Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle tullut vauvakuume. NYT, kun minä olen jo 40

Vierailija
19.01.2021 |

Meillä on yksi lapsi, joka jo teini.
Miehestä ei juuri apua lapsenhoidossa ole koskaan ollut, tämä yksi syy etten niitä lisää aikoinaan halunnut, ei tosin silloin mieskään, hän oli aivan tyytyväinen yhteen.

Paitsi nyt.

Enkä minä nyt enää lapsia halua, riskit liian isot, en jaksa enää yövalvomisia ja omakin terveyteni reistailee jo. Ei mies painosta, mutta perusteluistani huolimatta puhuu aiheesta useamman kerran viikossa. Esim. nähdessään vauvan "eikö meillekin vielä tuollainen" jne.

No kaipa tämä ohi menee...

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valista käpyäsi ja sano, että ei se enää onnistu. Miehet ei tiedä naisen lisääntymisbiologiasta aina tarpeeksi. Harmi kun heräsi liian myöhään.

Vierailija
2/105 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valista käpyäsi ja sano, että ei se enää onnistu. Miehet ei tiedä naisen lisääntymisbiologiasta aina tarpeeksi. Harmi kun heräsi liian myöhään.

Niinpä. Olen kyllä jo valistanut aiheesta, mutta kun nykyään moni saa lapsia vielä vanhemmalla iällä (hoidoilla tod.näk.) kuvittelee vissiin että meiltäkin se kävisi helposti. En tosin siis halua enää edes yrittää, vaikka kävisikin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua.. jäätävä tilanne.

Vierailija
4/105 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvo sitä ottamaan nuorempi nainen.

Vierailija
5/105 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa jokin lemmikki. Kyllä se siitä.

Vierailija
6/105 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eiköhän se ohi mene. Voit sanoa asiallisesti, että valitettavasti juna meni jo. Ehkä en ottaisi esille noita vanhoja asioita siitä, miten ainoan lapsenne pikkulapsivuodet meni...tulee vaan turhaa katkeruutta. Jos ajattelee hyviä puolia, niin ehkä tämä miehen innostus voi tuoda kipinää makuuhuoneeseen?

Vierailija
7/105 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se ei edes osannut sitä yhtä hoitaa niin miksi edes mietit asiaa.

Vierailija
8/105 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, että joskus vauvakuumeessa asia on ollut kokoajan mielessä ja on varmaan tuolla tavalla tökerösti tullut kokoajan vihjailtua aiheesta. Vauvakuume on kuitenkin aina mennyt ohi, kun puoliso on pysynyt omassa kannassaan. Tsemppiä, eiköhän se miehelläsikin mene jossain vaiheessa ohi.

Vierailija
9/105 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä sikäli hyvä tilanne, että yksi lapsi on. Ei tarvitse surra jäävänsä kokonaan vanhemmuuden kokemusta vaille. Ehkä vauvakuume menee ohi. Mulla ja eksälläni ei ole lapsia ja yhtäkkiä hänelle tuli vauvakuume, kun minä (nainen) olin 42 v. Ero siitä sitten seurasi.

Vierailija
10/105 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos se ei edes osannut sitä yhtä hoitaa niin miksi edes mietit asiaa.

En minä sitä mieti, siis pysyn kannassani vaikka mies haluaisi sen vuoksi vaihtaa minut toiseen. Ei siis ole edes uhkaillut moisella, mutta itsellä käynyt mielessä, että mitenköhän kova se vauvakuumeensa sitten oikeasti onkaan...

Ap

Vierailija
11/105 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ensimmäinen lapsi tyttö ja nyt mies on herännyt omaan kuolevaisuuteen ja haluaisi itsestään kopion eli pojan?

Vierailija
12/105 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se teidän teini parin vuoden päästä saa vauvan ja lykkää sen mummolaan hoidettavaksi. Sitten vain lähdet aina itse ulos ja jätät miehen yksin hoitelemaan kaiken. Eiköhän se kuume siitä hellitä.

Vierailija
13/105 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostakaa jokin lemmikki. Kyllä se siitä.

Tämä on hyvä. Hommaatte koiranpennun ja mies päävastuuseen opettamaan se kuivaksi, heräilemään öisinkin viemään pissalle, korjaamaan jäljet....

Kohta on ukko niin väsynyt että vauvakuumeet unohtuu sen siliän tien.

Vierailija
14/105 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida, että suurin osa 40;stä saa vauvan ilman hoitoja😊Ei se ole nykyään ikä eikä mikään saada vauvoja, mutta tosiaan ei niitä kannata pakolla ruveta yrittämään😊Minä täytän nyt 42 ja olen raskaana😊

Vierailija
15/105 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on nyt haku päällä nuoreen ja sopivassa siitosiässä olevaan naiseen. Ehkä jopa sellaiseen, joka on juuri tullut kiimaan ja pystyy synnyttämään useita jälkeläisiä,

Vierailija
16/105 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kommentoisin noita lämpimän huvittuneena "juu, vauvat ovat ihania, mutta ei tosiaankaan enää! :)"

Jos se tyyli ei toimi, sitten vähän tiukemmin, että ei niin ei. Olen liian vanha jo nyt ja olisin 60, kun lapsi muuttaisi pois kotoa.

Vierailija
17/105 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 40v ole liian vanha saamaan lapsia.

Vierailija
18/105 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti on jo löytänytkin.

Vierailija
19/105 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sitäkään hoitaisi. Ikäkriisi. Haluaa vielä osoittaa että pystyy panemaan paksuksi naisen. Onhan miehilläkin vaihdevuodet. Siihen kuuluu yllättävä lisääntymistarve monilla, tosin yleensä vain naisilla.

Vierailija
20/105 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 40v ole liian vanha saamaan lapsia.

On, jos hänen pitää vielä etsiä itseään nuorempi nainen, joka haluaa lapsia ja joka on kykenevä niitä saamaan. Nuorille naisille riittää oman ikäisiä miehiä. Aloittaja itse ei lisää lapsia edes halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi