Tavalliset heterot pitivät aktia täysin normaalina kännipanona, joka sattuu jokaisen kohdalle. Toisille vain yhden kerran, teiniäideille useammin.

Tuossa tilanteessa kohu olisi ollut aivan sama, vaikka kuikelon tilalla olisi ollut Julia. 

"onko kondomia?"

"Hä" 

Ja taas Henkka olisi ollut seksuaalinen väkivaltamies. Syy oli missä tahansa skenaariossa miehen. 

Ketju on lukittu.